Skip to content

Seure kehittää älykästä, monikanavaista asiakaspalvelua twodayn kanssa

Seure

Seure valitsi alkuvuonna 2024 twodayn Microsoft Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisten liiketoimintasovellusratkaisujen kehittämisen ja ylläpidon kumppaniksi. Yhteistyön aikana on jo kehitetty ja otettu käyttöön uusia ominaisuuksia Seuren monikanavaisten palveluprosessien tukena.

Seure_brändikuva_hero
twoday

"Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi"

Teemu Asumaa, teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja, Seure

Asiakaskokemus ja reagointikyky tekoälyn hyödyntämisen ajureina

Seuren tehtävänä on varmistaa asiakkailleen henkilöstön saatavuus ja toimiva arki. Onnistuminen tässä tehtävässä edellyttää Seurelta hyvää reagointikykyä sekä kykyä tuottaa erinomaista palvelukokemusta asiakkaille ja kaikille seurelaisille, joita vuonna 2023 oli yhteensä yli 19 000. Seure on aktiivisesti ottanut käyttöön uutta teknologiaa tavoitteittensa saavuttamiseksi, mm. automaation avulla ja kehittämällä itsepalvelua. Tulevaisuudessa Seure tunnistaa erityisesti generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet arvon luonnin ja tehokkuuden mahdollistajana.

twoday

Monikanavainen asiakaspalvelu ja Dynamics 365

Seure palvelee asiakkaitaan ja seurelaisia useissa eri kanavissa kuten puhelimitse, asiointiportaalissa, chat-kanavassa ja sähköpostitse. Asiakaskokemuksen ja reagointikyvyn kehittäminen edellyttää Seurelta tehokasta palveluprosessia, johtuen kymmenien tuhansien palvelupyyntöjen kuukausittaisesta volyymista.

Dynamics 365 Customer Service tarjoaa Seurelle järjestelmätuen asiakkaiden ja seurelaisten palvelemiseen. Ratkaisun avulla eri kanavien kautta saapuvat yhteydenotot reitittyvät oikeille asiakaspalvelijoille, Seuren omalla henkilöstöllä säilyy kokonaiskuva asiakkaasta kanavariippumattomasti ja palveluprosessien vastausaikoja sekä läpimenoa voidaan seurata ja johtaa tiedolla.

 

Asiakaspalvelun tekoälyapurit ja chat-pohjainen itsepalvelu

Seuren asiakaspalveluratkaisujen kehittämisen erityinen painopiste on viime aikoina ollut generatiivisen tekoälyn mahdollisuuksien hallittu ja turvallinen hyödyntäminen. Seure ja twoday ovat yhteistyössä käyttäjälähtöisesti ja pilotoiden kehittäneet ensimmäiset tekoälyavusteiset ratkaisut, jotka on myös viety jo tuotantoon. Tähän asti kehitetyt ja kehitteillä olevat ratkaisut pitävät mm. sisällään:

  • Seuren omien asiantuntijoiden Dynamics 365 Copilot in Customer Service -pohjainen tekoälyapuri, joka auttaa asiantuntijaa tuottamaan vastauksia kysymyksiin.
  • Seurelaisten itsepalvelukanavan chatbot toteutettuna Copilot Studion avulla (kehityksen alla).
  • Kehittynyt automaatio yhteydenpidossa perustuen Dynamics 365 Customer Insights – ja Data-kyvykkyyksiin.

Yhteistyö ja tulevaisuus

Seure kilpailutti 2024 alkuvuonna Microsoft Dynamics 365 – ja Power Platform -sidonnaiset asiantuntijapalvelut. Twoday valikoitu toimittajaksi erityisesti asiantuntijoiden osaamisen ja korkean asiakastyytyväisyyden perusteella. Yhteistyö käynnistyi Seuren olemassa olevien ympäristöjen ja järjestelmien ylläpidon ja tuen haltuunotolla, ja varsinainen kehitys pääsi täyteen vauhtiin toukokuussa. Erityisesti uusia, yhteistyössä kehitettyjä älykkääseen ja monikanavaiseen asiakaspalveluun liittyviä ominaisuuksia ja markkinointiautomaation kyvykkyyksiä on jo ehditty viedä tuotantoon asti. Kehittäminen jatkuu yhdessä sovitun tiekartan mukaisesti.

”Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi Twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi”, kertoo Seuren teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja Teemu Asumaa.

twoday

Seure lyhyesti

Seure on Uudellamaalla toimiva henkilöstöpalveluyhtiö, jonka kautta työskentelee joka päivä tuhansia ammattilaisia päiväkodeissa, kouluissa ja terveydenhuollon toimipisteissä. Seure tarjoaa työtä – keikkoja ja määräaikaisia työsuhteita – julkisten palveluiden kohteissa, eli kaupunkien, kuntien ja hyvinvointialueiden työpaikoilla.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Arto Ignatius

Sales Executive, Microsoft Biz Apps

arto.ignatius@twoday.com

040 484 5446

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Raute renewed its global delivery process with twoday using Power Platform

Raute renewed its global delivery process by creating Delivery App with twoday. Delivery App is an intuitive and globally accessible digital solution through Power Apps. It streamlines operations and enhances accuracy while ensuring cost-effective implementation.

Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en koko organisaationsa käyttöön: Tuottavampi tekoäly alkaa henkilöstön kouluttamisesta

Kiinteistösijoitusyhtiö Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en käyttöönsä. Onnistuneen käyttöönoton avaimena oli henkilöstön aktiivinen koulutus Copilotin käyttöön jo ensimmäisistä vaiheista alkaen. Hanke osoitti, ettei tuottava ja tehokas tekoälyn käyttö riipu vain valituista teknologio...

Puolessa vuodessa uusi intra käyttöön – autoimme Opetushallitusta parantamaan sisältöjen saavutettavuutta sekä löydettävyyttä

Opetushallitus (OPH) otti käyttöön uuden pilvipohjaisen intranetin toukokuussa 2024. Uusi intranet on toteutettu Microsoftin M365-pilveen, SharePoint Online -yhteistyöympäristöön.