Skip to content
twoday

Ilmoittaudu webinaariin

Vuonna 2017 säädetty rahanpesulaki edellyttää palveluntarjoajat tuntemaan asiakkaansa. Lain mukaan vaadittujen tuntemistietojen kerääminen kertaluonteisesti ei riitä, vaan asiakastietoja tulee seurata aktiivisesti, sekä päivittää säännöllisin väliajoin.

Automatisoimalla yritysasiakkaiden KYC (Know Your Customer) -prosessin yritykset pystyvät valvomaan, seuraamaan ja päivittämään tietoja samasta paikasta. Toiminta tehostuu, kun automatisoidut tarkistukset eri rekistereistä mahdollistavat manuaalisista työvaiheista luopumisen ja vähentävät virheitä. 

Tervetuloa webinaariimme tiistaina 14.3. klo 14-15 kuulemaan lisää KYC- ja onboarding-prosessin automatisoinnista. Kerromme mm. kuinka: 

  • Valvot, seuraat ja päivität tietoja samasta paikasta
  • Pienennät sisäisiä kustannuksia vähentämällä manuaalisia vaiheita
  • Täytät KYC- ja AML-vaatimukset
  • Nopeutat asiakkaiden sisääntuloa
  • Parannat käyttäjäkokemuksta

Kuulet webinaarissa myös, kuinka teet KYC-prosessista helpomman sekä asiakkaille että sisäisesti yhden työkalun avulla. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, miten automatisointi sujuvoittaa KYC-prosessia ja sen monitorointia.

Webinaarissa puhumassa

twoday-people-harri-virtala_800

Harri Virtala

Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.

twoday-patrik-forsbacka-800

Patrik Forsbacka

Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.

Mikä Signom?

Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta. 

Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.

Onnistumisia asiakkaidemme kanssa

Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.

Kiertotalouteen vauhtia tekoälyn avulla – AI Agent auttaa tiedon jakamisessa

Sumi Oy on ottanut käyttöön AI Agentin tuomaan tehokkuutta pakkausten tuottajavastuun hallintaan. Yhteistyössä olemme kehittäneet yhtiön verkkosivuille Suomen ensimmäisen tuottajavastuutekoälyn, joka vastaa yritysten kysymyksiin ja helpottaa niiden pakkausten kuluttajavastuun hoitamista. Tekoälyn av...

Uusia ulottuvuuksia ja käyttäjäystävällisyyttä Firan taloussuunnitteluun

Rakentamisen palveluyhtiö Fira halusi uudistaa talouden suunnittelujärjestelmäänsä niin, että se mahdollistaa entistä dynaamisemman ja kokonaisvaltaisemman suunnittelun. Järjestelmän avulla haluttiin myös helpottaa useamman käyttäjän yhtäaikaista suunnittelua sekä sujuvoittaa raportointia ja raportt...

Sähköinen allekirjoitus ja arkistointi sujuvoittavat Jyväskylän kaupungin toimintaa

Muutama vuosi sitten nopeasti lisääntyneen etätyöskentelyn ja digitaalisten työnkulkujen kasvaneiden tarpeiden myötä Jyväskylän kaupungilla päätettiin hoitaa sähköinen allekirjoittaminen ja arkistointi kuntoon. Selkeänä ratkaisuna haastaviin tarpeisiin erottui lopulta monipuolisesti räätälöitävä ja ...

Tamro laittoi analytiikan ja tietopalveluiden perustan kuntoon modernilla data-alustalla

Tamro, Suomen johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija, modernisoi toimintaansa rakentamalla innovatiivisen data-alustan. Sen avulla saadaan ajantasaista tietoa asiakkaille sekä sisäiseen raportointiin. Lisäksi se mahdollistaa kokonaan uudenlaisten datapalveluiden kehittämisen.

Säästöpankkiryhmä käynnistää merkittävän liiketoimintauudistuksen Microsoft-pilven avulla

Mittava liiketoimintakehityshanke sisältää konkreettisia askeleita kohti Säästöpankkiryhmän digitaalisen vision toteuttamista. Uudistus mahdollistaa henkilökohtaisen ja digitaalisen palvelun saumattoman yhdistämisen, mikä tulee näkymään yhä sujuvampana ja helpompana asiointina niin asiakkaiden kuin ...

Luotettavuus ja toimivuus keskiössä HUS:in laskutusjärjestelmän uudistuksessa

HUSin asiakaslaskutusjärjestelmä on ollut twodaylle innostava projekti, jossa on ohjelmistokehityksen lisäksi tehty myös prosessikehitystä. Työ on nyt loppusuoralla. twodayn Scrum Master Tommi Lilja avaa HUS-projektia, siinä hyväksi havaittuja käytäntöjä ja onnistumisen edellytyksiä.

Ruokavirasto panostaa saavutettavuuteen

Ruokavirasto toimii ihmisten, eläinten ja kasvien terveyden hyväksi. Virasto vastaa myös Euroopan unionin maataloustuki- ja maaseuturahastojen varojen käytöstä Suomessa.

Työpajoilla palvelumuotoilun menetelmät tutuiksi Metsähallitukselle

Metsähallituksen Luontopalvelut vastaa lähes kaikista Suomen luonnonsuojelualueiden hoidosta. Se turvaa luonnon moninaisuutta, suojelee luonto- ja kulttuuriperintöä sekä edistää vastuullista luonnon virkistyskäyttöä. Luontopalvelut hoitaa mm. maamme kaikkia kansallispuistoja, luonnonpuistoja, valtio...

Muotoiluajattelulla onnistunut kehityshanke

Ruokavirastossa huolehditaan korkean tason ylläpitämisestä monipuolisella maatilojen, tuotantoeläinten ja ruokatuotteiden valvonnalla. Ruokavirasto halusi digitalisoida koko valvontaprosessin. Tätä varten rakennettiin Eläinvalvontasovellus, jota eläinvalvojat käyttävät tablet-laitteilla tehdessään v...

Keva modernia eläkkeiden maksamista rakentamassa

Keva on Suomen suurin eläkevakuuttaja. Sillä on yhteensä noin 1,3 miljoonaa henkilöasiakasta, joista noin 605 000 on eläkkeensaajia (vuoden 2021 tilasto). Keva huolehtii kunta-alan, valtion, kirkon, Kelan henkilöstön, Suomen Pankin ja uusien hyvinvointialueiden eläkeasioista.