YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmällä
Yleinen työttömyyskassa YTK
Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan ytimessä.
Kohtaamispisteitä asiakkaiden kanssa on pelkästään puhelimitse useita tuhansia viikossa. Kumppanina palvelua kehittämässä YTK:lla on twoday AI Works, jonka monikanavainen contact center -ratkaisu on auttanut YTK:n henkilöstöä varsinkin korona-ajan tuoman massiivisen yhteydenottomäärän hoitamisessa.
twoday AI Worksin skaalautuva järjestelmä on ollut erityisesti nyt korona-aikana tärkeä. Palkkasimme ruuhkaa selvittämään jopa sata henkilöä ja heillekin on pystytty toimittamaan tarvittavat puheyhteydet nopealla aikataululla”, toteaa YTK:n tietohallintojohtaja Seppo Turunen.
Etätyöskentelyn räjähdysmäinen lisääntyminen on tuonut uusia vaatimuksia tiiminvetäjien työhön. twoday AI Worksin toteuttamista dashboardeista on ollut paljon apua. Niistä tiiminvetäjät näkevät reaaliaikaiset tiedot koko talon ja tiimiensä tilanteista, ja pystyvät reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
YTK:n käyttämät CC Suite -palvelut lyhyesti:
- Varmennettu puhepalvelinympäristö
- Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
- Integraatiot YTK:n taustajärjestelmiin
- Raportointipalvelut (historia ja reaaliaikainen)
- Ylläpito- ja kehityspalvelut.
twoday AI Works on ollut mukana tuottamassa ja kehittämässä YTK:n asiakkaille erinomaista asiakaskokemusta jo lähes 10 vuotta, ja tuloksellista yhteistyötä aiotaan jatkaa tulevaisuudessakin.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Puolessa vuodessa uusi intra käyttöön – autoimme Opetushallitusta parantamaan sisältöjen saavutettavuutta sekä löydettävyyttä
Opetushallitus (OPH) otti käyttöön uuden pilvipohjaisen intranetin toukokuussa 2024. Uusi intranet on toteutettu Microsoftin M365-pilveen, SharePoint Online -yhteistyöympäristöön.
Tuimme Geologian tutkimuskeskusta työtapojen ja työyhteisöviestinnän muutosprojektissa
Autoimme Geologian tutkimuskeskusta (GTK) muutosprojektissa, jossa keskityttiin työtapojen ja Microsoft 365 -työkalujen käytön yhtenäistämiseen sekä työyhteisöviestinnän selkeyttämiseen.
Walki hyödyntää tekoälyä raportoinnin ja analytiikan tehostamiseen
Kun yhdistetään liiketoiminnan asiantuntemus ja tekoälyn voima, syntyy jotain ainutlaatuista. Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walki on ottanut merkittävän askeleen eteenpäin integroimalla generatiivisen tekoälyn Anaplan-alustaan. Tämä yhdistelmä nopeuttaa raporttien laatimista ja varmistaa ol...