Järjestimme huhtikuussa 2024 webinaarin, jossa käymme läpi tekoälyn mahdollistamaa merkittävää mullistusta asiakaspalvelussa käytännönläheisesti asiakastoteutusten sekä järjestelmädemon kautta. Pureudumme muun muassa tekoälyn mahdollisuuksiin asiakaspalvelun tehostamisessa ja asiakaskokemuksen parantamisessa.
Maailma muuttuu nopeammin kuin koskaan, ja niin muuttuu myös asiakaspalvelu. Asiakkaat odottavat saavansa välittömiä vastauksia, ja räätälöityä palvelua milloin ja mistä tahansa.
Ilman tekoälyn tuomia mahdollisuuksia on koko ajan haasteellisempaa tuottaa palvelua, joka vastaa asiakkaiden nopeasti kasvaviin vaatimuksiin ja oletuksiin saamastaan asiakaspalvelun nopeudesta ja laadusta.
Onneksi tähän on ratkaisu.
Tekoäly voi auttaa organisaatioita tuottamaan palvelua näihin tarpeisiin nopeasti ja laadukkaasti. Mutta miten tekoäly käytännössä muuttaa asiakaspalvelua ja miten se vaikuttaa asiakaskokemukseen sekä asiakaspalvelun toimintaan? Muun muassa näihin kysymyksiin vastaamme webinaarissamme.