HUS yhtenäisti potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnan Ohjepankin avulla
HUS
HUS on Suomen suurin erikoissairaanhoidon toimija. 27 000 huippuammattilaista hoitaa vuosittain lähes 700 000 potilasta. Useiden vaativien sairauksien hoito ja tutkimus on valtakunnallisesti keskitetty HUSiin. Suuri potilasmäärä asettaa vaatimuksia myös potilas- ja hoito-ohjeiden hallinnalle.
HUSin tavoitteena on ollut yhtenäistää potilas- ja hoito-ohjeiden hallinta, ylläpito ja arkistointi sekä luoda dokumentinhallintajärjestelmä, josta ajantasaiset ohjeet löytyvät helposti. Järjestelmäksi valittiin kilpailutuksen perusteella dokumenttienhallinnan ratkaisu, joka on rakennettu twodayn eBusiness Suite -alustalle. HUS nimesi järjestelmän Ohjepankiksi.
HUSin ensimmäiset yksiköt ottivat Ohjepankin käyttöön vuonna 2020 ja sen jälkeen käyttöönotto on laajentunut vaiheittain. Nyt potilas- ja hoito-ohjeet päivitetään ja luodaan yhtenäisen toimintamallin mukaisesti ohjeidenhallintapuolella ja julkaistaan Ohjepankin Hakukeskuksessa.
”Ohjepankki helpottaa henkilöstön työtä. Ohjeita päivitetään vain yhdessä paikassa, ja ohjeista löytyy aina vastuuhenkilö ja päivityspäivämäärä. Käyttäjien on myös helppo löytää tarvitsemansa ohjeet Hakukeskuksesta joko ohjeen nimen tai kattavan hakutoiminnon avulla. Potilasturvallisuutta parantaa se, että ohjeesta on aina saatavilla yksi ajantasainen versio”, sanoo projektipäällikkö Janica Raaska HUS Tietohallinnosta.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Voisimmeko laittaa yrityksesi dokumentinhallinnan sujumaan entistä sutjakkaammin? Ota meihin yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta, niin laitetaan asiat rullaamaan.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa Power Platformin avulla
Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa luomalla yhteistyössä kanssamme Delivery App -sovelluksen. Tämä intuitiivinen digitaalinen ratkaisu on maailmanlaajuisesti saatavilla Power Apps -sovelluksen kautta. Se tehostaa toimintaa, parantaa tarkkuutta ja varmistaa kustannustehokkaan toteutuksen.
Visit Finlandin digitaaliset palvelut tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä
Visit Finlandin digitaaliset palvelut DataHub ja Sustainable Travel Finland, tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä tarjoamalla suomalaisille yrityksille tehokkaita työkaluja. Näiden palveluiden avulla Suomi vahvistaa asemaansa maailman kestävimpänä matkailukohteena ja parant...
Luke tehostaa sisäistä viestintää uuden intranetin avulla
Luonnonvarakeskuksen, eli Luken, intranet-projektissa suunniteltiin ja toteutettiin uusi intranet, joka tarjoaa käyttäjäystävällisen ja modernin alustan tiedon jakamiseen ja vuorovaikutukseen.