Webinaari: asiakkaan tunteminen (KYC) ja onboarding-prosessi
Ilmoittaudu webinaariin
Vuonna 2017 säädetty rahanpesulaki edellyttää palveluntarjoajat tuntemaan asiakkaansa. Lain mukaan vaadittujen tuntemistietojen kerääminen kertaluonteisesti ei riitä, vaan asiakastietoja tulee seurata aktiivisesti, sekä päivittää säännöllisin väliajoin.
Automatisoimalla yritysasiakkaiden KYC (Know Your Customer) -prosessin yritykset pystyvät valvomaan, seuraamaan ja päivittämään tietoja samasta paikasta. Toiminta tehostuu, kun automatisoidut tarkistukset eri rekistereistä mahdollistavat manuaalisista työvaiheista luopumisen ja vähentävät virheitä.
Tervetuloa webinaariimme tiistaina 14.3. klo 14-15 kuulemaan lisää KYC- ja onboarding-prosessin automatisoinnista. Kerromme mm. kuinka:
- Valvot, seuraat ja päivität tietoja samasta paikasta
- Pienennät sisäisiä kustannuksia vähentämällä manuaalisia vaiheita
- Täytät KYC- ja AML-vaatimukset
- Nopeutat asiakkaiden sisääntuloa
- Parannat käyttäjäkokemuksta
Kuulet webinaarissa myös, kuinka teet KYC-prosessista helpomman sekä asiakkaille että sisäisesti yhden työkalun avulla. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, miten automatisointi sujuvoittaa KYC-prosessia ja sen monitorointia.
Webinaarissa puhumassa
Harri Virtala
Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.
Patrik Forsbacka
Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.
Mikä Signom?
Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta.
Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.
Onnistumisia asiakkaidemme kanssa
Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.
Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa Power Platformin avulla
Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa luomalla yhteistyössä kanssamme Delivery App -sovelluksen. Tämä intuitiivinen digitaalinen ratkaisu on maailmanlaajuisesti saatavilla Power Apps -sovelluksen kautta. Se tehostaa toimintaa, parantaa tarkkuutta ja varmistaa kustannustehokkaan toteutuksen.
Visit Finlandin digitaaliset palvelut tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä
Visit Finlandin digitaaliset palvelut DataHub ja Sustainable Travel Finland, tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä tarjoamalla suomalaisille yrityksille tehokkaita työkaluja. Näiden palveluiden avulla Suomi vahvistaa asemaansa maailman kestävimpänä matkailukohteena ja parant...
Luke tehostaa sisäistä viestintää uuden intranetin avulla
Luonnonvarakeskuksen, eli Luken, intranet-projektissa suunniteltiin ja toteutettiin uusi intranet, joka tarjoaa käyttäjäystävällisen ja modernin alustan tiedon jakamiseen ja vuorovaikutukseen.
Seure kehittää älykästä, monikanavaista asiakaspalvelua twodayn kanssa
Seure valitsi alkuvuonna 2024 twodayn Microsoft Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisten liiketoimintasovellusratkaisujen kehittämisen ja ylläpidon kumppaniksi. Yhteistyön aikana on jo kehitetty ja otettu käyttöön uusia ominaisuuksia Seuren monikanavaisten palveluprosessien tukena.
Tarkkaa ennustamista ja nopeaa reagointia liiketoiminnan muutoksiin - RELEX käyttää Pigmentiä liiketoiminnan suunnitteluun
RELEX on vuosien ajan luottanut Exceliin taloudellisen suunnittelun työkaluna, mutta yrityksen kasvun myötä se alkoi kohdata yhä suurempia haasteita hajanaisen datan ja manuaalisten prosessien kanssa. Siirtyminen Pigment-ratkaisuun toi mukanaan merkittäviä hyötyjä, kuten läpinäkyvyyden lisääntymisen...
Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en koko organisaationsa käyttöön: Tuottavampi tekoäly alkaa henkilöstön kouluttamisesta
Kiinteistösijoitusyhtiö Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en käyttöönsä. Onnistuneen käyttöönoton avaimena oli henkilöstön aktiivinen koulutus Copilotin käyttöön jo ensimmäisistä vaiheista alkaen. Hanke osoitti, ettei tuottava ja tehokas tekoälyn käyttö riipu vain valituista teknologio...
Puolessa vuodessa uusi intra käyttöön – autoimme Opetushallitusta parantamaan sisältöjen saavutettavuutta sekä löydettävyyttä
Opetushallitus (OPH) otti käyttöön uuden pilvipohjaisen intranetin toukokuussa 2024. Uusi intranet on toteutettu Microsoftin M365-pilveen, SharePoint Online -yhteistyöympäristöön.
Tuimme Geologian tutkimuskeskusta työtapojen ja työyhteisöviestinnän muutosprojektissa
Autoimme Geologian tutkimuskeskusta (GTK) muutosprojektissa, jossa keskityttiin työtapojen ja Microsoft 365 -työkalujen käytön yhtenäistämiseen sekä työyhteisöviestinnän selkeyttämiseen.
Walki hyödyntää tekoälyä raportoinnin ja analytiikan tehostamiseen
Kun yhdistetään liiketoiminnan asiantuntemus ja tekoälyn voima, syntyy jotain ainutlaatuista. Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walki on ottanut merkittävän askeleen eteenpäin integroimalla generatiivisen tekoälyn Anaplan-alustaan. Tämä yhdistelmä nopeuttaa raporttien laatimista ja varmistaa ol...
POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla
POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.