Webinaari: Kuntasektorin sähköinen asiointi sujuvammaksi


Lataa webinaarin tallenne
Opit webinaarissamme, kuinka voit sujuvoittaa asiakaskokemusta, säästää resursseja ja vähentää turhaa paperisotaa tiiviisti kuntasektorin kanssa yhteistyössä juuri kuntasektorin tarpeita ajatellen kehitetyllä X-Sign -allekirjoituspalvelulla. Palvelusta löytyy valmiit työnkulut mm. virkamääräyksiin, kokouspöytäkirjoihin, viranhaltijapäätöksiin ja työsopimuksiin.
Mikäli siis kuntalaisten sähköisen asioinnin sujuvoittaminen, turhan paperisodan vähentäminen ja resurssien säästäminen kiinnostaa, kannattaa ladata tämä hyödyllistä tietoa tarjoava webinaari.
Katsomalla webinaarin opit mm.:
-
- Miten kunnat voivat menestyä kiihtyvällä tahdilla digitalisoituvassa yhteiskunnassa
- Kuinka sähköistä allekirjoittamista ja sen ympärillä olevia prosesseja voi tehostaa ja kehittää entisestään
- Kuinka juuri kuntasektorin tarpeita ajatellen kehitetty sähköisen allekirjoittamisen palvelu säästää resursseja ja vähentää turhaa paperisotaa
- Kuinka sähköinen allekirjoittaminen parantaa asiakirjojen tietoturvallisen elinkaaren hallintaa
- Mitä eIDAS-asetuksen vahvin taso eli hyväksytty sähköinen allekirjoitus käytännössä tarkoittaa ja missä yhteyksissä sitä tarvitaan
Webinaarissa puhumassa

Enni Rantanen
Sähköinen asiointi, arkistointi ja allekirjoitus, asianhallinta

Patrik Forsbacka
Sähköiset allekirjoituspalvelut
Mikä X-Sign?
X-Sign on räätälöitävä ja eIDAS-hyväksytty palvelu julkisen sektorin sähköisiin allekirjoitusprosesseihin ja työnkulkuihin.
X-Signista löytyy valmiit työnkulut mm. virkamääräyksiin, kokouspöytäkirjoihin, viranhaltijapäätöksiin ja työsopimuksiin. Lisäksi palvelu voidaan räätälöidä organisaatiokohtaisesti tarpeen mukaan. X-Signin avulla henkilöstön aikaa vapautuu tärkeämpiin tehtäviin ja samalla myös väline- ja materiaalikustannukset pienenevät.
Onnistumisia asiakkaidemme kanssa
Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.
.jpg?width=1920&height=1080&name=twoday-walki-anaplan-reference-case-image%20(1).jpg)
Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla
Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...

WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...

HUS yhtenäisti potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnan Ohjepankin avulla
HUS on Suomen suurin erikoissairaanhoidon toimija. 27 000 huippuammattilaista hoitaa vuosittain lähes 700 000 potilasta. Useiden vaativien sairauksien hoito ja tutkimus on valtakunnallisesti keskitetty HUSiin. Suuri potilasmäärä asettaa vaatimuksia myös potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnalle.
.jpg?width=1920&height=1169&name=twoday-case-twoday-auttaa-saastamaan-ymp%C3%A4ristoa-ja-julkisia-varoja-Taksi-Helsingin-kanssa-2%20(1).jpg)
Taksi Helsinki säästää optimointiratkaisun avulla ympäristöä ja julkisia varoja
Kela tukee vuosittain miljoonia taksilla tehtyjä matkoja terveydenhuoltoon yli 150M€:lla. Korvausten tarkoitus on turvata kaikille pääsy terveyspalveluihin. Kelan tukemia taksimatkoja pyritään yhdistelemään, jolloin samassa taksissa matkustaa useampi asiakas. Yhdistelyn myötä Kelan kustannukset palv...

Turvallisesti vesillä Power Appsin ja Teamsin avulla
twodayn ja Espoon Meripelastajat ry:n (kutsumanimeltään EMPY) yhteistyö otti tuulta purjeisiin syksyllä 2020. Yhteistyön tuloksena Espoon Meripelastajien oma EMPY-appi helpottaa nyt vapaaehtoisen meripelastustyön raportointitaakkaa. Microsoft Teams ja Dataverse for Teams -alustat mahdollistivat kett...

GTK:n uusi asiakastyön palvelumalli edistää kestävää kasvua
Geologian tutkimuskeskus GTK uudisti vuoden 2019 aikana strategiaansa vuorovaikutteisena prosessina, jossa työntekijät, asiakkaat ja sidosryhmät osallistuivat työpajoissa ja verkkokeskusteluissa strategian valmisteluun. Uuden strategian myötä GTK kehittää ratkaisuja, joiden kautta Suomessa luodaan y...

Kuntatyönantajat digitalisoi jäsenpalvelunsa Power Apps Portals -alustalla
Kuntatyönantajat on lanseerannut uuden jäsenilleen suunnatun Linja-verkkopalvelun, joka tukee kuntatyönantajia työ- ja virkaehtosopimusten soveltamisessa sekä työelämän laadun, tuloksellisuuden ja yhteistoiminnan kehittämisessä. Kuntatyönantajien uusi verkkopalvelu tarjoaa kunta-alan työnantajille m...

Retta laajensi Microsoft-pilven kaikkien liiketoimintojensa alustaksi
Retta on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Retta tuottaa asiakkailleen kokonaisvaltaisia palveluita ja ratkaisuja asumisen ja toimitilasektorin kiinteistöpalveluissa.

VOAS mittaroi asiakaskokemusta ja kehittää asukastyytyväisyyttä CX360:lla
Vaasan opiskelija-asuntosäätiö (VOAS) on merkittävä kiinteistöjen omistaja ja kehittäjä Vaasassa. Heillä on tällä hetkellä noin 2700 asukaspaikkaa 32:ssa eri kohteessa ja noin joka viides Vaasassa opiskeleva asuu heidän asunnoissaan.

Ohjelmistorobotiikkaa sote-sektorille
2M-IT on suomalainen julkisomisteinen yhtiö, joka tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon tietoteknisiä palveluja. Tavoitteena sillä on tuottaa hyvinvointia ihmisille tuottamalla ratkaisuja sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiselle. 2M-IT:n isoimpiin omistajiin lukeutuvat useat eri sairaanhoitopi...