Skip to content

Mitä me teemme?

Johtavat pilvipohjaiset liiketoimintasovelluksemme auttavat vauhdittamaan yrityksesi myyntiä ja parantavat asiakaskokemusta. 

Lähestymistapamme perustuu liiketoiminnan ja loppukäyttäjien tarpeiden analysointiin. Näiden pohjalta määritellemme yhdessä yrityksesi tarpeisiin sopivat ratkaisut ja teknologiat. 

Myynti- ja markkinointi-, asiakaspalvelu-, kenttätyö- sekä digitaaliset allekirjoitusratkaisumme virtaviivaistavat yrityksesi prosesseja, vähentävät kustannuksia ja lisäävät tehokkuutta. 

Mann sitter bak to PC-skjermer og smiler

Miten voimme auttaa?

Tyypilliset ratkaisemamme haasteet organisaatioissa ovat:

  • Ei näkyvyyttä ajantasaiseen asiakasdataan eri toimintojen välillä 
  • Nykyiset sovellukset perustuvat manuaaliseen tietojen syöttämiseen, mikä hidastaa päivittäistä työtä 
  • Hajanaiset liiketoimintasovellukset, huonot integraatiot ja epäjohdonmukaiset käyttöliittymät 
  • Huono asiakaskokemus, eikä eri asiakaspalvelukanavia synkronoida 

Räätälöidyt liiketoimintasovelluksemme auttavat vähentämään kustannuksia, lisäävät tehokkuutta ja auttavat pitämään sinut kilpailun kärjessä. Kerro vain, missä voimme auttaa, niin laitetaan asiat rullaamaan.  

Nærbilde av en PC-skjerm med koding på skjermen

Palvelumme

Myynti, markkinointi ja CRM​

Meiltä saat tarvittavan liiketoiminta- ja teknologiaosaamisen sekä markkinoiden johtavat järjestelmät myynnin ja markkinoinnin tarpeisiin. Oikeilla ratkaisuilla ja osaamisella tuot päivittäiseen tekemiseen läpinäkyvyyttä, rikot siiloja ja parannat yhteistyötä, sekä saavutat liiketoimintasi tavoitteet.

Microsoft Dynamics 365 tarjoaa kokonaisvaltaisen alustan, jonka avulla pystyt toteuttamaan asiakastiedon hallintaa ja kehittämään myynnin ja markkinoinnin prosesseja. Kattavien CRM-toimintojen ja järjestelmän monipuolisen laajennettavuuden myötä nostat myyntiorganisaatiosi tuottavuutta ja helpotat myyjien päivittäistä työtä. Alusta tarjoaa myös monipuoliset kyvykkyydet monikanavaiseen markkinointiin, sosiaalisen median hallintaan sekä markkinoinnin analytiikkaan. Tuemme asiakkaitamme sekä halutun liiketoimintamuutosten läpiviennissä että ratkaisujen käyttöönotossa.

Salesforce: Salesforce Sales Cloud on pilvipalveluna toimiva CRM-ratkaisu, joka tarjoaa myynnille työkalut suoriutua työstään paremmin. Autamme asiakkaitamme sekä ratkaisun käyttöönotossa että sen tehokkaassa käytössä ja jatkokehityksessä. 

Pardot sekä Marketing Cloud -ratkaisujen avulla pystyt tekemään liiketoiminnan kannalta merkityksellistä markkinointia ja osoittamaan selkeät euromääräiset tulokset toimenpiteille. Näillä työkaluilla hoidat mm. markkinointiautomaation, liidien kehittämisen, markkinoinnin tulosten analysoinnin sekä oikeaan aikaan kohdistetut yksilölliset markkinointiviestit. 

Mann og dame sitter og prater sammen
Nærbilde av en kvinne med grønn genser som smiler

 

Asiakaspalvelu ja -kokemus

Tavoitteenamme on luoda sujuvaa vuorovaikutusta yritysten, työntekijöiden ja asiakkaiden välille. 

Kehittyneiden tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksiemme avulla autamme yrityksiä automatisoimaan prosessejaan, säästämään aikaa ja rahaa sekä tarjoamaan asiakkailleen erinomaista palvelua. 

Dynamics 365 Customer Service tarjoaa monipuolisen ja helposti laajennettavan alustan monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamiseksi, ja se integroituu saumattomasti muuhun Microsoft-ekosysteemiin. Dynamics 365:en avulla yhdistät henkilökohtaiseen asiakaspalveluun digitaalisen itsepalvelun ja tekoälyavusteiset chat-kanavat.

Flow CC Suite: Asiakaspalvelujärjestelmä, johon voi yhdistää saumattomasti tekoälyä, automaatiota ja asiakaskokemuksen mittaamisen. Ratkaisu sisältää tehokkaan reititysälyn ja kattaa kaikki palvelukanavat, mukaan lukien ajankohtaisen WhatsAppin. CC Suite contact center on helppo integroida mihin tahansa liiketoimintaprosessiin ja se skaalautuu yrityksesi tarpeiden mukaan. 

Flow CX 360: Asiakaskokemuksen reaaliaikainen mittaaminen ja kehittäminen kaikkien kanavien ja kohtaamispisteiden osalta. Standardoidut NPS-, CES- ja CSAT-mittarit, sosiaalinen kuuntelu sekä kehittynyt Voice of Customer -teknologia antavat luotettavan kuvan asiakkaiden kokemuksesta ja auttavat reagoimaan nopeasti. 

Salesforce: Asiakaskohtaamisen hallinta ja datapohjainen 360-näkymä asiakkuuksien osalta yhdellä markkinoiden tehokkaimmista alustoista. Service Cloud ja Experience Cloud -ratkaisujen avulla laitat asiakaspalvelun kuntoon. Salesforce sisältää yhdessä paketissa myös kaikki myynnin ja markkinoinnin työkalut. Olimme ensimmäinen suomalainen Salesforcen kumppani ja meiltä löydät edelleen Suomen parhaat osaajat. 

Kenttätyöratkaisut

Tarjoamme asiakaskohtaisia ja innovatiivisia kenttätyöratkaisuja. Hyödynnämme huipputeknologiaa ja dataa kenttätyön virtaviivaistamiseen, tehokkuuden lisäämiseen ja kustannusten vähentämiseen. 

Kenttäpalveluratkaisumme sisältävät edistyneitä aikataulutus- ja lähetysominaisuuksia, liikkuvan työvoiman hallinnan, reaaliaikaisen seurannan ja analytiikan ja paljon muuta.

Dynamics 365 Field Service on markkinoiden johtava kenttähuollon hallinnan alusta, jonka avulla digitalisoit kokonaisprosessin työtilausten hallinnasta töiden suunnitteluun, liikkuvan kenttätyön ohjaukseen ja töiden laskutukseen. Olemme toteuttaneet asiakkaillemme lukuisia vaativia kenttähuollon ratkaisuja, jotka tukevat liiketoiminnan kannattavaa kasvua.

landing-page-kunta-avustukset-climbing-stairs

 

anaplan-webinaari-12-2022-hero

 

ESM/ITSM

Enterprise Service Management -ratkaisumme tarjoaa kattavan ja järjestelmällisen lähestymistavan sekä asiakkaiden että työntekijöiden palvelupyyntöjen hallintaan. 

Järjestelmä yksinkertaistaa asiakaspalvelurajapintaasi tehden palveluistasi saavutettavampia ja käyttäjäystävällisempiä.  

Sähköinen allekirjoitus

Digitaalisten palveluiden, prosessien ja työnkulkujen tueksi tarjoamme räätälöitäviä sähköisen allekirjoituksen palveluja vaativiin tarpeisiin. Korkea tietoturva, vahvat tunnistustavat, muokattavuus ja laajat integrointimahdollisuudet sisältyvät molempiin ratkaisuihimme. 

Räätälöitävä ja skaalautuva Signom soveltuu monimutkaisiin organisaatiorakenteisiin ja prosesseihin. Signom sisältää automaattisia työnkulkuja ja laajoja integraatiomahdollisuuksia, kuten kaupparekisteritarkastuksia ja maksumuureja. 

Julkisen sektorin tarpeisiin suunniteltu X-Sign tarjoaa monipuoliset tunnistus- ja allekirjoitusmetodit sekä valmiita työnkulkuja julkisen sektorin erityistarpeisiin. 

x-sign_800

 

To menn står utenførs og prater med hverandre

 

Liiketoimintaprosessien hallinta ja kehittäminen

Autamme asiakkaitamme optimoimaan liiketoimintaprosessejaan tehokkaammiksi ja ketterämmiksi. 

Olipa kyse prosessien kartoituksesta ja analysoinnista, prosessien uudelleensuunnittelusta tai uusien BPM-tekniikoiden käyttöönotosta, tarjoamme kokonaisvaltaista tukea auttaaksemme asiakkaitamme saavuttamaan halutut tulokset. 

Low-code-ratkaisut

Low-code-ratkaisujemme avulla asiakkaamme voivat nopeuttaa sovelluskehitysprosessejaan, vähentää kustannuksia ja päästä tuotteidensa kanssa nopeammin markkinoille.

Low-code-ratkaisumme ovat skaalautuvia ja joustavia, ja ne voidaan räätälöidä vastaamaan asiakkaidemme liiketoiminnan erityistarpeita.

Microsoft Power Platform on markkinoiden johtava low-code-kehitysalusta, joka tarjoaa kattavat kyvykkyydet asiakaskohtaisten sovellusten (Power Apps), tietomallin (Dataverse) ja prosessiautomaation (Power Automate) toteuttamiseen ilman räätälöityä koodikehitystä.

Olemme Microsoft-ekosysteemin johtavia low-code-asiantuntijoita, mistä osoituksena Microsoft on myöntänyt meille arvostetun Low-Code Specialization -tunnustuksen.

MS-bizapp-lowcode-badge

 

Nærbilde av en hånd på et tastatur
twoday

Ota yhteyttä

Mikäli haluat kuulla lisää palveluistamme ja siitä, miten voisimme auttaa, täytä oheinen lomake niin olemme sinuun yhteydessä pian.