YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmällä
Yleinen työttömyyskassa YTK
Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan ytimessä.
Kohtaamispisteitä asiakkaiden kanssa on pelkästään puhelimitse useita tuhansia viikossa. Kumppanina palvelua kehittämässä YTK:lla on twoday AI Works, jonka monikanavainen contact center -ratkaisu on auttanut YTK:n henkilöstöä varsinkin korona-ajan tuoman massiivisen yhteydenottomäärän hoitamisessa.
twoday AI Worksin skaalautuva järjestelmä on ollut erityisesti nyt korona-aikana tärkeä. Palkkasimme ruuhkaa selvittämään jopa sata henkilöä ja heillekin on pystytty toimittamaan tarvittavat puheyhteydet nopealla aikataululla”, toteaa YTK:n tietohallintojohtaja Seppo Turunen.
Etätyöskentelyn räjähdysmäinen lisääntyminen on tuonut uusia vaatimuksia tiiminvetäjien työhön. twoday AI Worksin toteuttamista dashboardeista on ollut paljon apua. Niistä tiiminvetäjät näkevät reaaliaikaiset tiedot koko talon ja tiimiensä tilanteista, ja pystyvät reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
YTK:n käyttämät CC Suite -palvelut lyhyesti:
- Varmennettu puhepalvelinympäristö
- Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
- Integraatiot YTK:n taustajärjestelmiin
- Raportointipalvelut (historia ja reaaliaikainen)
- Ylläpito- ja kehityspalvelut.
twoday AI Works on ollut mukana tuottamassa ja kehittämässä YTK:n asiakkaille erinomaista asiakaskokemusta jo lähes 10 vuotta, ja tuloksellista yhteistyötä aiotaan jatkaa tulevaisuudessakin.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Pilvipohjaista raportointia Power BI:n ja Azure-tietovaraston avulla
Pääsy ajantasaiseen tietoon nopeasti ja helposti tuo huomattavia hyötyjä liiketoimintaan liittyvässä päätöksenteossa. Tämä on tiedostettu myös ammattikäyttöön suunnattuja viestintä- ja kuulonsuojausratkaisuja suunnittelevassa ja valmistavassa Savox Communicationsissa. Ratkaisuna tähän suunnittelimme...
Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla
Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...
WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...