Skip to content

Seure kehittää älykästä, monikanavaista asiakaspalvelua twodayn kanssa

Seure

Seure valitsi alkuvuonna 2024 twodayn Microsoft Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisten liiketoimintasovellusratkaisujen kehittämisen ja ylläpidon kumppaniksi. Yhteistyön aikana on jo kehitetty ja otettu käyttöön uusia ominaisuuksia Seuren monikanavaisten palveluprosessien tukena.

Seure_brändikuva_hero
twoday

"Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi"

Teemu Asumaa, teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja, Seure

Asiakaskokemus ja reagointikyky tekoälyn hyödyntämisen ajureina

Seuren tehtävänä on varmistaa asiakkailleen henkilöstön saatavuus ja toimiva arki. Onnistuminen tässä tehtävässä edellyttää Seurelta hyvää reagointikykyä sekä kykyä tuottaa erinomaista palvelukokemusta asiakkaille ja kaikille seurelaisille, joita vuonna 2023 oli yhteensä yli 19 000. Seure on aktiivisesti ottanut käyttöön uutta teknologiaa tavoitteittensa saavuttamiseksi, mm. automaation avulla ja kehittämällä itsepalvelua. Tulevaisuudessa Seure tunnistaa erityisesti generatiivisen tekoälyn mahdollisuudet arvon luonnin ja tehokkuuden mahdollistajana.

twoday

Monikanavainen asiakaspalvelu ja Dynamics 365

Seure palvelee asiakkaitaan ja seurelaisia useissa eri kanavissa kuten puhelimitse, asiointiportaalissa, chat-kanavassa ja sähköpostitse. Asiakaskokemuksen ja reagointikyvyn kehittäminen edellyttää Seurelta tehokasta palveluprosessia, johtuen kymmenien tuhansien palvelupyyntöjen kuukausittaisesta volyymista.

Dynamics 365 Customer Service tarjoaa Seurelle järjestelmätuen asiakkaiden ja seurelaisten palvelemiseen. Ratkaisun avulla eri kanavien kautta saapuvat yhteydenotot reitittyvät oikeille asiakaspalvelijoille, Seuren omalla henkilöstöllä säilyy kokonaiskuva asiakkaasta kanavariippumattomasti ja palveluprosessien vastausaikoja sekä läpimenoa voidaan seurata ja johtaa tiedolla.

 

Asiakaspalvelun tekoälyapurit ja chat-pohjainen itsepalvelu

Seuren asiakaspalveluratkaisujen kehittämisen erityinen painopiste on viime aikoina ollut generatiivisen tekoälyn mahdollisuuksien hallittu ja turvallinen hyödyntäminen. Seure ja twoday ovat yhteistyössä käyttäjälähtöisesti ja pilotoiden kehittäneet ensimmäiset tekoälyavusteiset ratkaisut, jotka on myös viety jo tuotantoon. Tähän asti kehitetyt ja kehitteillä olevat ratkaisut pitävät mm. sisällään:

  • Seuren omien asiantuntijoiden Dynamics 365 Copilot in Customer Service -pohjainen tekoälyapuri, joka auttaa asiantuntijaa tuottamaan vastauksia kysymyksiin.
  • Seurelaisten itsepalvelukanavan chatbot toteutettuna Copilot Studion avulla (kehityksen alla).
  • Kehittynyt automaatio yhteydenpidossa perustuen Dynamics 365 Customer Insights – ja Data-kyvykkyyksiin.

Yhteistyö ja tulevaisuus

Seure kilpailutti 2024 alkuvuonna Microsoft Dynamics 365 – ja Power Platform -sidonnaiset asiantuntijapalvelut. Twoday valikoitu toimittajaksi erityisesti asiantuntijoiden osaamisen ja korkean asiakastyytyväisyyden perusteella. Yhteistyö käynnistyi Seuren olemassa olevien ympäristöjen ja järjestelmien ylläpidon ja tuen haltuunotolla, ja varsinainen kehitys pääsi täyteen vauhtiin toukokuussa. Erityisesti uusia, yhteistyössä kehitettyjä älykkääseen ja monikanavaiseen asiakaspalveluun liittyviä ominaisuuksia ja markkinointiautomaation kyvykkyyksiä on jo ehditty viedä tuotantoon asti. Kehittäminen jatkuu yhdessä sovitun tiekartan mukaisesti.

”Twodayn kova osaaminen ja ammattitaito ovat vakuuttaneet meidät. Teknisen osaamisen lisäksi Twoday osaa myös haastaa meitä ja saamme kumppaniltamme myös laajempaa näkemystä esim. tekoälyn uusiin mahdollisuuksiin liittyen. Tämä antaa erinomaisen asetelman yhteistyön syventämiseksi ja kehittämisen tiekarttamme edistämiseksi”, kertoo Seuren teknologiasta ja kehityksestä vastaava johtaja Teemu Asumaa.

twoday

Seure lyhyesti

Seure on Uudellamaalla toimiva henkilöstöpalveluyhtiö, jonka kautta työskentelee joka päivä tuhansia ammattilaisia päiväkodeissa, kouluissa ja terveydenhuollon toimipisteissä. Seure tarjoaa työtä – keikkoja ja määräaikaisia työsuhteita – julkisten palveluiden kohteissa, eli kaupunkien, kuntien ja hyvinvointialueiden työpaikoilla.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Arto Ignatius

Sales Executive, Microsoft Biz Apps

arto.ignatius@twoday.com

040 484 5446

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Sähköinen allekirjoitus ja arkistointi sujuvoittavat Jyväskylän kaupungin toimintaa

Muutama vuosi sitten nopeasti lisääntyneen etätyöskentelyn ja digitaalisten työnkulkujen kasvaneiden tarpeiden myötä Jyväskylän kaupungilla päätettiin hoitaa sähköinen allekirjoittaminen ja arkistointi kuntoon. Selkeänä ratkaisuna haastaviin tarpeisiin erottui lopulta monipuolisesti räätälöitävä ja ...

Modern data warehousing solution helps Valmet Automotive to make better business decisions

The growth in production capacity and volume at the Uusikaupunki car factory is ensured by the data warehouse solution built on the Microsoft platform.

Walki got better business planning and forecasting with Anaplan

Walki, a frontrunner in the packaging industry, was challenged by the fragmentation of data and design into different systems. This made it difficult for them to collect and use data effectively in planning and reporting processes. This is the challenge we started to solve together with the business...