Ohjepankki
twoday Ohjepankki on palvelu erityyppisten ohjeiden elinkaarenhallintaan. Sen avulla ohjeet ovat aina ajan tasalla ja helposti löydettävissä yhdestä paikasta.
Helppoa ja turvallista ohjeiden elinkaaren hallintaa
twoday Ohjepankki on suunniteltu tukemaan organisaatiotasi kaikissa ohjeiden elinkaaren hallinnan tarpeissa, olipa kyse sitten asiakasohjeista, sisäisistä ohjeistuksista, hoito-ohjeista tai käyttöohjeista. Ohjepankkimme varmistaa ohjeiden ajantasaisuuden ja tarjoaa myös monia muita merkittäviä etuja:
- Käyttäjäystävällinen ratkaisu: Ohjepankkimme käyttöliittymä on suunniteltu niin, että käyttäjät löytävät tarvitsemansa ohjeet helposti ja nopeasti yhdestä keskitetystä paikasta. Tämä säästää heidän aikaansa ja vähentää turhautumista.
- Täydellinen hallinta ja seuranta: Ohjepankin avulla voi varmistaa, että erilaisista ohjeista on aina viimeisin versio sekä tarvittavat hyväksynnät ja muut lokitiedot sen käsittelystä saatavilla.
- Ohjeiden päivitys yksinkertaistuu: Käyttämällä ohjepankkiamme ohjeiden käsittelijät voivat päivittää ohjeita nopeasti ja vaivattomasti. Tämä säästää heidän aikaansa ja varmistaa, että ohjeet ovat aina ajan tasalla.
- Parannettu tehokkuus ja tuottavuus: Ohjattu prosessi varmistaa, että ohjeiden käsittelijöiden on helppoa pitää ohjeet ajan tasalla.
- Kustannussäästöt: Vähennä ohjeiden hallintaan liittyviä kustannuksia ja resurssien haaskausta. Ohjepankkimme auttaa organisaatiotasi saavuttamaan paremman taloudellisen suorituskyvyn.
Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!
Ohjeet ja dokumentit ovat aina:
- Ajan tasalla
- Helposti löydettävissä
- Samassa paikassa
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian
Ohjepankin hyötyjä
Turvallisuus
Ohjeet ja dokumentit ovat aina ajan tasalla. Kustakin ohjeesta ja dokumentista on saatavilla vain hyväksytty ja julkaistu versio. Käyttäjät voivat myös helposti kommentoida puutteellisia dokumentteja ja ohjeita. Hyväksynnät ja muut toimenpiteet ohjeen käsittelystä ovat näkyvillä ja näin ollen jäljitettävissä.
Kustannustehokkuus
Aikaa ja työtunteja kuluu vähemmän ohjeiden ja dokumenttien hallintaan ja etsimiseen, kun niitä päivitetään ja haetaan vain yhdessä paikassa.
Luotettavuus, löydettävyys ja saavutettavuus
Henkilöstö löytää ajantasaiset ohjeet ja dokumentit nopeasti ja helposti. Varajärjestelmä takaa, että ohjeet ja dokumentit ovat aina saatavilla - myös silloin, kun järjestelmää päivitetään.
Prosessinhallinta
Ohjattu käsittelyprosessi helpottaa ohjeiden ja dokumenttien elinkaaren hallintaa ja vastaa Joint Commission International (JCI) -laatujärjestelmän vaatimuksiin.
Kysy lisää Ohjepankin hyödyistä
Jos haluat kuulla, miten Ohjepankki voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä yhteydenottopyyntö.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian
Kysy lisää Signomin hyödyistä
Jos haluat kuulla, miten Signom voisi sujuvoittaa teidän toimintaanne, jätä alta yhteydenottopyyntö.
-
”Ohjepankki helpottaa henkilöstön työtä. Ohjeita päivitetään vain yhdessä paikassa, ja ohjeista löytyy aina vastuuhenkilö ja päivityspäivämäärä. Käyttäjien on myös helppo löytää tarvitsemansa ohjeet Hakukeskuksesta joko ohjeen nimen tai kattavan hakutoiminnon avulla. Potilasturvallisuutta parantaa se, että ohjeesta on aina saatavilla yksi ajantasainen versio”
Janica RaaskaProjektipäällikkö, HUS Tietohallinto
Ohjepankin osa-alueet
Hakukeskus
Julkaistujen dokumenttien haku, esikatselu ja tulostus
Dokumentinhallinta
Dokumenttien luominen, tarkastaminen, hyväksyminen, julkaisu ja arkistointi
Koulutusportaali
Dokumentinhallinnan käyttöohjeet ja tukimateriaali