Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
CC Suite on tekoälyllä rikastettu asiakaspalveluratkaisu. Se yhdistää organisaation kaikki palvelukanavat yhteen näkymään ja ohjaa asiakkaiden yhteydenotot automaattisesti parhaalle vapaalle asiakaspalvelijalle sekä hyödyntää generatiivisen tekoälyn voimaa asiakaskohtaamisten sujuvoittamiseksi.
Nopeutta ja tehokkuutta asiakaspalveluun
CC Suite on tekoälyllä rikastettu monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka vie organisaatiosi asiakaspalvelun aivan uudelle tasolle. Se yhdistää eri palvelukanavat (kuten sähköposti, chat, puhelin ja sosiaalinen media) toisiinsa ja ohjaa asiakkaiden yhteydenotot automaattisesti parhaalle vapaalle asiakaspalvelijalle. Tämä helpottaa ja nopeuttaa niin asiakkaan yhteydenottoa kuin asiakaspalvelijankin työtä.
CC Suite skaalautuu yksinkertaisesta muutaman käyttäjän ympäristöstä suuriin ja monimuotoisiin satojen käyttäjien yhteyskeskuksiin.
Tekoäly asiakaspalvelijan apuna
CC Suitessa hyödynnetään tekoälyä nopeuttamaan asioiden käsittelyä ja tuomaan laatua asiakaskohtaamisiin monin eri tavoin, mm.:- Tekoälyavustaja: Asiakaspalvelija saa CC Suiteen avukseen chat-muotoisen AI-avustajan, josta asiakaspalvelija löytää helposti sekä nopeasti vastaukset vaikeisiin kysymyksiin. AI-avustaja opetetaan esimerkiksi usein kysytyillä kysymyksillä ja muilla yrityksen tiedoilla, jolloin se osaa hakea juuri oikean vastauksen taustatiedoista.
- Sähköpostiavustaja: AI luo asiakkailta saapuviin sähköposteihin vastausehdotuksen, jota voi muokata tai lähettää sellaisenaan. Mikäli halutaan, se voi myös itse automaattisesti vastata osaan sähköposteista.
- Chatbot: Opetettuun dataan pohjautuva chatbot mahdollistaa kuorman poistamisen muista kanavista, jolloin toiminta tehostuu ja nopeutuu. Samalla asiakas saa nopeammin asiansa hoidettua
- AI puhekanavassa (tulossa 2024 loppuvuodesta): Tekoäly pystyy ottamaan väsymättä lukemattomia puheluita vuorokauden ympäri vastaan. Toimii kuten elävä asiakaspalvelija.
Miksi CC Suite?
Tehostaa asiakaspalvelun toimintaa
Asiakas saa parempaa palvelua
Räätälöitävissä organisaation tarpeiden mukaan
Nopea käyttöönotto
Haluatko kuulla lisää? Varaa aika esittelyyn.
CC Suite on asiakaspalveluratkaisu, joka yhdistää organisaation kaikki palvelukanavat yhteen näkymään sekä hyödyntää generatiivisen tekoälyn voimaa asiakaskohtaamisten sujuvoittamiseksi.
Asiakkaitamme
CC Suitella on Suomessa kymmeniä tyytyväisiä asiakkaita eri toimialoilta. Tässä muutamia esimerkkejä:
CC Suite tehostaa monikanavaista asiakaspalvelua
CC Suiten avulla asiakaspalvelijat voivat vastata chat- ja pikaviestipalveluiden kautta tuleviin viesteihin, kirjoittaa sähköposteja ja hoitaa puhelut yhdessä ja samassa paikassa.
CC Suiten ansiosta asiakaspalvelijan työ on suoraviivaista oman työtilan hallintaa, eikä asiakaspalvelija joudu käyttämään aikaa töiden poimimiseen. Sen sijaan CC Suite tuo asiakaspalvelijalle automaattisesti työn, jonka hoitamiseen hänellä on parhaat edellytykset ja jonka hoitaminen on juuri sillä hetkellä tärkeintä. Sovellukset ohjaavat tekemistä ja tuovat oikeat työnäkymät näkyviin esitiedoilla täytettynä oikealla hetkellä.
Yhdistää yrityksen kaikki palvelukanavat sekä taustajärjestelmät
CC Suite yhdistää yrityksen eri asiakaspalvelukanavat ja asiakkaan aiemmat yhteydenotot eri kanavissa.
Lisäksi järjestelmä on helppo integroida mihin tahansa yrityksesi liiketoimintaprosessiin ja taustajärjestelmiin, kuten CRM-, ERP ja kanta-asiakasjärjestelmiin.
Auttaa tarjoamaan parasta mahdollista palvelua
CC Suite ohjaa asiakaspalvelijoiden työskentelyä ja jakaa tehtäviä tasaisesti koko tiimille. Lisäksi se hallitsee yksittäisen asiakaspalvelijan työkuormaa ja priorisoi tehtäviä automaattisesti auttaen keskittymään kulloinkin tärkeimpään tehtävään.
Asiakaspalvelija voi keskittyä olennaiseen eli tarjoamaan parasta mahdollista palvelua asiakkaalle
Kokonaisvaltainen 360 asteen näkymä asiakkaaseen
CC Suite yhdistää asiakkaiden viestit eri kanavista sekä asiakastiedot taustajärjestelmistä (CRM, ERP) tuoden ne yhteen selkeään näkymään.
Näin asiakaspalvelijoilla on kaikki olennainen tieto asiakkaasta ja siitä, mitä asiakkaan kanssa on aiemmin keskusteltu eri kanavissa. Tämän ansiosta asiakkaat saavat aivan uudenlaista henkilökohtaista palvelua nopeammin.
CC Suite kokoaa kaikki asiakaspalvelukanavat yhteen
Miksi CC Suite?
Vähintään 20% lisää tehokkuutta
CC Suite tehostaa asiakaspalvelun toimintaa vähintään 20% ensimmäisestä päivästä alkaen ohjaamalla oikeat työt oikeille henkilöille oikeaan aikaan ja oikeiden taustatietojen kanssa.
Kaikenlaiset ylimääräiset poiminnat, siirtelyt, merkkaamiset jne. jäävät pois
Reaaliaikainen seuranta ja raportointi
Saatavilla niin historiaraportti kuin reaaliaikainenkin näkymä tehtävien tilanteeseen ja etenemiseen sekä työntekijän että esihenkilön näkökulmasta.
CC Suitessa on kymmeniä valmiita raporttipohjia ja mahdollisuus myös räätälöityihin raportteihin. Data voidaan rajapintojen kautta ohjata helposti myös muihin järjestelmiin käsiteltäväksi.
Tekoäly nopeuttaa ja tuo laatua kohtaamisiin
Tekoälyavustajat eri kohtaamispisteissä (chat, sähköposti, puhelut) nopeuttavat asioiden käsittelyä ja tuovat laatua asiakaskohtaamisiin.
Tuki ja kehitys Suomessa
CC Suiten tuki toimii Suomessa suomen ja englannin kielellä. Mahdolliset tarvittavat räätälöinnit myös onnistuvat mutkattomasti tämän ansiosta.
Räätälöitävissä asiakaskohtaisesti
Palvelu voidaan räätälöidä yrityksen prosessien mukaisesti eikä yrityksen prosessien tarvitse sopeutua järjestelmän mukaan.
Automaatio priorisoi ruuhkatilanteissa
Automaatio hoitaa esimerkiksi puhelupiikkien ohjaamisen muiden kanavien käsittelyn edelle ruuhkatilanteissa
Nopea käyttöönotto
Standardoitujen ominaisuuksien ansiosta käyttöönotto on erittäin nopeaa, ja järjestelmä saadaan toimintakuntoon jopa muutamassa päivässä.
Skaalautuu monenlaisiin tarpeisiin
CC Suite soveltuu sekä pienille, muutaman käyttäjän ympäristöille että suurille, monimuotoisille satojen käyttäjien yhteyskeskuksille.