Webinaari: asiakkaan tunteminen (KYC) ja onboarding-prosessi
Ilmoittaudu webinaariin
Vuonna 2017 säädetty rahanpesulaki edellyttää palveluntarjoajat tuntemaan asiakkaansa. Lain mukaan vaadittujen tuntemistietojen kerääminen kertaluonteisesti ei riitä, vaan asiakastietoja tulee seurata aktiivisesti, sekä päivittää säännöllisin väliajoin.
Automatisoimalla yritysasiakkaiden KYC (Know Your Customer) -prosessin yritykset pystyvät valvomaan, seuraamaan ja päivittämään tietoja samasta paikasta. Toiminta tehostuu, kun automatisoidut tarkistukset eri rekistereistä mahdollistavat manuaalisista työvaiheista luopumisen ja vähentävät virheitä.
Tervetuloa webinaariimme tiistaina 14.3. klo 14-15 kuulemaan lisää KYC- ja onboarding-prosessin automatisoinnista. Kerromme mm. kuinka:
- Valvot, seuraat ja päivität tietoja samasta paikasta
- Pienennät sisäisiä kustannuksia vähentämällä manuaalisia vaiheita
- Täytät KYC- ja AML-vaatimukset
- Nopeutat asiakkaiden sisääntuloa
- Parannat käyttäjäkokemuksta
Kuulet webinaarissa myös, kuinka teet KYC-prosessista helpomman sekä asiakkaille että sisäisesti yhden työkalun avulla. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, miten automatisointi sujuvoittaa KYC-prosessia ja sen monitorointia.
Webinaarissa puhumassa
Harri Virtala
Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.
Patrik Forsbacka
Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.
Mikä Signom?
Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta.
Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.
Onnistumisia asiakkaidemme kanssa
Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.
Metso modernisoi riskienhallintansa Power Platform -teknologian avulla
Metso digitalisoi kanssamme riskienhallinnan järjestelmänsä. Uusi työkalu on ollut käytössä marraskuun 2019 lopusta asti ja sillä on toteutettu jo yli 400 riskianalyysia.
Hinnoittelutyökalu tuo tekoälyn myyjien avuksi
ISKU on Suomen tunnetuimpia huonekalubrändejä. Jo lähes 100 vuotta toiminut perheyritys myy Lahdessa valmistamiaan huonekaluja sekä kuluttajille että yrityksille ja julkisille toimijoille. Yritysmyynnissä kilpailu alalla on kovaa. Asiakkaan ostotodennäköisyyteen vaikuttavat tarjouksen sisältö, markk...
Anaplan tehostaa Valmetin liiketoiminnan suunnittelua
Valmet on maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Lisäksi yritys palvelee automaatiojärjestelmillään ja virtauksensäätöratkaisuillaan vielä laajempaa prosessiteollisuuden asiakaskuntaa.