Skip to content
twoday

Ilmoittaudu webinaariin

Vuonna 2017 säädetty rahanpesulaki edellyttää palveluntarjoajat tuntemaan asiakkaansa. Lain mukaan vaadittujen tuntemistietojen kerääminen kertaluonteisesti ei riitä, vaan asiakastietoja tulee seurata aktiivisesti, sekä päivittää säännöllisin väliajoin.

Automatisoimalla yritysasiakkaiden KYC (Know Your Customer) -prosessin yritykset pystyvät valvomaan, seuraamaan ja päivittämään tietoja samasta paikasta. Toiminta tehostuu, kun automatisoidut tarkistukset eri rekistereistä mahdollistavat manuaalisista työvaiheista luopumisen ja vähentävät virheitä. 

Tervetuloa webinaariimme tiistaina 14.3. klo 14-15 kuulemaan lisää KYC- ja onboarding-prosessin automatisoinnista. Kerromme mm. kuinka: 

  • Valvot, seuraat ja päivität tietoja samasta paikasta
  • Pienennät sisäisiä kustannuksia vähentämällä manuaalisia vaiheita
  • Täytät KYC- ja AML-vaatimukset
  • Nopeutat asiakkaiden sisääntuloa
  • Parannat käyttäjäkokemuksta

Kuulet webinaarissa myös, kuinka teet KYC-prosessista helpomman sekä asiakkaille että sisäisesti yhden työkalun avulla. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, miten automatisointi sujuvoittaa KYC-prosessia ja sen monitorointia.

Webinaarissa puhumassa

twoday-people-harri-virtala_800

Harri Virtala

Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.

twoday-patrik-forsbacka-800

Patrik Forsbacka

Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.

Mikä Signom?

Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta. 

Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.

Onnistumisia asiakkaidemme kanssa

Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.

Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en koko organisaationsa käyttöön: Tuottavampi tekoäly alkaa henkilöstön kouluttamisesta

Kiinteistösijoitusyhtiö Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en käyttöönsä. Onnistuneen käyttöönoton avaimena oli henkilöstön aktiivinen koulutus Copilotin käyttöön jo ensimmäisistä vaiheista alkaen. Hanke osoitti, ettei tuottava ja tehokas tekoälyn käyttö riipu vain valituista teknologio...

Puolessa vuodessa uusi intra käyttöön – autoimme Opetushallitusta parantamaan sisältöjen saavutettavuutta sekä löydettävyyttä

Opetushallitus (OPH) otti käyttöön uuden pilvipohjaisen intranetin toukokuussa 2024. Uusi intranet on toteutettu Microsoftin M365-pilveen, SharePoint Online -yhteistyöympäristöön.

Tuimme Geologian tutkimuskeskusta työtapojen ja työyhteisö­viestinnän muutosprojektissa

Autoimme Geologian tutkimuskeskusta (GTK) muutosprojektissa, jossa keskityttiin työtapojen ja Microsoft 365 -työkalujen käytön yhtenäistämiseen sekä työyhteisöviestinnän selkeyttämiseen.

Walki hyödyntää tekoälyä raportoinnin ja analytiikan tehostamiseen

Kun yhdistetään liiketoiminnan asiantuntemus ja tekoälyn voima, syntyy jotain ainutlaatuista. Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walki on ottanut merkittävän askeleen eteenpäin integroimalla generatiivisen tekoälyn Anaplan-alustaan. Tämä yhdistelmä nopeuttaa raporttien laatimista ja varmistaa ol...

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.

Tekoälyn avulla julkisissa hankinnoissa tarvittava tieto löytyy helposti

Hansel on luonut kanssamme laajan, yli 400-sivuisen, Julkisten hankintojen käsikirjan pohjalta helppokäyttöisen AI-avustajan, joka tarjoaa vastauksia käsikirjan sisältöä koskeviin kysymyksiin. Projekti osoittaa, miten tekoälyn avulla voidaan tehostaa toimintaa ja säästää julkisia varoja.

Skanska Kodit modernisoi liiketoiminnan ohjauksen Microsoft-pilven avulla

Skanska Kodit uudisti kanssamme rakennuttamisen ja asumisen liiketoimintaansa ohjaavan järjestelmän Microsoft-pilveen perustuvalla, Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisella ratkaisulla.

Fintraffic Mobiili lisää liikenteen sujuvuutta ja turvallisuutta

Fintrafficin erityistehtävänä on turvata yhteiskunnan, viranomaisten ja elinkeinoelämän tarvitsemat välttämättömät liikenteenohjauspalvelut ja varmistaa toimintavarmuus normaaliolojen häiriötilanteissa ja poikkeusoloissa. Työn keskiössä Fintrafficilla ovat älykkäät liikenteenohjauspalvelut, digipalv...