Signom
Monipuolisin sähköinen allekirjoituspalvelu
Nyt on aika siirtyä vanhanaikaisista ja hitaista prosesseista vaivattomaan ja sujuvaan sähköiseen vuorovaikutukseen. Signom auttaa liiketoiminta- ja asiakasprosessien automatisoinnissa ja digitalisoinnissa. Oli kyseessä sitten asiakkaan onboarding-prosessi tai dokumentin, kuten sopimuksen tai raportin, allekirjoitus - Signom tekee siitä sujuvaa ja vaivatonta.
Automatisoitu asiakkaan tietojen tarkistus KYC-prosessin mukaisesti tekee allekirjoittamisesta sekä henkilöllisyyden varmentamisesta ja tiedonkeruusta tehokasta ja sujuvaa. Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.
Voit kokeilla Signomia 14 päivää maksutta!
3 syytä valita Signom
- Helppo ja nopea käyttöönotto
- Räätälöitävissä juuri yrityksesi tarpeisiin
- Hakee ja tarkistaa kriittiset tiedot täysin automaattisesti (KYC)
Signom sujuvoittaa sähköisen allekirjoittamisen prosessia niin myynnissä, HR:ssä kuin muissakin yrityksen toiminnoissa.
Automatisoitu asiakkaan tietojen tarkistus (KYC) ja allekirjoitusprosessi
Voit varmistaa asiakkaan henkilöllisyyden KYC-prosessin mukaisesti ja pyytää siihen tarvittavat dokumentit. Monimutkaisissa prosesseissa automatisoidut työnkulut tekevät allekirjoittamisesta sekä henkilöllisyyden varmentamisesta ja tiedonkeruusta tehokasta ja sujuvaa.
Henkilöllisyyden varmentaminen ja tiedonkeruu sujuvat huomattavasti nopeammin, kun Signom ohjaa ja opastaa asiakkaasi automaattisesti prosessin läpi. Kaikki tämä tapahtuu tietoturvallisessa, ISO 27001 -sertifoidussa palvelussa, jonka prosessit varmistavat virheettömyyden ja huolettomuuden.
Sujuvaa sähköistä asiointia digitaalisen allekirjoituksen avulla
Digitaaliset palvelut kuten sähköinen allekirjoitus ovat tänä päivänä hyvän asiakaskokemuksen edellytys: tulostamisen, papereiden lähettelyn ja pölyisten arkistohyllyjen aika on ohi.
Toimivat sähköiset palvelut säästävät aikaa, rahaa, luontoa ja asiakkuuksia, tarjoten yrityksille selkeän kilpailuedun. Monet palvelut, kuten yksittäisen sopimuksen sähköinen allekirjoittaminen pankkitunnuksilla, ovat jo arkipäivää ja mutkattomia toteuttaa. Isokokoiset ja moniosaiset dokumentit sekä monimutkaiset prosessit vaativat kuitenkin palvelulta enemmän.
Signom-allekirjoituspalvelu varmistaa, että yritykset voivat tarjota asiakkailleen sujuvaa sähköistä asiointia turvallisen digitaalisen allekirjoituksen avulla, vaivattomasti omalta työpisteeltä tai kotisohvalta.
Jo lukuisat suomalaisyritykset käyttävät Signom-allekirjoituspalvelua

Asiakkaamme kertovat
“Melkein mikä tahansa vahvaa tunnistautumista ja sähköistä allekirjoitusta vaativa hoituu Signomin avulla. Olen ollut supertyytyväinen yhteistyöhön.”
"Yhteistyö Signomin kanssa on vauhdittanut myyntiä ja auttanut rakentamaan uusia digitaalisia liiketoimintamalleja."
"Olemme voineet luottaa Signomin nopeaan toimitukseen, tekniseen toimivuuteen ja kykyyn räätälöidä ratkaisuja juuri meille."
Signom-allekirjoituspalvelu on
Laajasti integroitavissa
Signom integroituu kaikkiin tarvittaviin asiakkaan järjestelmiin, kuten HRM-järjestelmiin ja dokumentinhallintaan.
Täysin automaattinen
Kriittisten tietojen (valtuudet, nimenkirjoitusoikeudet, luottotiedot) automaattinen haku ja tarkistus, sekä tiedostojen arkistointi.
Tietoturvallinen
Henkilötietojen, kuten henkilöllisyystodistuskuvien tai pankkitietojen, kerääminen sujuu vakioitujen prosessien mukaisesti ISO 27001 -sertifioidussa palvelussa.
Joustavasti skaalautuva
Palvelu skaalautuu asiakkaan tarpeiden ja kasvun mukaan, joten se on turvallinen investointi tulevaisuuteen.
Helposti räätälöitävä
Käyttöliittymä, työnkulut, raportoinnit ja integraatiot voidaan räätälöidä jokaisen asiakkaan tarpeisiin.
Kysy lisää Signomin hyödyistä
Jos haluat kuulla, miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.Signomin avulla
Vähemmän
manuaalista
työtä
Saat moniosaiset ja suuretkin asiakirjakokonaisuudet nopeasti allekirjoitettua ilman että tarvitsee lähettää sähköpostia edestakaisin tai varata fyysisiä palavereita. Tämän lisäksi prosessi sujuu tietoturvallisesti ja ilman virheitä.
Monimutkaiset allekirjoitusprosessit sujuvaksi
Parannat asiakaskokemusta tarjoamalla sujuvaa sähköistä allekirjoittamista. Oli kyseessä sitten myyntisopimus, työsopimus, tilinpäätös tai mikä tahansa muu dokumentti, voidaan tarvittavat allekirjoitukset kerätä sääntöjen mukaisessa järjestyksessä roolien mukaisesti. Samalla voit käyttää automatisoidun prosessin myötä säästyneen ajan siihen, mikä tuottaa arvoa sekä sinulle että asiakkaallesi.
Automaattinen asiakkaan onboarding eli asiakkuuden avaaminen
Signomin avulla nopeutat uusien asiakassuhteiden avaamiseen käytettyä aikaa ja hoidat prosessin säännösten mukaisesti. Palvelu suorittaa automaattiset tarkistukset ja mahdollisten lisätietojen pyytämisen turvallisesti ja sujuvasti.
Luotettava asiakkaan tunnistaminen (KYC) ja riskiarviointi
Täytä aukottomasti KYC ja AML-vaatimukset asiakkaiden onboarding-prosessissa. Signomin avulla varmistat henkilöllisyyden helposti ja vaivattomasti. Digitaalinen KYC-varmennus sekä automaattinen poliittisen vaikutusvallan (PEP) selvitys säästää sekä sinun että asiakkaasi aikaa. Lisäksi luot luottamusta mahdollistamalla henkilötietojen toimittamisen turvallisella tavalla.
Parempi asiakaskokemus ja pienemmät kustannukset
Manuaaliset vaiheet, monimutkaiset prosessit ja hämmentävä asiakaskokemus onboarding-vaiheessa saa monet asiakkaat lähtemään. Automatisoimalla asiakkaan onboarding-prosessin tarjoat samalla paremman asiakaskokemuksen, kun manuaaliset vaiheet kuten esimerkiksi lomakkeiden printtaamiset ja lähettämiset jäävät menneisyyteen.
Kysy lisää Signomin hyödyistä
Jos haluat kuulla, miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.
Mihin Signomia voi käyttää?
Signomin käyttöliittymän, verkkolomakkeiden ja integraatioiden avulla voit tehdä mm. seuraavia toimenpiteitä:
Luo ja määrittele allekirjoitusprosessit, esim.
- Tunnista allekirjoittajat
- Varmista yrityksen edustajan nimenkirjoitusoikeus
- Kerää yrityksen edunsaajatiedot
- Tarkista yksityishenkilön tai yrityksen luottotiedot
- Ohjaa tekemään maksu
Hallinnoi käyttäjiä ja oikeuksia yritys- ja osastokohtaisesti
- Pääkäyttäjä- ja käyttäjäoikeudet
- Allekirjoitusoikeudet
Hyödynnä raportteja ja seuraa yritys- ja osastokohtaisesti
- Allekirjoitusten ja sopimusten määriä
- Allekirjoitusprosessien läpimenoaikoja
Allekirjoitusprosessi käynnistetään Signomin käyttöliittymästä, asiakkaan taustajärjestelmästä tai verkkolomakkeella.
Signom varmistaa allekirjoittajien henkilöllisyydet vahvalla tunnistuksella ja tarkistaa automaattisesti roolit, nimenkirjoitusoikeudet ja luottotiedot.
Allekirjoittavat osapuolet voivat täydentää tietoja, esim. verkkolomakkeella tai liitetiedostoina.
Signomin käyttölliittymässä tai kosketusnäytöllä allekirjoitettuihin dokumentteihin lisätään digitaalinen varmenne muuttumattomuuden varmistamiseksi.
Allekirjoituksen jälkeen osapuolet voidaan ohjata jatkamaan seuraavaan vaiheeseen, kuten maksamiseen.
Tiedostot arkistoidaan automaattisesti asiakkaan järjestelmiin ja raporteilta näkyy prosessien läpimenoajat sekä allekirjoitusten ja sopimusten määrät.
Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä Sinuun mahdollisimman pian.
Ota yhteyttä
