Webinaari:
Asiakaskokemus kuntoon - Sujuva onboarding automatisoinnin avulla
Lataa webinaaritallenne
Ilmoittaudu webinaariin
Miten uusi asiakas saadaan sujuvasti mukaan alusta alkaen? Tätä kysymystä mietitään varmasti useimmissa yrityksissä, sillä tehokas onboarding on avainasemassa positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa – kokemuksen, joka vaikuttaa koko asiakassuhteen ajan.
Usein jo prosessin ensimmäinen vaihe, eli tietojen kerääminen, on monimutkainen, aikaa vievä ja täynnä manuaalista työtä. Tämä voi aiheuttaa merkittäviä haasteita sekä asiakkaalle että yritykselle. Huonosti toteutettu alkuprosessi saattaa jopa karkottaa asiakkaan kokonaan.
Mutta entä jos tiedonkeruu olisi helppoa ja virheetöntä? Sisääntuloprosessi on yksi ratkaisevimmista vaiheista heidän matkallaan, sillä se asettaa sävyn koko asiakassuhteelle. Tämä prosessi on välttämätön, mutta monissa yrityksissä se on edelleen raskas ja manuaalinen – aiheuttaen virheitä ja ylimääräistä työtä.
Tässä webinaarissa opit, miten voit digitalisoida ja automatisoida asiakkaan tiedonkeruun – tehden siitä sujuvamman ja virheettömän. Näytämme konkreettisten esimerkkien ja käytännön demon kautta, kuinka automatisoitu prosessi säästää aikaa, vähentää virheitä ja parantaa asiakaskokemusta.
Tämä webinaari on suunnattu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita sujuvan asiakaskokemuksen luomisesta sekä haluavat tehdä uusien asiakkaiden onboardingista helppoa ja tehokasta.
Agenda
Johdanto aiheeseen: Näin automatisoit uuden asiakkaan sisääntuloprosessin
- Asiakkaan tunnistaminen, tietojen kerääminen ja tarkistaminen, dokumenttien allekirjoitus ja siirtäminen haluttuun paikkaan
- Mitkä kaikki vaiheet voidaan automatisoida?
Miten uuden asiakkaan perustamisen flow toimii automatisoituna ja mitä hyötyä siitä on?
- Esimerkkejä erilaisista prosesseista eri toimialoilta
Asiakascase: Näin St1:llä on ratkaistu yritysasiakkaiden on-boarding
Käytännön demo: Kuinka uuden asiakkaan sisääntuloprosessi automatisoidaan Signomilla
Lataa webinaaritallenne
Yhteistyössä