Webinaari: asiakkaan tunteminen (KYC) ja onboarding-prosessi
Ilmoittaudu webinaariin
Vuonna 2017 säädetty rahanpesulaki edellyttää palveluntarjoajat tuntemaan asiakkaansa. Lain mukaan vaadittujen tuntemistietojen kerääminen kertaluonteisesti ei riitä, vaan asiakastietoja tulee seurata aktiivisesti, sekä päivittää säännöllisin väliajoin.
Automatisoimalla yritysasiakkaiden KYC (Know Your Customer) -prosessin yritykset pystyvät valvomaan, seuraamaan ja päivittämään tietoja samasta paikasta. Toiminta tehostuu, kun automatisoidut tarkistukset eri rekistereistä mahdollistavat manuaalisista työvaiheista luopumisen ja vähentävät virheitä.
Tervetuloa webinaariimme tiistaina 14.3. klo 14-15 kuulemaan lisää KYC- ja onboarding-prosessin automatisoinnista. Kerromme mm. kuinka:
- Valvot, seuraat ja päivität tietoja samasta paikasta
- Pienennät sisäisiä kustannuksia vähentämällä manuaalisia vaiheita
- Täytät KYC- ja AML-vaatimukset
- Nopeutat asiakkaiden sisääntuloa
- Parannat käyttäjäkokemuksta
Kuulet webinaarissa myös, kuinka teet KYC-prosessista helpomman sekä asiakkaille että sisäisesti yhden työkalun avulla. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, miten automatisointi sujuvoittaa KYC-prosessia ja sen monitorointia.
Webinaarissa puhumassa
Harri Virtala
Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.
Patrik Forsbacka
Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.
Mikä Signom?
Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta.
Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.
Onnistumisia asiakkaidemme kanssa
Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.
Taksi Helsinki säästää optimointiratkaisun avulla ympäristöä ja julkisia varoja
Kela tukee vuosittain miljoonia taksilla tehtyjä matkoja terveydenhuoltoon yli 150M€:lla. Korvausten tarkoitus on turvata kaikille pääsy terveyspalveluihin. Kelan tukemia taksimatkoja pyritään yhdistelemään, jolloin samassa taksissa matkustaa useampi asiakas. Yhdistelyn myötä Kelan kustannukset palv...
Turvallisesti vesillä Power Appsin ja Teamsin avulla
twodayn ja Espoon Meripelastajat ry:n (kutsumanimeltään EMPY) yhteistyö otti tuulta purjeisiin syksyllä 2020. Yhteistyön tuloksena Espoon Meripelastajien oma EMPY-appi helpottaa nyt vapaaehtoisen meripelastustyön raportointitaakkaa. Microsoft Teams ja Dataverse for Teams -alustat mahdollistivat kett...
GTK:n uusi asiakastyön palvelumalli edistää kestävää kasvua
Geologian tutkimuskeskus GTK uudisti vuoden 2019 aikana strategiaansa vuorovaikutteisena prosessina, jossa työntekijät, asiakkaat ja sidosryhmät osallistuivat työpajoissa ja verkkokeskusteluissa strategian valmisteluun. Uuden strategian myötä GTK kehittää ratkaisuja, joiden kautta Suomessa luodaan y...
Kuntatyönantajat digitalisoi jäsenpalvelunsa Power Apps Portals -alustalla
Kuntatyönantajat on lanseerannut uuden jäsenilleen suunnatun Linja-verkkopalvelun, joka tukee kuntatyönantajia työ- ja virkaehtosopimusten soveltamisessa sekä työelämän laadun, tuloksellisuuden ja yhteistoiminnan kehittämisessä. Kuntatyönantajien uusi verkkopalvelu tarjoaa kunta-alan työnantajille m...
Retta laajensi Microsoft-pilven kaikkien liiketoimintojensa alustaksi
Retta on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Retta tuottaa asiakkailleen kokonaisvaltaisia palveluita ja ratkaisuja asumisen ja toimitilasektorin kiinteistöpalveluissa.
VOAS mittaroi asiakaskokemusta ja kehittää asukastyytyväisyyttä CX360:lla
Vaasan opiskelija-asuntosäätiö (VOAS) on merkittävä kiinteistöjen omistaja ja kehittäjä Vaasassa. Heillä on tällä hetkellä noin 2700 asukaspaikkaa 32:ssa eri kohteessa ja noin joka viides Vaasassa opiskeleva asuu heidän asunnoissaan.
Ohjelmistorobotiikkaa sote-sektorille
2M-IT on suomalainen julkisomisteinen yhtiö, joka tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon tietoteknisiä palveluja. Tavoitteena sillä on tuottaa hyvinvointia ihmisille tuottamalla ratkaisuja sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiselle. 2M-IT:n isoimpiin omistajiin lukeutuvat useat eri sairaanhoitopi...
Mallinnetut prosessit ohjelmistokehityksessä – kokemuksia HUSilta
Miten mallinnetut prosessit palvelevat ohjelmistokehitystä? Tähän tapaan: Jos pyydetään muutamaa ihmistä kuvailemaan sanallisesti auto, saadaan erilaisia kertomuksia autoista. Jos taas otetaan ja piirretään auto yhdessä ja kaikkine tarpeellisine yksityiskohtineen, saadaan yksi täsmällinen kuva. Kert...
Lomakejärjestelmä yhdistää Kelan ja potilastietojärjestelmät
Lomake UNA on työkalu sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille. Sovellus yhdistää Kelan ja erilaiset potilastietojärjestelmät, ja sen käyttö kasvaa voimakkaasti eri puolilla Suomea. twodayn Lomake UNA-tiimin vetäjä Mika Lepistö kertoo tässä jutussa, miten luodaan hyvä sähköinen lomake ja mitkä ...
YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmällä
Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan...