Signom

Monipuolisin sähköinen allekirjoituspalvelu

Nyt on aika siirtyä vanhanaikaisista ja hitaista prosesseista vaivattomaan ja sujuvaan sähköiseen vuorovaikutukseen. Signom auttaa liiketoiminta- ja asiakasprosessien automatisoinnissa ja digitalisoinnissa. Oli kyseessä sitten asiakkaan onboarding-prosessi tai dokumentin, kuten sopimuksen tai raportin, allekirjoitus - Signom tekee siitä sujuvaa ja vaivatonta.

Signomin avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta. Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.

Voit kokeilla Signomia 14 päivää maksutta!

3 syytä valita Signom

  • Helppo ja nopea käyttöönotto
  • Räätälöitävissä juuri yrityksesi tarpeisiin
  • Hakee ja tarkistaa kriittiset tiedot täysin automaattisesti
HubSpot Video
Signom sujuvoittaa sähköisen allekirjoittamisen prosessia niin myynnissä, HR:ssä kuin muissakin yrityksen toiminnoissa.

Sujuvaa sähköistä asiointia digitaalisen allekirjoituksen avulla

Digitaaliset palvelut kuten sähköinen allekirjoitus ovat tänä päivänä hyvän asiakaskokemuksen edellytys: tulostamisen, papereiden lähettelyn ja pölyisten arkistohyllyjen aika on ohi.

Toimivat sähköiset palvelut säästävät aikaa, rahaa, luontoa ja asiakkuuksia, tarjoten yrityksille selkeän kilpailuedunMonet palvelut, kuten yksittäisen sopimuksen sähköinen allekirjoittaminen pankkitunnuksilla, ovat jo arkipäivää ja mutkattomia toteuttaa. Isokokoiset ja moniosaiset dokumentit sekä monimutkaiset prosessit vaativat kuitenkin palvelulta enemmän.

Signom-allekirjoituspalvelu varmistaa, että  yritykset voivat tarjota asiakkailleen sujuvaa sähköistä asiointia turvallisen digitaalisen allekirjoituksen avulla, vaivattomasti omalta työpisteeltä tai kotisohvalta.

Automatisoitu asiakkaan tietojen tarkistus (KYC) ja allekirjoitusprosessi

Voit varmistaa asiakkaan henkilöllisyyden KYC-prosessin mukaisesti ja pyytää siihen tarvittavat dokumentit. Monimutkaisissa prosesseissa automatisoidut työnkulut tekevät allekirjoittamisesta sekä henkilöllisyyden varmentamisesta ja tiedonkeruusta tehokasta ja sujuvaa.

Henkilöllisyyden varmentaminen ja tiedonkeruu sujuvat huomattavasti nopeammin, kun Signom ohjaa ja opastaa asiakkaasi automaattisesti prosessin läpi. Kaikki tämä tapahtuu tietoturvallisessa, ISO 27001 -sertifoidussa palvelussa, jonka prosessit varmistavat virheettömyyden ja huolettomuuden.

Jo lukuisat suomalaisyritykset käyttävät Signom-allekirjoituspalvelua

Asiakkaamme kertovat

prev next

Signom-allekirjoituspalvelu on

Laajasti integroitavissa

VC icon red - integration

Signom integroituu kaikkiin tarvittaviin asiakkaan järjestelmiin, kuten HRM-järjestelmiin ja dokumentinhallintaan.

Täysin automaattinen

VC icon red - e-sign

Kriittisten tietojen (valtuudet, nimenkirjoitusoikeudet, luottotiedot) automaattinen haku ja tarkistus, sekä tiedostojen arkistointi.

Tietoturvallinen

VC icon red - security

Henkilötietojen, kuten henkilöllisyystodistuskuvien tai pankkitietojen, kerääminen sujuu vakioitujen prosessien mukaisesti ISO 27001 -sertifioidussa palvelussa.

Joustavasti skaalautuva

VC icon red - scaling

Palvelu skaalautuu asiakkaan tarpeiden ja kasvun mukaan, joten se on turvallinen investointi tulevaisuuteen.

Helposti räätälöitävä

VC icon red - thumbs up

Käyttöliittymä, työnkulut, raportoinnit ja integraatiot voidaan räätälöidä jokaisen asiakkaan tarpeisiin.

Kysy lisää Signomin hyödyistä

Jos haluat kuulla, miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.

Signomin avulla

Vähemmän
manuaalista
työtä

VC icon red - thumbs up

Saat moniosaiset ja suuretkin asiakirjakokonaisuudet nopeasti allekirjoitettua ilman että tarvitsee lähettää sähköpostia edestakaisin tai varata fyysisiä palavereita. Tämän lisäksi prosessi sujuu tietoturvallisesti ja ilman virheitä.

Monimutkaiset allekirjoitusprosessit sujuvaksi

VC icon red - accurate

Parannat asiakaskokemusta tarjoamalla sujuvaa sähköistä allekirjoittamista. Oli kyseessä sitten myyntisopimus, työsopimus, tilinpäätös tai mikä tahansa muu dokumentti, voidaan tarvittavat allekirjoitukset kerätä sääntöjen mukaisessa järjestyksessä roolien mukaisesti. Samalla voit käyttää automatisoidun prosessin myötä säästyneen ajan siihen, mikä tuottaa arvoa sekä sinulle että asiakkaallesi.

Automaattinen asiakkaan onboarding eli asiakkuuden avaaminen

VC icon red - process@2x

Signomin avulla nopeutat uusien asiakassuhteiden avaamiseen käytettyä aikaa ja hoidat prosessin säännösten mukaisesti. Palvelu suorittaa automaattiset tarkistukset ja mahdollisten lisätietojen pyytämisen turvallisesti ja sujuvasti. 

Luotettava asiakkaan tunnistaminen (KYC) ja riskiarviointi

VC icon red - human 2

Täytä aukottomasti KYC ja AML-vaatimukset asiakkaiden onboarding-prosessissa. Signomin avulla varmistat henkilöllisyyden helposti ja vaivattomasti. Digitaalinen KYC-varmennus sekä automaattinen poliittisen vaikutusvallan (PEP) selvitys säästää sekä sinun että asiakkaasi aikaa. Lisäksi luot luottamusta mahdollistamalla henkilötietojen toimittamisen turvallisella tavalla.

Parempi asiakaskokemus ja pienemmät kustannukset

VC icon red - very happy

Manuaaliset vaiheet, monimutkaiset prosessit ja hämmentävä asiakaskokemus onboarding-vaiheessa saa monet asiakkaat lähtemään. Automatisoimalla asiakkaan onboarding-prosessin tarjoat samalla paremman asiakaskokemuksen, kun manuaaliset vaiheet kuten esimerkiksi lomakkeiden printtaamiset ja lähettämiset jäävät menneisyyteen.

Kysy lisää Signomin hyödyistä

Jos haluat kuulla, miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.

landing-page-signom-image4

 

Mihin Signomia voi käyttää?

Signomin käyttöliittymän, verkkolomakkeiden ja integraatioiden avulla voit tehdä mm. seuraavia toimenpiteitä:

Luo ja määrittele allekirjoitusprosessit, esim.
  • Tunnista allekirjoittajat
  • Varmista yrityksen edustajan nimenkirjoitusoikeus
  • Kerää yrityksen edunsaajatiedot
  • Tarkista yksityishenkilön tai yrityksen luottotiedot
  • Ohjaa tekemään maksu

 

Hallinnoi käyttäjiä ja oikeuksia yritys- ja osastokohtaisesti
  • Pääkäyttäjä- ja käyttäjäoikeudet
  • Allekirjoitusoikeudet

 

Hyödynnä raportteja ja seuraa yritys- ja osastokohtaisesti
  • Allekirjoitusten ja sopimusten määriä
  • Allekirjoitusprosessien läpimenoaikoja
Näin Signom toimii
1.

Allekirjoitusprosessi käynnistetään Signomin käyttöliittymästä, asiakkaan taustajärjestelmästä tai verkkolomakkeella.

2.

Signom varmistaa allekirjoittajien henkilöllisyydet vahvalla tunnistuksella ja tarkistaa automaattisesti roolit, nimenkirjoitusoikeudet ja luottotiedot.

3.

Allekirjoittavat osapuolet voivat täydentää tietoja, esim. verkkolomakkeella tai liitetiedostoina.

4.

Signomin käyttölliittymässä tai kosketusnäytöllä allekirjoitettuihin dokumentteihin lisätään digitaalinen varmenne muuttumattomuuden varmistamiseksi.

5.

Allekirjoituksen jälkeen osapuolet voidaan ohjata jatkamaan seuraavaan vaiheeseen, kuten maksamiseen.

6.

Tiedostot arkistoidaan automaattisesti asiakkaan järjestelmiin ja raporteilta näkyy prosessien läpimenoajat sekä allekirjoitusten ja sopimusten määrät.

Ota yhteyttä

Jos haluat kuulla lisää Signomista, jätä meille yhteydenottopyyntö, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Tekninen tuki

VC icon red - customer service@2x

Mikäli  tarvitset apua Signom-palvelun käytössä, voit siirtyä alta tukipyyntö-lomakkeelle.

Tukipyyntö

 

Ota yhteyttä