Skip to content

Webinaari: Asiakaskokemus kuntoon - Sujuva onboarding automatisoinnin avulla

Aug 26, 2024 8:21:38 AM twoday

Järjestimme syyskuussa 2024 webinaarin uuden asiakkaan sisääntuloprosessin automatisoinnista.

Tehokas sisääntuloprosessi eli onboarding on avainasemassa positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa – kokemuksen, joka vaikuttaa koko asiakassuhteen ajan.

Usein jo prosessin ensimmäinen vaihe, eli tietojen kerääminen, on monimutkainen, aikaa vievä ja täynnä manuaalista työtä. Tämä voi aiheuttaa merkittäviä haasteita sekä asiakkaalle että yritykselle. Huonosti toteutettu alkuprosessi saattaa jopa karkottaa asiakkaan kokonaan.

Mutta entä jos tiedonkeruu olisi helppoa ja virheetöntä?

Webinaarissamme kerromme, miten voit digitalisoida ja automatisoida asiakkaan tiedonkeruun – tehden siitä sujuvamman ja virheettömän. Näytämme St1:lle tehdyn toteutuksen ja käytännön demon kautta, kuinka automatisoitu prosessi säästää aikaa, vähentää virheitä ja parantaa asiakaskokemusta.

Tämä webinaari on suunnattu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita sujuvan asiakaskokemuksen luomisesta sekä haluavat tehdä uusien asiakkaiden onboardingista helppoa ja tehokasta.

Lataa webinaaritallenne >>

Aiheeseen liittyvät artikkelit