Skip to content
twoday

Lataa webinaarin tallenne

Sähköinen allekirjoittaminen on yleistynyt kovaa vauhtia. Useimmilla sähköisen allekirjoituksen palveluilla voit kuitenkin hoitaa vain sähköisen tunnistamisen. Miltä kuulostaisi, jos voisit yhdellä ja samalla työkalulla hoitaa sähköisen allekirjoittamisen sekä automatisoida ja suoraviivaistaa myös muita liiketoiminnan prosesseja?

Järjestimme 22.11.2022 webinaarin sähköisestä allekirjoittamisesta ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista. Webinaarissa käytiin läpi mm. seuraavia aiheita:

  • Mitä hyötyä yritykset saavat siirtyessään sähköiseen allekirjoittamiseen? 
  • Kuinka automatisoit yhdellä työkalulla allekirjoittamisen lisäksi myös muita liiketoimintaprosessejasi?
  • Miten automatisointi sujuvoittaa esimerkiksi HR-, reklamaatio- ja asiakkaiden on-boarding -prosesseja?
  • Konkreettiset esimerkit allekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta

Lataa webinaarin tallenne niin näet mitä kaikkea Signom -sähköisen allekirjoittamisen palvelun avulla voit automatisoida. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, mitä hyötyjä eri toimialojen asiakkaamme ovat palvelun avulla saavuttaneet.

Webinaarissa puhumassa

twoday-people-harri-virtala_800

Harri Virtala

Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.

twoday-patrik-forsbacka-800

Patrik Forsbacka

Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.

Mikä Signom?

Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta. 

Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.

Onnistumisia asiakkaidemme kanssa

Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.

Taksi Helsinki säästää optimointiratkaisun avulla ympäristöä ja julkisia varoja

Kela tukee vuosittain miljoonia taksilla tehtyjä matkoja terveydenhuoltoon yli 150M€:lla. Korvausten tarkoitus on turvata kaikille pääsy terveyspalveluihin. Kelan tukemia taksimatkoja pyritään yhdistelemään, jolloin samassa taksissa matkustaa useampi asiakas. Yhdistelyn myötä Kelan kustannukset palv...

Turvallisesti vesillä Power Appsin ja Teamsin avulla

twodayn ja Espoon Meripelastajat ry:n (kutsumanimeltään EMPY) yhteistyö otti tuulta purjeisiin syksyllä 2020. Yhteistyön tuloksena Espoon Meripelastajien oma EMPY-appi helpottaa nyt vapaaehtoisen meripelastustyön raportointitaakkaa. Microsoft Teams ja Dataverse for Teams -alustat mahdollistivat kett...

GTK:n uusi asiakastyön palvelumalli edistää kestävää kasvua

Geologian tutkimuskeskus GTK uudisti vuoden 2019 aikana strategiaansa vuorovaikutteisena prosessina, jossa työntekijät, asiakkaat ja sidosryhmät osallistuivat työpajoissa ja verkkokeskusteluissa strategian valmisteluun. Uuden strategian myötä GTK kehittää ratkaisuja, joiden kautta Suomessa luodaan y...

Kuntatyönantajat digitalisoi jäsenpalvelunsa Power Apps Portals -alustalla

Kuntatyönantajat on lanseerannut uuden jäsenilleen suunnatun Linja-verkkopalvelun, joka tukee kuntatyönantajia työ- ja virkaehtosopimusten soveltamisessa sekä työelämän laadun, tuloksellisuuden ja yhteistoiminnan kehittämisessä. Kuntatyönantajien uusi verkkopalvelu tarjoaa kunta-alan työnantajille m...

Retta laajensi Microsoft-pilven kaikkien liiketoimintojensa alustaksi

Retta on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Retta tuottaa asiakkailleen kokonaisvaltaisia palveluita ja ratkaisuja asumisen ja toimitilasektorin kiinteistöpalveluissa.

VOAS mittaroi asiakaskokemusta ja kehittää asukastyytyväisyyttä CX360:lla

Vaasan opiskelija-asuntosäätiö (VOAS) on merkittävä kiinteistöjen omistaja ja kehittäjä Vaasassa. Heillä on tällä hetkellä noin 2700 asukaspaikkaa 32:ssa eri kohteessa ja noin joka viides Vaasassa opiskeleva asuu heidän asunnoissaan.

Ohjelmistorobotiikkaa sote-sektorille

2M-IT on suomalainen julkisomisteinen yhtiö, joka tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon tietoteknisiä palveluja. Tavoitteena sillä on tuottaa hyvinvointia ihmisille tuottamalla ratkaisuja sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiselle. 2M-IT:n isoimpiin omistajiin lukeutuvat useat eri sairaanhoitopi...

Mallinnetut prosessit ohjelmistokehityksessä – kokemuksia HUSilta

Miten mallinnetut prosessit palvelevat ohjelmistokehitystä? Tähän tapaan: Jos pyydetään muutamaa ihmistä kuvailemaan sanallisesti auto, saadaan erilaisia kertomuksia autoista. Jos taas otetaan ja piirretään auto yhdessä ja kaikkine tarpeellisine yksityiskohtineen, saadaan yksi täsmällinen kuva. Kert...

Lomakejärjestelmä yhdistää Kelan ja potilastietojärjestelmät

Lomake UNA on työkalu sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille. Sovellus yhdistää Kelan ja erilaiset potilastietojärjestelmät, ja sen käyttö kasvaa voimakkaasti eri puolilla Suomea. twodayn Lomake UNA-tiimin vetäjä Mika Lepistö kertoo tässä jutussa, miten luodaan hyvä sähköinen lomake ja mitkä ...

YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelu­järjestelmällä

Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan...