Seure kehittää älykästä, monikanavaista asiakaspalvelua twodayn kanssa
Seure
Seure valitsi alkuvuonna 2024 twodayn Microsoft Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisten liiketoimintasovellusratkaisujen kehittämisen ja ylläpidon kumppaniksi. Yhteistyön aikana on jo kehitetty ja otettu käyttöön uusia ominaisuuksia Seuren monikanavaisten palveluprosessien tukena.
"Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi"
Teemu Asumaa, teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja, Seure
Asiakaskokemus ja reagointikyky tekoälyn hyödyntämisen ajureina
Seuren tehtävänä on varmistaa asiakkailleen henkilöstön saatavuus ja toimiva arki. Onnistuminen tässä tehtävässä edellyttää Seurelta hyvää reagointikykyä sekä kykyä tuottaa erinomaista palvelukokemusta asiakkaille ja kaikille seurelaisille, joita vuonna 2023 oli yhteensä yli 19 000. Seure on aktiivisesti ottanut käyttöön uutta teknologiaa tavoitteittensa saavuttamiseksi, mm. automaation avulla ja kehittämällä itsepalvelua. Tulevaisuudessa Seure tunnistaa erityisesti generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet arvon luonnin ja tehokkuuden mahdollistajana.
Monikanavainen asiakaspalvelu ja Dynamics 365
Seure palvelee asiakkaitaan ja seurelaisia useissa eri kanavissa kuten puhelimitse, asiointiportaalissa, chat-kanavassa ja sähköpostitse. Asiakaskokemuksen ja reagointikyvyn kehittäminen edellyttää Seurelta tehokasta palveluprosessia, johtuen kymmenien tuhansien palvelupyyntöjen kuukausittaisesta volyymista.
Dynamics 365 Customer Service tarjoaa Seurelle järjestelmätuen asiakkaiden ja seurelaisten palvelemiseen. Ratkaisun avulla eri kanavien kautta saapuvat yhteydenotot reitittyvät oikeille asiakaspalvelijoille, Seuren omalla henkilöstöllä säilyy kokonaiskuva asiakkaasta kanavariippumattomasti ja palveluprosessien vastausaikoja sekä läpimenoa voidaan seurata ja johtaa tiedolla.
Asiakaspalvelun tekoälyapurit ja chat-pohjainen itsepalvelu
Seuren asiakaspalveluratkaisujen kehittämisen erityinen painopiste on viime aikoina ollut generatiivisen tekoälyn mahdollisuuksien hallittu ja turvallinen hyödyntäminen. Seure ja twoday ovat yhteistyössä käyttäjälähtöisesti ja pilotoiden kehittäneet ensimmäiset tekoälyavusteiset ratkaisut, jotka on myös viety jo tuotantoon. Tähän asti kehitetyt ja kehitteillä olevat ratkaisut pitävät mm. sisällään:
- Seuren omien asiantuntijoiden Dynamics 365 Copilot in Customer Service -pohjainen tekoälyapuri, joka auttaa asiantuntijaa tuottamaan vastauksia kysymyksiin.
- Seurelaisten itsepalvelukanavan chatbot toteutettuna Copilot Studion avulla (kehityksen alla).
- Kehittynyt automaatio yhteydenpidossa perustuen Dynamics 365 Customer Insights – ja Data-kyvykkyyksiin.
Yhteistyö ja tulevaisuus
Seure kilpailutti 2024 alkuvuonna Microsoft Dynamics 365 – ja Power Platform -sidonnaiset asiantuntijapalvelut. Twoday valikoitu toimittajaksi erityisesti asiantuntijoiden osaamisen ja korkean asiakastyytyväisyyden perusteella. Yhteistyö käynnistyi Seuren olemassa olevien ympäristöjen ja järjestelmien ylläpidon ja tuen haltuunotolla, ja varsinainen kehitys pääsi täyteen vauhtiin toukokuussa. Erityisesti uusia, yhteistyössä kehitettyjä älykkääseen ja monikanavaiseen asiakaspalveluun liittyviä ominaisuuksia ja markkinointiautomaation kyvykkyyksiä on jo ehditty viedä tuotantoon asti. Kehittäminen jatkuu yhdessä sovitun tiekartan mukaisesti.
”Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi Twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi”, kertoo Seuren teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja Teemu Asumaa.
Seure lyhyesti
Seure on Uudellamaalla toimiva henkilöstöpalveluyhtiö, jonka kautta työskentelee joka päivä tuhansia ammattilaisia päiväkodeissa, kouluissa ja terveydenhuollon toimipisteissä. Seure tarjoaa työtä – keikkoja ja määräaikaisia työsuhteita – julkisten palveluiden kohteissa, eli kaupunkien, kuntien ja hyvinvointialueiden työpaikoilla.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Taksi Helsinki saves the environment and public funds with the optimization algorithm
Over €150M per year is spent by Kela (The Social Insurance Institution) supporting millions of trips to healthcare locations by Taxi. The purpose of this compensation is to ensure access to health services for all. The aim of the twoday trip merging solution, developed for Taksi Helsinki, is to comb...
Retta renewed real estate management’s enterprise resource planning through the Microsoft cloud
In cooperation with us Retta (formerly Realia) has developed an ERP system that extensively makes use of the Microsoft cloud and acts as a central component allowing the implementation of Retta’s strategic change programme. The large-scale implementation in production in the early stages took place ...
Ohjaustaverkossa.fi - Personal guidance helps to advance in life
Ohjaustaverkossa.fi is an online guidance tool, i.e. a tool for personal and secure guidance with one or more experts. The tool was developed to support guidance and counselling sector professionals.