Skip to content

YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelu­järjestelmällä

Yleinen työttömyyskassa YTK

Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan ytimessä.

case-ytk-otsikkokuva-header
twoday

Kohtaamispisteitä asiakkaiden kanssa on pelkästään puhelimitse useita tuhansia viikossa. Kumppanina palvelua kehittämässä YTK:lla on twoday AI Works, jonka monikanavainen contact center -ratkaisu on auttanut YTK:n henkilöstöä varsinkin korona-ajan tuoman massiivisen yhteydenottomäärän hoitamisessa.

twoday AI Worksin skaalautuva järjestelmä on ollut erityisesti nyt korona-aikana tärkeä. Palkkasimme ruuhkaa selvittämään jopa sata henkilöä ja heillekin on pystytty toimittamaan tarvittavat puheyhteydet nopealla aikataululla”, toteaa YTK:n tietohallintojohtaja Seppo Turunen. 

 

Etätyöskentelyn räjähdysmäinen lisääntyminen on tuonut uusia vaatimuksia tiiminvetäjien työhön. twoday AI Worksin toteuttamista dashboardeista on ollut paljon apua. Niistä tiiminvetäjät näkevät reaaliaikaiset tiedot koko talon ja tiimiensä tilanteista, ja pystyvät reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

YTK:n käyttämät CC Suite -palvelut lyhyesti:

  • Varmennettu puhepalvelinympäristö
  • Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
  • Integraatiot YTK:n taustajärjestelmiin
  • Raportointipalvelut (historia ja reaaliaikainen)
  • Ylläpito- ja kehityspalvelut.

 

twoday AI Works on ollut mukana tuottamassa ja kehittämässä YTK:n asiakkaille erinomaista asiakaskokemusta jo lähes 10 vuotta, ja tuloksellista yhteistyötä aiotaan jatkaa tulevaisuudessakin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Retta uudisti isännöinnin toiminnanohjauksen Microsoft-pilven avulla

Retta (aiemmin Realia) kehitti yhteistyössä kansamme kattavasti Microsoft-pilveä hyödyntävän toiminnanohjauksen järjestelmän, joka toimii Rettan strategisen muutosohjelman yhtenä keskeisenä mahdollistajana. Alkuvaiheen laaja tuotannollinen käyttöönotto tapahtui vain noin puoli vuotta yhteistyön alka...

Säästöjä ja päästövähennyksiä reittioptimoinnin avulla

Jätteiden keruun tehokkuudessa reittien suunnittelulla on suuri merkitys. Suunnittelun tehostamisella voidaan saavuttaa huomattavia kustannus- ja ympäristöhyötyjä. Remeolla on käynnissä laaja projekti liiketoiminnan tehostamiseksi, jonka osana he aloittivat yhteistyön kanssamme reititysten optimoimi...

Moderni tietovarastoratkaisu auttaa Valmet Automotivea tekemään parempia bisnespäätöksiä

Autoteollisuus on kansainvälinen, kilpailtu ja nopeasti muuttuva toimiala. Suomen leveysasteilla menestyäkseen autotehtaan on oltava askel kilpailijoita edellä osaamisen, työkalujen, toimittajien ja yhteistyökumppanien suhteen.