Webinaari: asiakkaan tunteminen (KYC) ja onboarding-prosessi
Ilmoittaudu webinaariin
Vuonna 2017 säädetty rahanpesulaki edellyttää palveluntarjoajat tuntemaan asiakkaansa. Lain mukaan vaadittujen tuntemistietojen kerääminen kertaluonteisesti ei riitä, vaan asiakastietoja tulee seurata aktiivisesti, sekä päivittää säännöllisin väliajoin.
Automatisoimalla yritysasiakkaiden KYC (Know Your Customer) -prosessin yritykset pystyvät valvomaan, seuraamaan ja päivittämään tietoja samasta paikasta. Toiminta tehostuu, kun automatisoidut tarkistukset eri rekistereistä mahdollistavat manuaalisista työvaiheista luopumisen ja vähentävät virheitä.
Tervetuloa webinaariimme tiistaina 14.3. klo 14-15 kuulemaan lisää KYC- ja onboarding-prosessin automatisoinnista. Kerromme mm. kuinka:
- Valvot, seuraat ja päivität tietoja samasta paikasta
- Pienennät sisäisiä kustannuksia vähentämällä manuaalisia vaiheita
- Täytät KYC- ja AML-vaatimukset
- Nopeutat asiakkaiden sisääntuloa
- Parannat käyttäjäkokemuksta
Kuulet webinaarissa myös, kuinka teet KYC-prosessista helpomman sekä asiakkaille että sisäisesti yhden työkalun avulla. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, miten automatisointi sujuvoittaa KYC-prosessia ja sen monitorointia.
Webinaarissa puhumassa
Harri Virtala
Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.
Patrik Forsbacka
Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.
Mikä Signom?
Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta.
Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.
Onnistumisia asiakkaidemme kanssa
Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.
Metso muuttuu kohti palveluliiketoimintaa teknologian avulla
Metso valjasti avullamme Microsoft-pilven ja Dynamics 365:n organisaation palveluliiketoiminnan globaalin transformaation tueksi. Metso Outotec on perinteisesti toiminut suhdanneherkässä ja investointivetoisessa markkinassa. Osana viime vuosien strategiauudistustaan Metso Outotec asetti liiketoimint...
Väylävirasto kehittää rataverkkonsa hallintaa
Väylävirasto vastaa Suomen tieverkon, rautateiden ja vesiväylien kehittämisestä sekä kunnossapidosta. twoday on mukana kehittämässä Väyläviraston seuraavan sukupolven rautatieliiketoiminnan tietojärjestelmiä. Yhteistyö on osa Väyläviraston laajaa digitalisaation kokonaishanketta.
Tehokkaampia ja joustavampia laskentatyökaluja ISS Palveluille
ISS Palvelut on Suomen johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys sekä maamme kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja, joka työllistää tällä hetkellä miltei 12 000 ihmistä. Yritys tarjoaa kattavia ja korkealaatuisia palveluratkaisuja kiinteistöjen suunnittelusta niiden ylläpito-, siivous-, turva...
Ohjaustaverkossa.fi - Henkilökohtainen ohjaus auttaa elämässä eteenpäin
Ohjaustaverkossa.fi on työkalu verkko-ohjaukseen, eli henkilökohtaiseen ja tietoturvalliseen ohjaukseen yhden tai useamman asiantuntijan kanssa. Työkalu on kehitetty neuvonta- ja ohjaustyön tueksi ohjausalan ammattilaisille.
Tiedolla johtaminen Fastemsilla ampaisi uudelle tasolle TimeXtenderin vauhdittamana
Tehokas tiedolla johtaminen tarvitsee tuekseen tarkkaa ja luotettavaa dataa, joka on helposti saatavilla ja raportoitavissa eteenpäin. Tämä tiedetään metalli- ja terästeollisuudessa toimivalla automaatiotoimittaja Fastemsilla, jossa tiedolla johtaminen on olennainen osa yrityksen strategiaa. Tämän v...
Signom-allekirjoituspalvelu kiihdytti Kiinteistömaailman asuntokauppaa
Kiinteistömaailma on kauppojen määrissä mitattuna Suomen suurin kiinteistönvälitysketju, joka työllistää 600 asuntokaupan ammattilaista yli 100 asuntomyymälässä ympäri Suomea.
Pilvipohjaista raportointia Power BI:n ja Azure-tietovaraston avulla
Pääsy ajantasaiseen tietoon nopeasti ja helposti tuo huomattavia hyötyjä liiketoimintaan liittyvässä päätöksenteossa. Tämä on tiedostettu myös ammattikäyttöön suunnattuja viestintä- ja kuulonsuojausratkaisuja suunnittelevassa ja valmistavassa Savox Communicationsissa. Ratkaisuna tähän suunnittelimme...
Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla
Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...
WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...
HUS yhtenäisti potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnan Ohjepankin avulla
HUS on Suomen suurin erikoissairaanhoidon toimija. 27 000 huippuammattilaista hoitaa vuosittain lähes 700 000 potilasta. Useiden vaativien sairauksien hoito ja tutkimus on valtakunnallisesti keskitetty HUSiin. Suuri potilasmäärä asettaa vaatimuksia myös potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnalle.