Skip to content

YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelu­järjestelmällä

Yleinen työttömyyskassa YTK

Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan ytimessä.

case-ytk-otsikkokuva-header
twoday

Kohtaamispisteitä asiakkaiden kanssa on pelkästään puhelimitse useita tuhansia viikossa. Kumppanina palvelua kehittämässä YTK:lla on twoday AI Works, jonka monikanavainen contact center -ratkaisu on auttanut YTK:n henkilöstöä varsinkin korona-ajan tuoman massiivisen yhteydenottomäärän hoitamisessa.

twoday AI Worksin skaalautuva järjestelmä on ollut erityisesti nyt korona-aikana tärkeä. Palkkasimme ruuhkaa selvittämään jopa sata henkilöä ja heillekin on pystytty toimittamaan tarvittavat puheyhteydet nopealla aikataululla”, toteaa YTK:n tietohallintojohtaja Seppo Turunen. 

 

Etätyöskentelyn räjähdysmäinen lisääntyminen on tuonut uusia vaatimuksia tiiminvetäjien työhön. twoday AI Worksin toteuttamista dashboardeista on ollut paljon apua. Niistä tiiminvetäjät näkevät reaaliaikaiset tiedot koko talon ja tiimiensä tilanteista, ja pystyvät reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

YTK:n käyttämät CC Suite -palvelut lyhyesti:

  • Varmennettu puhepalvelinympäristö
  • Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
  • Integraatiot YTK:n taustajärjestelmiin
  • Raportointipalvelut (historia ja reaaliaikainen)
  • Ylläpito- ja kehityspalvelut.

 

twoday AI Works on ollut mukana tuottamassa ja kehittämässä YTK:n asiakkaille erinomaista asiakaskokemusta jo lähes 10 vuotta, ja tuloksellista yhteistyötä aiotaan jatkaa tulevaisuudessakin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Tekoäly sujuvoittaa sosiaali- ja terveyspalveluja Päijät-Hämeen hyvinvointialueella

Päijät-Hämeen hyvinvointialue on ottanut merkittävän askeleen ja ottanut tekoälyn käyttöön asiakaspalvelussaan – uusi, laajaa kielimallia hyödyntävä ratkaisu parantaa palveluiden saavutettavuutta ja helpottaa ammattilaisten työkuormaa. Samalla se toimii esimerkkinä siitä, minkälaisia mahdollisuuksia...

Kohti tehokkaampaa datan hyödyntämistä - Avara modernisoi IT-arkkitehtuurinsa

Asuinkiinteistösijoitusten sijoitus- ja varainhoitoyhtiö Avara halusi siirtyä vanhasta IT-arkkitehtuurista moderniin, kustannustehokkaampaan järjestelmään, joka auttaisi hyödyntämään dataa yhä vahvemmin koko liiketoiminnan kehittämisessä ja päätöksenteon tukena. Talouspäällikkö Marianne Lindlöf Avar...

Insinööriliitto lähti hyödyntämään Salesforcen uusia tekoälykyvykkyyksiä ensimmäisten joukossa maailmassa

Salesforce lanseerasi syyskuussa Dreamforce-tapahtumassa tekoälyagentteihin liittyvän Agentforce-palvelun. Insinööriliitto halusi lähteä yhteistyössä twodayn kanssa kokeilemaan ensimmäisten joukossa, mihin Salesforcen uusimmat tekoälykyvykkyydet taipuvat.