Skip to content
twoday

Lataa webinaarin tallenne

Webinaarin sisältö

  • Vastuullisuusraportoinnin kasvava merkitys ja vaatimukset
  • Miten teknologia voi auttaa vastaamaan kasvaviin vaatimuksiin?
  • Demo: EU -taksonomiaraportoinnin aloituspaketti Anaplanilla

Vastuullisuuden teemat ovat tänä päivänä osa normaalia liiketoimintaa ja vastuullisuustietoa tarvitaan kasvavassa määrin liiketoiminnan päätösten tueksi. Nykyään yrityksiltä vaaditaan myös yhä kattavampaa ja luotettavampaa ESG-raportointia, eikä vastuullisuus ole enää erillinen osa raportointia vaan yksi sen kantavista teemoista.

Erityisesti EU-taksonomia raportointivaatimuksineen on nyt kuuma puheenaihe yrityksissä, jotka ovat luokittelujärjestelmän piirissä, kehittävät kestäviä ratkaisuja tai hakevat rahoitusta hankkeelleen tai toiminnolleen.

Agenda
  • Teknologian rooli vastuullisuuden johtamisessa, Mikko Kontsas, Business Unit Director
  • ESG-raportoinnin kasvava merkitys, Maiju Hyrkäs, Business Intelligence Consultant
  • Anaplan Demo: Ympäristövaikutusten suunnittelu ja seuranta EU-taksonomian mukaisesti, Mikael Mäkelä, Senior Manager

Webinaarissa puhumassa

Mikko Kontsas

visma-consulting-anaplan-event-landing-page-mikko-kontsas

Director, Customers,
twoday

Maiju Hyrkäs

Maiju_Hyrkas_black_background_round

Business Intelligence Consultant, 
twoday

Mikael Mäkelä

visma-consulting-anaplan-event-landing-page-mikael-makela

Senior Manager,
twoday

Mikä Anaplan?

Anaplan on pilvipohjainen suunnittelu- ja mallinnusalusta, joka yhdistää datan, ihmiset ja liiketoimintasuunnitelmat kaikissa yrityksen toiminnoissa.

Anaplan on muuttanut liiketoiminnan suorituskyvyn johtamisen: pois hankalista siiloista koko yrityksen kattavaan selkeään suunnitteluun. Anaplan ei rajoitu yhteen osa-alueeseen, vaan tuo ensimmäisenä koko liiketoiminnan samaan suunnittelu-, mallinnus-, ja raportointityökaluun.

Onnistumisia asiakkaidemme kanssa

Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet uusia ideoita ja konsepteja, rakentaneet uutta liiketoimintaa, kehittäneet fiksumpia toimintatapoja sekä kokeneet iloa ja onnistumisia.

Svea Perinnän uusi asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa työtä ja helpottaa johtamista

Yhteistyö Svea-konsernin kanssa alkoi vuoden 2018 alussa, kun Svea Ekonomi valitsi twoday AI Worksin asiakaskommunikaatioon liittyvien palveluiden toimittajakseen.

Pitkä sopimuskehitys­kumppanuus Accanto Systemsin kanssa luo arvoa asiakkaille

Accanto Systems kehittää ja toimittaa telecom-operaattoreille maailmanlaajuisesti laadun- ja palvelunhallintajärjestelmiä. Yhtiön tuotteet parantavat operaattoreiden asiakaskokemusta ja palvelunhallintaa. Avainsanoja ovat tietoliikenne, protokollat, asiakaskokemus, big data ja palvelunhallinta.

Sähköisen asioinnin avulla parempi hoitosuhde potilaaseen

Istekki on julkisomisteinen asiantuntijaorganisaatio, joka tekee töitä suomalaisten hyvinvoinnin eteen huolehtimalla mm. sairaaloiden elämää ylläpitävistä laitteista sekä ICT-ympäristöistä. twoday kehitti Istekin kanssa monitoimittajaprojektissa Tampereen Yliopistollisen sairaalan (TAYS) sähköisen a...

Atea Finland Oy

Atea Finland Oy on tarjonnut asiakkailleen liiketoimintaa tehostavia ja kehittäviä it-ratkaisuja jo 30 vuoden ajan. Nykyään runsaan 6 000 henkilön pohjoismais-baltialaiseen Atea-konserniin kuuluva yritys on alallaan Pohjoismaiden suurin ja työllistää Suomessa yli 400 tietotekniikan ammattilaista 12 ...

Helsingin yliopiston asian- ja dokumentinhallinta uudistui

twoday toimitti Helsingin yliopistolle uuden asian- ja dokumentinhallintakokonaisuuden. Toteutus on rakennettu twodayn sähköisen asioinnin ja asiakirjahallinnon ominaisuuksia sisältävällä, avoimen lähdekoodin eBusiness Suite -tuoteperheellä. Järjestelmälle on myönnetty Arkistolaitoksen Sähke2-sertif...

Danfoss Editron Oy:n kasvua tukemassa

Danfoss Editron kehittää ja valmistaa sähkömoottoreihin perustuvia korkean tehokkuuden voimalinjajärjestelmiä. Tuotteet ovat hyvin ohjelmistointensiivisiä. Globaalina kasvuyhtiönä Danfoss Editron on vahvassa investointivaiheessa. Yhtiö on nostanut raskaan kaluston voimalinjojen sähköistämisen uudell...

Aito kumppanuus takaa asiakasprojektin onnistumisen

Viemme läpi suuren määrän asiakasprojekteja vuodessa, ja valtaosan näistä hoidamme yli 400 oman ammattilaisemme voimin. Osassa projekteja hyödynnämme kuitenkin laajaa kumppaniverkostoamme, jolloin kriittisiksi tekijöiksi nousevat oikeiden kumppanien löytäminen, sekä kaikille osapuolille tuloksellise...

Parempaa sidosryhmäviestintää ja asiakashallintaa Fingridille

Fingrid käynnisti vuoden 2014 alussa organisaation sisäisen muutosohjelman, jonka tavoitteena oli kehittää Fingridin organisaatiokulttuuria ja toimintatapoja asiakasohjautuvaan suuntaan. Muutos edellytti merkittäviä toimintatapamuutoksia kohdistuen sidosryhmäviestintään ja asiakastiedon hallintaan.

Retta uudisti isännöinnin toiminnanohjauksen Microsoft-pilven avulla

Retta (aiemmin Realia) kehitti yhteistyössä kansamme kattavasti Microsoft-pilveä hyödyntävän toiminnanohjauksen järjestelmän, joka toimii Rettan strategisen muutosohjelman yhtenä keskeisenä mahdollistajana. Alkuvaiheen laaja tuotannollinen käyttöönotto tapahtui vain noin puoli vuotta yhteistyön alka...

Säästöjä ja päästövähennyksiä reittioptimoinnin avulla

Jätteiden keruun tehokkuudessa reittien suunnittelulla on suuri merkitys. Suunnittelun tehostamisella voidaan saavuttaa huomattavia kustannus- ja ympäristöhyötyjä. Remeolla on käynnissä laaja projekti liiketoiminnan tehostamiseksi, jonka osana he aloittivat yhteistyön kanssamme reititysten optimoimi...