PRH uudistaa kanssamme tuotantojärjestelmiään
Patentti- ja rekisterihallitus
Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.
Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunnittelun, toteutuksen, testauksen ja sovellustuen sopimuskauden aikana.
”PRH on edelläkävijä palveluiden sähköistämisessä ja modernien teknologioiden hyödyntämisessä tietojärjestelmien kehityksessä. Nyt kilpailutettu kokonaisuus mahdollistaa ketterän ja tehokkaan mallin jatkaa palveluidemme digitalisointia suomalaisen yhteiskunnan käyttöön”, kommentoi tietohallintojohtaja Timo Junnonen Patentti- ja rekisterihallituksesta.
twodaylla on pitkä kokemus ketterästä kehityksestä, devops-toimintatavasta ja suurien tietojärjestelmäkokonaisuuksien hallinnasta.
"Sopimuksen myötä pystymme tarjoamaan osaamisemme laajasti PRH:n käyttöön ja olemaan sitä kautta edistämässä kansallisesti tärkeiden sähköisten palveluiden kehittymistä”, kommentoi twodayn Suomen toimitusjohtaja Petri Lillberg.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla
POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.
Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää
THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.
Ulkoistettuun asiakaspalveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla
Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.