St1: “Kaikki sähköistä allekirjoitusta vaativa hoituu Signomin avulla”
St1
St1 käsittelee kuukaudessa satoja yrityskorttihakemuksia, joista valtaosa lähetetään, allekirjoitetaan ja hyväksytään sähköisesti. twodayn sähköisen allekirjoituspalvelun Signomin avulla koko prosessi hoituu automaattisesti alusta loppuun.
"Olen ollut supertyytyväinen yhteistyöhön ja Signom-tiimin proaktiiviseen otteeseen”, sanoo Tia Rytkönen St1:sen asiakkuus-ja yritysmyynnistä.
St1 aloitti yhteistyön twodayn Signom-tiimin kanssa melkein 10 vuotta sitten, kun yrityskorttihakemusten käsittely ja hyväksyminen muutettiin sähköiseksi. Sittemmin yhteistyö on laajentunut:
"Nykyään Signom auttaa St1:sta kaikkien mahdollisten prosessien digitalisoinnissa. Melkein mikä tahansa, mikä vaatii vahvaa tunnistamista ja sähköistä allekirjoitusta, hoituu Signomin avulla.”
Yrityskorttihakemukset sujuvaan sähköiseen prosessiin
St1-yrityskorttihakemuksia tulee kuukaudessa noin 400–600 kpl, joista 80 prosenttia on sähköisiä, joten mahdollisimman automaattinen ja tehokas prosessi on tarpeen.
St1:sen kannalta tärkeää on tietysti se, että yrityskortin hakeminen on helppoa ja hoituu sähköisesti, mutta tehokkuuden kannalta oleellista on se, mitä tapahtuu hakemuksen lähettämisen jälkeen.
Aiemmin hakemusten käsittely vaati manuaalista työtä, mutta Signomin avulla koko yrityskorttihakemusten prosessi on muokattu sähköiseksi ja sujuvammaksi – ei ainoastaan kortin hakijoille, vaan myös hakemuskäsittelijöille.
Turhaa manuaalista työtä ei tarvitse tehdä enää, kun sähköisen hakemuksen yhteydessä tapahtuu monta asiaa:
- Vahva tunnistautuminen ja sähköinen allekirjoitus
- Nimenkirjoitusoikeuden automaattinen tarkistus
- Luottotietojen tarkistus ja luottopäätös
- Automaattinen ohjaus edelleenkäsittelyyn oikeille henkilöille
- Uusille asiakkaille avataan asiakastili automaattisesti
- Automaattisesti koottu laskutus asiakasyrityksille kerran tai kaksi kertaa kuussa, sisältäen kaikkien yrityskorttien ostot kootusti ja muut halutut tiedot.
Signomin avulla St1:selle on toteutettu vakiolomakkeet, joihin on määritelty pakolliset kentät, joten hakemuksista ei unohdu tai puutu tarvittavia tietoja. Lisäksi asiakkaat voivat määritellä hakemuksiin ja hyväksyntäprosessiin vaadittavat lisätiedot ja automaattiset tarkistukset, kuten
- millaista korttia henkilö voi hakea (polttoaine ja muut ostokset vai pelkästään polttoaine)
- luottorajan ja laskutustavan
- kortinhaltijan tunnistetiedot, autonumero- ja/tai kilometrikyselyn.
Kaikki tiedot siirtyvät automaattisesti integraation avulla xml-tiedostona suoraan Salesforce CRM-järjestelmään ja asiakkaalle avataan asiakastili automaattisesti.
Nopea ja vaivaton kumppani kehitysprojekteissa
St1:selle Signom-tiimin toiminnan nopeus ja yhteydenpidon vaivattomuus on ollut erityisen ilahduttavaa:
"Kaikkiin kysymyksiin tulee vastaukset nopeasti ja muutokset hoituvat mutkattomasti”, kiittelee Tia Rytkönen.
Rytkösen mukaan asiakkaan näkökulmasta on helpottavaa, kun ei tarvitse tietää tarkalleen, mitä kysyä tai tilata, vaan Signom-tiimille voi heittää myös keskeneräisiä ajatuksia: Hei, olisi tällainen ajatus, mutta en tiedä, miten sen voisi toteuttaa... Ja tiimi ryhtyy tuumasta toimeen.
"He tarjoavat ratkaisua silloinkin, kun haaste on hähmäinen. Vuosien varrella olemme kehittäneet yhdessä lukuisia sähköisiä prosesseja ja Signom-tiimi on ollut mukana yrityskorttien kehitysprojekteissa.”
Voisimmeko sujuvoittaa sinun yrityksesi toimintaa Signomin ja sähköisten prosessien avulla?
Tutustu tarkemmin Signomiin tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Insinööriliitto lähti hyödyntämään Salesforcen uusia tekoälykyvykkyyksiä ensimmäisten joukossa maailmassa
Salesforce lanseerasi syyskuussa Dreamforce-tapahtumassa tekoälyagentteihin liittyvän Agentforce-palvelun. Insinööriliitto halusi lähteä yhteistyössä twodayn kanssa kokeilemaan ensimmäisten joukossa, mihin Salesforcen uusimmat tekoälykyvykkyydet taipuvat.
Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa Power Platformin avulla
Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa luomalla yhteistyössä kanssamme Delivery App -sovelluksen. Tämä intuitiivinen digitaalinen ratkaisu on maailmanlaajuisesti saatavilla Power Apps -sovelluksen kautta. Se tehostaa toimintaa, parantaa tarkkuutta ja varmistaa kustannustehokkaan toteutuksen.
Visit Finlandin digitaaliset palvelut tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä
Visit Finlandin digitaaliset palvelut DataHub ja Sustainable Travel Finland, tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä tarjoamalla suomalaisille yrityksille tehokkaita työkaluja. Näiden palveluiden avulla Suomi vahvistaa asemaansa maailman kestävimpänä matkailukohteena ja parant...