Skip to content

Kuopion kaupungille uudistetut verkkosivut

Kuopion kaupunki

twoday toimitti Kuopion kaupungille uudistetut verkkosivut. Toimitus tehtiin yhdessä Istekin kanssa, joka kilpailutti sivustouudistuksen yhteydessä kumppanin verkkopalveluhankkeiden toimittamiseen asiakkailleen.

case-asiakastarina-kuopion-kaupunki-otsikkokuva-header

Verkkosivujen portaaliratkaisuksi valittiin Liferay-julkaisujärjestelmä, joka on markkinoiden johtava avoimen lähdekoodin lisenssimaksuton portaali. WWW-sivujen uudistaminen on osa Kuopion kaupungin pitkän tähtäimen digitalisaatiohanketta, jolla mahdollistetaan digitalisaatiota tukeva sähköisen asioinnin kehittäminen. Kuopion kaupunki onkin linjannut sähköisten asiointipalvelujen käyttöönoton yhdeksi strategiseksi painopistealueeksi lähivuosina.

Istekin ja twodayn yhteistyössä on tavoitteena tarjota yhteisesti markkinoiden paras ja monipuolisin tekninen ratkaisu sekä ylivertainen palvelu erilaisten verkkopalveluiden toteuttamiseen. Yritysten välinen yhteistyö mahdollistaa jatkossa tulevaisuuden informaatiohallinnan haasteiden ratkaisemisen kustannustehokkaasti toistettavan palvelumallin ja yhteisten sovellusratkaisujen avulla.

Luodulta palvelualustalta voidaan tuottaa palveluita mallilla ” tehdään kerran, käytetään useasti”. Nämä palvelut voivat kohdistua tiedonohjauksen suunnitteluun, eAsiointi -ratkaisujen tai asianhallintaratkaisujen käyttöönottoon tai esimerkiksi standardien mukaisiin arkistointiratkaisuihin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Lomakejärjestelmä yhdistää Kelan ja potilastietojärjestelmät

Lomake UNA on työkalu sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille. Sovellus yhdistää Kelan ja erilaiset potilastietojärjestelmät, ja sen käyttö kasvaa voimakkaasti eri puolilla Suomea. twodayn Lomake UNA-tiimin vetäjä Mika Lepistö kertoo tässä jutussa, miten luodaan hyvä sähköinen lomake ja mitkä ...

YTK varmisti korona-ajan palvelut CC Suite -asiakaspalvelu­järjestelmällä

Yleinen työttömyyskassa YTK vakuuttaa jo noin joka neljännen suomalaisen palkansaajan työttömyyden varalta, eli jäseniä kassassa on lähes 500 000. Ansioturvan YTK haluaa tarjota niin mutkattomasti ja välittävällä asenteella kuin mahdollista, minkä vuoksi erinomainen asiakaskokemus on YTK:n toiminnan...

Metso modernisoi riskienhallintansa Power Platform -teknologian avulla

Metso digitalisoi kanssamme riskienhallinnan järjestelmänsä. Uusi työkalu on ollut käytössä marraskuun 2019 lopusta asti ja sillä on toteutettu jo yli 400 riskianalyysia.