Skip to content

Webinaari:

Rahanpesulaki ja asiakkaan tunteminen

Tässä webinaarissa kerromme, kuinka monia yrityksiä koskevan rahanpesulain velvoittama asiakkaiden tunteminen voidaan hoitaa helposti, nopeasti ja turvallisesti. Case-esimerkkinä POP Pankki -ryhmä.

Tässä webinaarissa pureudumme rahanpesulain noudattamisen ja asiakkaan tuntemisen haasteisiin. Webinaarissa asiakkaan tuntemisen huippuasiantuntijat twodayn Harri Virtala ja POP Pankki -ryhmän Yasmin Vikiönkorpi keskustelevat Paavo Tervosen johdolla asiakkaan tuntemisesta ja sen ratkaisuista. Lisäksi käytännön esimerkkinä Yasmin Vikiönkorpi kertoo, kuinka asiakkaan tunteminen on POP Pankki- ryhmässä käytännössä ratkaistu.

Uudistunut rahanpesulaki velvoittaa monia yrityksiä keräämään ja säilyttämään asiakkaan tunnistamistietoja. Laki koskee esimerkiksi:

streamlinehq-check-circle-1-interface-essential-100streamlinehq-check-circle-1-interface-essential Yrityspalvelun tarjoajia

streamlinehq-check-circle-1-interface-essentialstreamlinehq-check-circle-1-interface-essential-100 Sijoitus- ja rahoituspalveluja

streamlinehq-check-circle-1-interface-essential-100 Vakuutus- ja eläkevakuutusyhtiöitä

streamlinehq-check-circle-1-interface-essential-100 Kiinteistövälitysliikkeitä

streamlinehq-check-circle-1-interface-essential-100 Asianajo- ja lakitoimistoja

streamlinehq-check-circle-1-interface-essential-100 Kirjanpitopalveluita, tilitoimistoja ja tilintarkastajia

Erityisen vakavasti valvova viranomainen suhtautuu asiakkaan tai tämän edustajan henkilöllisyyden todentamista koskeviin puutteisiin.

Tässä webinaarissa opit, kuinka rahanpesulain velvoittama asiakkaiden tunteminen voidaan hoitaa helposti, nopeasti ja turvallisesti.

Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu nyt!

Agenda


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Johdatus päivän aiheeseen: Rahanpesulaki ja asiakkaan tuntemisen haasteet yrityksille  – Paavo Tervonen, Sales Manager, twoday 


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100 Asiakkaan tunteminen ja miten sen haasteet on ratkaistu POP Pankki -ryhmässä – Yasmin Vikiönkorpi, Development Manager (KYC), POP Pankki -ryhmä 


streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Paneelikeskustelu asiakkaan tuntemisesta
Panelisteina:

  • Yasmin Vikiönkorpi, Development Manager (KYC), POP Pankki -ryhmä
  • Harri Virtala, Chief Operating Officer, twoday (Signom)

streamlinehq-data-file-bars-search-business-products-100  Kysymykset ja yhteenveto

Lataa webinaaritallenne

Asiantuntijat webinaarissamme

twoday-harri-virtala_600x430

Harri Virtala

Chief Operating Officer, Signom, twoday

Harrilla on yli 10 vuoden kokemus Signom-palvelun kehittämisestä niin allekirjoittamisen kuin asiakkaan tuntemisenkin osalta. Hän toimii webinaarissa Signomin teknisenä asiantuntijana ja pystyy vastaamaan kiperimpiinkin kysymyksiin palveluun liittyen.

Vikiönkorpi-Yasmin_vaaka-1

Yasmin Vikiönkorpi

Development Manager (KYC), POP Pankki -ryhmä

Yasmin toimii tällä hetkellä POP Pankki -ryhmässä asiakastietojen kehityspäällikkönä. Hänen päävastuualueelleensa kuuluu asiakkaan tuntemisen sekä rahanpesun estämisen prosessit ja aihealueen koulutuksesta vastaaminen. Yasmin on työskennellyt asiakkaan tuntemisen parissa useamman vuoden ajan ja työkokemusta on kertynyt useammasta suomessa toimivasta pankista.

twoday-paavo-tervonen-600x430

Paavo Tervonen

Sales Manager, Signom, twoday

Paavo auttaa erilaisia organisaatioita tehostamaan prosessejaan sähköisen allekirjoittamisen ja asiakkaan tunnistamisen avulla. Hän on päässyt seuramaan läheltä kuinka sähköinen allekirjoittaminen, asiakkaan tunteminen ja automatisointi auttavat erilaisia organisaatioita tehostamaan prosessejaan ja sitä kautta liiketoimintaansa.

Yhteistyössä

logo alt text or name
POP-Pankki-logo_vih_RGB