Skip to content
twoday

Lataa webinaarin tallenne

Sähköinen allekirjoittaminen on yleistynyt kovaa vauhtia. Useimmilla sähköisen allekirjoituksen palveluilla voit kuitenkin hoitaa vain sähköisen tunnistamisen. Miltä kuulostaisi, jos voisit yhdellä ja samalla työkalulla hoitaa sähköisen allekirjoittamisen sekä automatisoida ja suoraviivaistaa myös muita liiketoiminnan prosesseja?

Järjestimme 22.11.2022 webinaarin sähköisestä allekirjoittamisesta ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista. Webinaarissa käytiin läpi mm. seuraavia aiheita:

  • Mitä hyötyä yritykset saavat siirtyessään sähköiseen allekirjoittamiseen? 
  • Kuinka automatisoit yhdellä työkalulla allekirjoittamisen lisäksi myös muita liiketoimintaprosessejasi?
  • Miten automatisointi sujuvoittaa esimerkiksi HR-, reklamaatio- ja asiakkaiden on-boarding -prosesseja?
  • Konkreettiset esimerkit allekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta

Lataa webinaarin tallenne niin näet mitä kaikkea Signom -sähköisen allekirjoittamisen palvelun avulla voit automatisoida. Esittelemme konkreettisten esimerkkien kautta, mitä hyötyjä eri toimialojen asiakkaamme ovat palvelun avulla saavuttaneet.

Webinaarissa puhumassa

twoday-people-harri-virtala_800

Harri Virtala

Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom- palvelusta ja sen kehittämisestä. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.

twoday-patrik-forsbacka-800

Patrik Forsbacka

Patrik on seurannut läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen ja automatisointi auttaa asiakkaita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa. Hän toimii webinaarissa puhujana ja tulee näyttämään konkreettisia esimerkkejäallekirjoitus- ja liiketoimintaprosessien automatisoinnista eri toimialoilta.

Mikä Signom?

Signom on Suomen kattavin sähköinen allekirjoituspalvelu. Sen avulla allekirjoitat erilaiset sopimukset ja muut dokumentit helposti ja nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta. 

Signomin helposti räätälöitävä ja erilaisiin tarpeisiin skaalautuva ratkaisu sopii niin pienten yritysten vaativiin tarpeisiin kuin suurille yrityksille, joissa organisaatiorakenteet ja allekirjoitusprosessit ovat monimutkaisia ja vaativat automaattisia työnkulkuja sekä laajoja integrointeja. Signom mahdollistaa isojen ja monimutkaisten sopimusten ja dokumenttien allekirjoittamisen sujuvasti ja luotettavasti.

Onnistumisia asiakkaidemme kanssa

Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.

Ruokavirasto panostaa saavutettavuuteen

Ruokavirasto toimii ihmisten, eläinten ja kasvien terveyden hyväksi. Virasto vastaa myös Euroopan unionin maataloustuki- ja maaseuturahastojen varojen käytöstä Suomessa.

Työpajoilla palvelumuotoilun menetelmät tutuiksi Metsähallitukselle

Metsähallituksen Luontopalvelut vastaa lähes kaikista Suomen luonnonsuojelualueiden hoidosta. Se turvaa luonnon moninaisuutta, suojelee luonto- ja kulttuuriperintöä sekä edistää vastuullista luonnon virkistyskäyttöä. Luontopalvelut hoitaa mm. maamme kaikkia kansallispuistoja, luonnonpuistoja, valtio...

Muotoiluajattelulla onnistunut kehityshanke

Ruokavirastossa huolehditaan korkean tason ylläpitämisestä monipuolisella maatilojen, tuotantoeläinten ja ruokatuotteiden valvonnalla. Ruokavirasto halusi digitalisoida koko valvontaprosessin. Tätä varten rakennettiin Eläinvalvontasovellus, jota eläinvalvojat käyttävät tablet-laitteilla tehdessään v...

Keva modernia eläkkeiden maksamista rakentamassa

Keva on Suomen suurin eläkevakuuttaja. Sillä on yhteensä noin 1,3 miljoonaa henkilöasiakasta, joista noin 605 000 on eläkkeensaajia (vuoden 2021 tilasto). Keva huolehtii kunta-alan, valtion, kirkon, Kelan henkilöstön, Suomen Pankin ja uusien hyvinvointialueiden eläkeasioista.

Toyota Rahoituksen digitaalinen palvelu kuntoon Signomin avulla

Toyota Finance Finland Oy (Toyota Rahoitus) tarjoaa rahoitusta Toyotan ostajille ja hyödyntää Signomia sopimusten sähköisessä allekirjoittamisessa ja asiakkaan tunnistamisessa.

Aikaa ja olosuhteita kestäviä teollisuuskoneiden ohjelmistoja

Sandvik on maailmanlaajuisesti toimiva metalli- ja kaivosalan teollisuusyritys, joka työllistää kaiken kaikkiaan noin 45 000 henkilöä. Suomessa toimintaa on Lahdessa, Tampereella ja Turussa. Turun tehdas valmistaa kaivoskoneita, joiden kehittämisessä olemme päässeet tekemään yhteistyötä.

PRH uudistaa kanssamme tuotanto­järjestelmiään

Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunn...

Suomen työvoimahallinnon uudistamiseen tähtäävä TE-digi-hanke etenee

ELY-keskusten ja TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskus KEHA aloitti kesällä 2018 yhteistyön twodayn kanssa Suomen työvoimahallinnon uudistamiseen tähtäävän TE-digi-hankkeen asiakkuudenhallintajärjestelmän kehittämiseksi. Asiakkuudenhallinnan kehittämisen projektissa  suunnitellaan ja toteutet...

Data-analytiikka tehostaa Kamuxin liiketoimintaa

twoday kehitti yhdessä Kamuxin kanssa analytiikkaratkaisun käytettyjen autojen arvonmääritykseen. Algoritmi päättelee auton arvon saatavilla olevien ominaisuuksien ja toteutuneiden kauppojen perusteella.

Valtionhallinnon digitalisaation kumppanina

Tuotamme SharePoint- ja Office 365 -asiantuntijapalveluita Valtorin (Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus) asiakkaille monivuotisen sopimuksen puitteissa. Yhteistyö käynnistyi vuonna 2016. Yhteisiä tavoitteitamme ovat ensiluokkaisen asiakaskokemuksen tuottaminen, organisaatioiden tiedonhallinn...