Svea Perinnän uusi asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa työtä ja helpottaa johtamista
Svea-konserni
Yhteistyö Svea-konsernin kanssa alkoi vuoden 2018 alussa, kun Svea Ekonomi valitsi twoday AI Worksin asiakaskommunikaatioon liittyvien palveluiden toimittajakseen.
twoday AI Worksin CC Suite -asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotto kolmessa toimipisteessä paransi ja tehosti selvästi asiakaspalvelijoiden työtä, sekä toi tiiminvetäjille erinomaisen työkalun suuren asiakaspalvelijamäärän työn johtamiseen.
Puhe-, sähköposti- ja chat-kanavien käyttö sekä työtehtävien älykäs reitittäminen ovat helpottaneet ja tehostaneet asiakaspalvelijoiden työtä.
twoday AI Works on saanut kiitosta mm. kyvystään ja halustaan muokata palveluitaan Svean ympäristöä tehokkaasti tukeviksi, sekä täysin uusien palveluiden tuottamisesta asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Svea on ollut myös tyytyväinen siihen, että twoday AI Works on pystynyt sitouttamaan omia resurssejaan täysipäiväisesti Svean palvelemiseen.
Hyvien kokemusten myötä yhteistyö Svea-konsernin kanssa laajeni Suomeen vuonna 2020, kun Svea Perintä Oy:n kanssa tehtiin asiakaspalvelujärjestelmän pilotointi Sastamalassa. Kuuden viikon aikana CC Suite contact center osoitti kykynsä ja jäi pysyvään käyttöön.
Loppuvuonna 2020 palvelua laajennetaan vielä mm. palvelukanavien määrää kasvattamalla sekä ottamalla käyttöön raportoinnin ja mittaamisen palveluita.
Svea-konserni on suunnitellut ottavansa twoday AI Worksin asiakaspalvelukeskuksen käyttöön myös useissa muissa Pohjoismaiden toimipisteissään.
Osaavat ja sitoutuneet ihmiset, oikeanlaiset palvelut, nopea reagointi sekä kyky elää asiakkaan rinnalla heidän tarpeidensa mukaisten palveluiden toteuttamisessa ovat luoneet vahvan suhteen kumppaneiden välille.
Molemmat osapuolet ovat erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön ja sen tuloksiin.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Elenia säästää työaikaa ja luontoa sähköisellä allekirjoituksella
Signom-allekirjoituspalvelu on ollut käytössä Elenialla jo yli kymmenen vuotta. Tänä aikana sähköisen allekirjoituksen sekä automaattisten työnkulkujen käyttö on kasvanut määrällisesti ja laajentunut kaikenlaisiin sopimuksiin ja valtakirjoihin. Palvelu kattaa nykyään myös Elenian palveluliiketoiminn...
VR parantaa junaliikenteen suunnittelua optimoinnin avulla
twoday on kehittänyt VR:n lähiliikenteen kalustokiertojen suunnitteluun soveltuvan optimointiratkaisun. Optimoinnin hyödyntäminen mahdollistaa laadukkaan ja monimutkaisen kokonaisuuden huomioivan suunnittelun.
Sanoma Media Finland: Anaplan toi tehokkuutta ja joustavuutta talouden suunnitteluun
Sanoma Media Finland Oy:llä oli aika päivittää taloudensuunnittelujärjestelmä. Tavoitteena oli työtapojen harmonisointi, läpinäkyvyyden lisääminen ja prosessien tehostaminen. Anaplan vakuutti teknisellä muokattavuudellaan ja nopeudellaan, mikä on erityisen arvokasta nopeasti muuttuvassa mediatoimial...