YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmällä
Yleinen työttömyyskassa YTK
Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan ytimessä.
Kohtaamispisteitä asiakkaiden kanssa on pelkästään puhelimitse useita tuhansia viikossa. Kumppanina palvelua kehittämässä YTK:lla on twoday AI Works, jonka monikanavainen contact center -ratkaisu on auttanut YTK:n henkilöstöä varsinkin korona-ajan tuoman massiivisen yhteydenottomäärän hoitamisessa.
twoday AI Worksin skaalautuva järjestelmä on ollut erityisesti nyt korona-aikana tärkeä. Palkkasimme ruuhkaa selvittämään jopa sata henkilöä ja heillekin on pystytty toimittamaan tarvittavat puheyhteydet nopealla aikataululla”, toteaa YTK:n tietohallintojohtaja Seppo Turunen.
Etätyöskentelyn räjähdysmäinen lisääntyminen on tuonut uusia vaatimuksia tiiminvetäjien työhön. twoday AI Worksin toteuttamista dashboardeista on ollut paljon apua. Niistä tiiminvetäjät näkevät reaaliaikaiset tiedot koko talon ja tiimiensä tilanteista, ja pystyvät reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
YTK:n käyttämät CC Suite -palvelut lyhyesti:
- Varmennettu puhepalvelinympäristö
- Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
- Integraatiot YTK:n taustajärjestelmiin
- Raportointipalvelut (historia ja reaaliaikainen)
- Ylläpito- ja kehityspalvelut.
twoday AI Works on ollut mukana tuottamassa ja kehittämässä YTK:n asiakkaille erinomaista asiakaskokemusta jo lähes 10 vuotta, ja tuloksellista yhteistyötä aiotaan jatkaa tulevaisuudessakin.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Aikaa ja olosuhteita kestäviä teollisuuskoneiden ohjelmistoja
Sandvik on maailmanlaajuisesti toimiva metalli- ja kaivosalan teollisuusyritys, joka työllistää kaiken kaikkiaan noin 45 000 henkilöä. Suomessa toimintaa on Lahdessa, Tampereella ja Turussa. Turun tehdas valmistaa kaivoskoneita, joiden kehittämisessä olemme päässeet tekemään yhteistyötä.
PRH uudistaa kanssamme tuotantojärjestelmiään
Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunn...
Suomen työvoimahallinnon uudistamiseen tähtäävä TE-digi-hanke etenee
ELY-keskusten ja TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskus KEHA aloitti kesällä 2018 yhteistyön twodayn kanssa Suomen työvoimahallinnon uudistamiseen tähtäävän TE-digi-hankkeen asiakkuudenhallintajärjestelmän kehittämiseksi. Asiakkuudenhallinnan kehittämisen projektissa suunnitellaan ja toteutet...