Skip to content

Helsingin yliopiston asian- ja dokumentinhallinta uudistui

Helsingin yliopisto

twoday toimitti Helsingin yliopistolle uuden asian- ja dokumentinhallintakokonaisuuden. Toteutus on rakennettu twodayn sähköisen asioinnin ja asiakirjahallinnon ominaisuuksia sisältävällä, avoimen lähdekoodin eBusiness Suite -tuoteperheellä. Järjestelmälle on myönnetty Arkistolaitoksen Sähke2-sertifikaatit kaikilla kolmella eri sertifiointialueella.

case-asiakastarina-Helsingin-yliopisto-otsikkokuva-header

Riihi-järjestelmä tulee toimimaan Helsingin yliopiston tuhansien käyttäjien päivittäisen työn yhtenä tärkeimmistä järjestelmistä. Järjestelmä tarjoaa joukon ominaisuuksia mm. asioiden ja asiakirjojen tallentamiseen, metatiedottamiseen, työnkulkuihin ja arkistoimiseen, sekä sisältää monipuolisia sisältöön pureutuvia, dynaamisia hakutoiminnallisuuksia. Lisäksi Riihi integroituu mm. Helsingin yliopiston käyttäjienhallintaan, kertakirjautumiseen sekä organisaatio- ja ryhmärekistereihin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.