Kuntatyönantajat digitalisoi jäsenpalvelunsa Power Apps Portals -alustalla
Kuntatyönantajat
Kuntatyönantajat on lanseerannut uuden jäsenilleen suunnatun Linja-verkkopalvelun, joka tukee kuntatyönantajia työ- ja virkaehtosopimusten soveltamisessa sekä työelämän laadun, tuloksellisuuden ja yhteistoiminnan kehittämisessä. Kuntatyönantajien uusi verkkopalvelu tarjoaa kunta-alan työnantajille monipuoliset ominaisuudet mm. tilausten hallintaan, verkostoitumiseen ja työsopimuskirjojen ostamiseen.
Palvelun avulla jäsenet pääsevät hallinnoimaan omia ja edustamansa organisaation tietoja, ilmoittautumaan tilaisuuksiin, liittymään verkostoihin, keskustelemaan verkostoissa ja lukemaan ajankohtaisia tiedotteita. Palvelussa voidaan myös hallinnoida Kuntatyönantaja-lehden tilauksia ja tilata uusia sopimuskirjoja ja muita Kuntatyönantajien julkaisuja verkkokaupan ostoskoritoiminnolla.
Uusi jäsenpalvelu on toteutettu Microsoft Power Platform -tuoteperheeseen kuuluvalla Power Apps Portals -verkkopalvelualustalla. Power Apps Portals -pohjainen Linja-palvelu hyödyntää yhtenäisenä tietokerroksena Common Data Service -tietomalliin pohjautuvaa Dynamics 365 -ratkaisua, joka toimii Kuntatyönantajien työntekijöiden jäsentiedon hallinnan ja asiakaspalvelun sovelluksena. Me toimimme Kuntatyönantajien kumppanina Power Platform ja Dynamics 365 -ratkaisujen toteuttamisessa ja käyttöönotossa.
”Linjan käyttöönotto on tärkeä merkkipaalu kuntatyönantajille tarjottavien palveluiden kehittämisessä ja digitalisoinnissa. twoday ketteränä kumppanina ja Microsoft-pilvi monipuolisena kehitysalustana on mahdollistanut kustannustehokkaan tavan ottaa uusia palveluita nopeasti käyttöön”, kertoo Kuntatyönantajien hallintojohtaja Jussi Pekka Moisio.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla
POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.
Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää
THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.
Ulkoistettuun asiakaspalveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla
Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.