Seure kehittää älykästä, monikanavaista asiakaspalvelua twodayn kanssa
Seure
Seure valitsi alkuvuonna 2024 twodayn Microsoft Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisten liiketoimintasovellusratkaisujen kehittämisen ja ylläpidon kumppaniksi. Yhteistyön aikana on jo kehitetty ja otettu käyttöön uusia ominaisuuksia Seuren monikanavaisten palveluprosessien tukena.
"Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi"
Teemu Asumaa, teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja, Seure
Asiakaskokemus ja reagointikyky tekoälyn hyödyntämisen ajureina
Seuren tehtävänä on varmistaa asiakkailleen henkilöstön saatavuus ja toimiva arki. Onnistuminen tässä tehtävässä edellyttää Seurelta hyvää reagointikykyä sekä kykyä tuottaa erinomaista palvelukokemusta asiakkaille ja kaikille seurelaisille, joita vuonna 2023 oli yhteensä yli 19 000. Seure on aktiivisesti ottanut käyttöön uutta teknologiaa tavoitteittensa saavuttamiseksi, mm. automaation avulla ja kehittämällä itsepalvelua. Tulevaisuudessa Seure tunnistaa erityisesti generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet arvon luonnin ja tehokkuuden mahdollistajana.
Monikanavainen asiakaspalvelu ja Dynamics 365
Seure palvelee asiakkaitaan ja seurelaisia useissa eri kanavissa kuten puhelimitse, asiointiportaalissa, chat-kanavassa ja sähköpostitse. Asiakaskokemuksen ja reagointikyvyn kehittäminen edellyttää Seurelta tehokasta palveluprosessia, johtuen kymmenien tuhansien palvelupyyntöjen kuukausittaisesta volyymista.
Dynamics 365 Customer Service tarjoaa Seurelle järjestelmätuen asiakkaiden ja seurelaisten palvelemiseen. Ratkaisun avulla eri kanavien kautta saapuvat yhteydenotot reitittyvät oikeille asiakaspalvelijoille, Seuren omalla henkilöstöllä säilyy kokonaiskuva asiakkaasta kanavariippumattomasti ja palveluprosessien vastausaikoja sekä läpimenoa voidaan seurata ja johtaa tiedolla.
Asiakaspalvelun tekoälyapurit ja chat-pohjainen itsepalvelu
Seuren asiakaspalveluratkaisujen kehittämisen erityinen painopiste on viime aikoina ollut generatiivisen tekoälyn mahdollisuuksien hallittu ja turvallinen hyödyntäminen. Seure ja twoday ovat yhteistyössä käyttäjälähtöisesti ja pilotoiden kehittäneet ensimmäiset tekoälyavusteiset ratkaisut, jotka on myös viety jo tuotantoon. Tähän asti kehitetyt ja kehitteillä olevat ratkaisut pitävät mm. sisällään:
- Seuren omien asiantuntijoiden Dynamics 365 Copilot in Customer Service -pohjainen tekoälyapuri, joka auttaa asiantuntijaa tuottamaan vastauksia kysymyksiin.
- Seurelaisten itsepalvelukanavan chatbot toteutettuna Copilot Studion avulla (kehityksen alla).
- Kehittynyt automaatio yhteydenpidossa perustuen Dynamics 365 Customer Insights – ja Data-kyvykkyyksiin.
Yhteistyö ja tulevaisuus
Seure kilpailutti 2024 alkuvuonna Microsoft Dynamics 365 – ja Power Platform -sidonnaiset asiantuntijapalvelut. Twoday valikoitu toimittajaksi erityisesti asiantuntijoiden osaamisen ja korkean asiakastyytyväisyyden perusteella. Yhteistyö käynnistyi Seuren olemassa olevien ympäristöjen ja järjestelmien ylläpidon ja tuen haltuunotolla, ja varsinainen kehitys pääsi täyteen vauhtiin toukokuussa. Erityisesti uusia, yhteistyössä kehitettyjä älykkääseen ja monikanavaiseen asiakaspalveluun liittyviä ominaisuuksia ja markkinointiautomaation kyvykkyyksiä on jo ehditty viedä tuotantoon asti. Kehittäminen jatkuu yhdessä sovitun tiekartan mukaisesti.
”Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi Twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi”, kertoo Seuren teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja Teemu Asumaa.
Seure lyhyesti
Seure on Uudellamaalla toimiva henkilöstöpalveluyhtiö, jonka kautta työskentelee joka päivä tuhansia ammattilaisia päiväkodeissa, kouluissa ja terveydenhuollon toimipisteissä. Seure tarjoaa työtä – keikkoja ja määräaikaisia työsuhteita – julkisten palveluiden kohteissa, eli kaupunkien, kuntien ja hyvinvointialueiden työpaikoilla.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Tamro laittoi analytiikan ja tietopalveluiden perustan kuntoon modernilla data-alustalla
Tamro, Suomen johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija, modernisoi toimintaansa rakentamalla innovatiivisen data-alustan. Sen avulla saadaan ajantasaista tietoa asiakkaille sekä sisäiseen raportointiin. Lisäksi se mahdollistaa kokonaan uudenlaisten datapalveluiden kehittämisen.
Finnish Transport Infrastructure Agency’s development project improves safety and brings cost savings
Together with the Finnish Transport Infrastructure Agency, we are developing next-generation rail network condition management systems.
Modern cloud-based reporting with PowerBI and Azure data warehouse
We built a fully cloud-based reporting and data warehouse solution for Savox Communications using Power BI and Azure technologies.