Opas Salesforcen maksimaaliseen hyödyntämiseen
Kaikki irti Salesforcesta
Salesforce mielletään edelleen usein asiakkuudenhallintaan tarkoitetuksi CRM-järjestelmäksi, mutta todellisuudessa se on muutakin. Paljon muutakin.
Se taipuu mihin tahansa tarpeeseen myynnin ja markkinoinnin kehittämisestä, liiketoiminnan digitalisoinnista, tulevaisuuden ennustamisesta ja ylivertaisten asiakaskokemusten tarjoamisesta jopa henkilöstön kehittämiseen. Oikeastaan Salesforcen päällä pystyy pyörittämään kaikkia muita funktioita paitsi taloushallintoa.
Yhteinen alusta eri funktioille
Monipuoliset valmisratkaisut erilaisiin bisnestarpeisiin
Yksilölliset ratkaisut ainutkertaisiin tarpeisiin
Lataa ilmainen opas
Tämä opas auttaa ymmärtämään, miksi ja miten Salesforcen käyttöä kannattaa kehittää ja laajentaa varsinaisen käyttöönoton jälkeen.
Pyrimme tarjoamaan tämän oppaan avulla kattavan paketin erilaisia vaihtoehtoja, joihin tarttumalla Salesforcesta voi repiä käyttöönoton jälkeen irti kaiken mahdollisen hyödyn - oli sitten tavoitteena vaikkapa saattaa myynti ja markkinointi entistä tiiviimmin yhteen, vastata asiakkaiden kasvaviin odotuksiin tai ylipäätään kehittää liiketoimintaa nykyaikaisemmaksi.
Opas avaa aiempaa monipuolisemmin kaikkia niitä mahdollisuuksia, joita Salesforce yhtenä maailman laajimmista teknologia-alustoista tarjoaa. Oppaan tarkoituksena on auttaa mitä tahansa Salesforcea jo hyödyntävää tai siitä kiinnostunutta organisaatiota arvioimaan, kannattaako alustan käyttöä laajentaa ja millä tavoin.
Lukemalla oppaan opit muun muassa:
- Minkälaisiin käyttötarkoituksiin Salesforce soveltuu?
- Minkälaisia liiketoimintatavoitteita Salesforcen avulla voidaan ratkoa?
- Minkälaisia valmisratkaisuja Salesforce tarjoaa liiketoiminnan eri funktioille?
- Mitä tarjottavaa Salesforcella on silloin, kun johonkin tarpeeseen ei löydy olemassa olevaa ratkaisua?
- Miksi ja minkälaisissa tilanteissa Salesforcen laajempaa hyödyntämistä kannattaa harkita?
- Mitä kannattaa ottaa huomioon käytön laajentamista suunnitellessa?