Skip to content

YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelu­järjestelmällä

Yleinen työttömyyskassa YTK

Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan ytimessä.

case-ytk-otsikkokuva-header
twoday

Kohtaamispisteitä asiakkaiden kanssa on pelkästään puhelimitse useita tuhansia viikossa. Kumppanina palvelua kehittämässä YTK:lla on twoday AI Works, jonka monikanavainen contact center -ratkaisu on auttanut YTK:n henkilöstöä varsinkin korona-ajan tuoman massiivisen yhteydenottomäärän hoitamisessa.

twoday AI Worksin skaalautuva järjestelmä on ollut erityisesti nyt korona-aikana tärkeä. Palkkasimme ruuhkaa selvittämään jopa sata henkilöä ja heillekin on pystytty toimittamaan tarvittavat puheyhteydet nopealla aikataululla”, toteaa YTK:n tietohallintojohtaja Seppo Turunen. 

 

Etätyöskentelyn räjähdysmäinen lisääntyminen on tuonut uusia vaatimuksia tiiminvetäjien työhön. twoday AI Worksin toteuttamista dashboardeista on ollut paljon apua. Niistä tiiminvetäjät näkevät reaaliaikaiset tiedot koko talon ja tiimiensä tilanteista, ja pystyvät reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

YTK:n käyttämät CC Suite -palvelut lyhyesti:

  • Varmennettu puhepalvelinympäristö
  • Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
  • Integraatiot YTK:n taustajärjestelmiin
  • Raportointipalvelut (historia ja reaaliaikainen)
  • Ylläpito- ja kehityspalvelut.

 

twoday AI Works on ollut mukana tuottamassa ja kehittämässä YTK:n asiakkaille erinomaista asiakaskokemusta jo lähes 10 vuotta, ja tuloksellista yhteistyötä aiotaan jatkaa tulevaisuudessakin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Caverion uudisti liiketoimintasovellustensa kehittämistä ja analytiikkaa Microsoft-pilven avulla

Caverion kehitti uuden data-alustan ja uudisti liiketoimintasovellustensa kehittämistä laaja-alaisesti Microsoft-pilven kyvykkyyksiä hyödyntäen. Uutta datan ja liiketoimintasovellusten yhtenäistä arkkitehtuuria hyödyntävät sovellukset ovat jo tuottaneet selkeää liiketoimintahyötyä muun muassa lisääm...

Kiertotalouteen vauhtia tekoälyn avulla – AI Agent auttaa tiedon jakamisessa

Sumi Oy on ottanut käyttöön AI Agentin tuomaan tehokkuutta pakkausten tuottajavastuun hallintaan. Yhteistyössä olemme kehittäneet yhtiön verkkosivuille Suomen ensimmäisen tuottajavastuutekoälyn, joka vastaa yritysten kysymyksiin ja helpottaa niiden pakkausten kuluttajavastuun hoitamista. Tekoälyn av...

Uusia ulottuvuuksia ja käyttäjäystävällisyyttä Firan taloussuunnitteluun

Rakentamisen palveluyhtiö Fira halusi uudistaa talouden suunnittelujärjestelmäänsä niin, että se mahdollistaa entistä dynaamisemman ja kokonaisvaltaisemman suunnittelun. Järjestelmän avulla haluttiin myös helpottaa useamman käyttäjän yhtäaikaista suunnittelua sekä sujuvoittaa raportointia ja raportt...