Tilastokeskuksen intra uudistui ketterällä yhteistyöllä
Tilastokeskus
Tilastokeskus otti käyttöönsä modernin ja mobiiliystävällisen SharePoint Online intranetin ja dokumentinhallintaratkaisun joka toteutettiin Teamsia hyödyntämällä. Tavoitteena oli mahdollisimman käyttäjäystävällinen ja moderni intranet, joka tukee viraston viestinnällisiä tavoitteita.
Pilvisiirtyminen aloitettiin esikartoituksella syksyllä 2018. Syksyllä dokumentinhallintaa koeponnistettiin ja pilotoitiin yhdessä Teamsissa ja Sharepointissa. Samanaikaisesti kerättiin palautetta ja aloitettiin Tilastokeskuksen intranet-projekti.
Keväästä loppusyksyyn twoday ja Tilastokeskuksen projektiryhmä suunnittelivat yhdessä eri jalkautustoimenpiteitä. Jalkautuksen suunnittelun yhteydessä toteutettiin useita pilotteja ja digityöpajoja, kuvattiin toimintatapoja Teamsin käyttöönottoon liittyen ja perustettiin digitaalinen työympäristö ja ohjesivusto.
Tilastokeskuksen ja twodayn yhteistyön ansiosta Tilastokeskus sai käyttöönsä modernin ja käyttäjäystävällisen intranetin ja dokumentinhallintaratkaisun, jotka sopivat myös mobiilikäyttöön.
Jalkautusoperaatiosta erityisen teki se, että jalkautustoimenpiteet suunniteltiin yhdessä twodayn jalkautusasiantuntijoiden ja projektiryhmän kanssa, mutta Tilastokeskus itse vastasi kokonaan jalkautuksen käytäntöönpanosta.
Rohkeus pioneerimäisesti kokeilla uusia asioita ja halu toimia digipalveluiden käyttöönoton edelläkävijänä mahdollistivat poikkeuksellisen ketterän etenemisen.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
OP muutoksessa kohti avointa vuorovaikutusta
OP muotoili sisäisen viestinnän uudet toimintamallit ketterästi yhdessä twodayn kanssa. Opit vietiin onnistuneesti käytäntöön ja nyt OP:lla on uusi viestintäkanava koko työyhteisön käytössä.
Svea Perinnän uusi asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa työtä ja helpottaa johtamista
Yhteistyö Svea-konsernin kanssa alkoi vuoden 2018 alussa, kun Svea Ekonomi valitsi twoday AI Worksin asiakaskommunikaatioon liittyvien palveluiden toimittajakseen.
Pitkä sopimuskehityskumppanuus Accanto Systemsin kanssa luo arvoa asiakkaille
Accanto Systems kehittää ja toimittaa telecom-operaattoreille maailmanlaajuisesti laadun- ja palvelunhallintajärjestelmiä. Yhtiön tuotteet parantavat operaattoreiden asiakaskokemusta ja palvelunhallintaa. Avainsanoja ovat tietoliikenne, protokollat, asiakaskokemus, big data ja palvelunhallinta.