Kyseinen tunnustus on myönnetty vain harvoille ja valituille kumppaneille, joilla on Microsoftin todentamaa osaamista ja kokemusta vaativien, ison mittakaavan asiakaspalveluratkaisujen toimittamisesta perustuen Dynamics 365 -tuoteperheeseen.
Tunnustuksen saaminen edellyttää muun muassa useita laajoja, onnistuneita käyttöönottoprojekteja ja lisäksi riittävästi Dynamics 365 -alustaa hyödyntäviä aktiivisia asiakaspalvelun käyttäjiä. Lisäksi kumppaniorganisaation palveluksessa pitää olla lukuisia toiminnallisia konsultteja ja arkkitehteja, jotka ovat suorittaneet erityisesti asiakaspalvelualustaan liittyviä Microsoft-sertifikaatteja.
Saavutimme Service Advanced Specialization -tason yksinomaan Suomen organisaatiomme toimituksilla ja osaamisilla. Tunnustus täydentää olemassa olevaa Low Code Application Development -tasoa:
Dynamics 365 tarjoaa yhtenäisen liiketoimintasovellusten alustan myyntiin, markkinointiin ja palveluihin liittyvien prosessien ohjaukseen. Dynamics 365 Contact Center mahdollistaa älykkään, monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamisen kattaen ääniyhteydet, asiakaspalvelubotit ja kirjallisten kanavien kautta tulevat palvelupyynnöt.
Microsoft-pilvialustojen monipuolisten tekoälyominaisuuksien avulla asiakaspalveluorganisaatiot voivat saavuttaa merkittäviä tuottavuusloikkia ja tuottaa parempaa asiakaskokemusta tekoälybottien (puhe ja chat) ja asiakaspalvelijoiden tekoälyapurien avulla.
twoday on toiminut kumppanina useille isoille organisaatioille projekteissa, joissa on kehitetty asiakaspalvelua Dynamics 365:en avulla. Esimerkkejä laajoista toteutuksistamme ovat mm. Seuren älykäs, monikanavainen asiakaspalveluratkaisu ja Säästöpankin laaja asiakkuuden hallinnan ja asiakastyön uudistus.
twoday on liiketoimintasovellusalueen lisäksi Microsoftin Solutions Designation -tason kumppani kaikilla muillakin ratkaisualueella:
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri teille sopiva ratkaisu!