Skip to content

Helsingin yliopiston asian- ja dokumentinhallinta uudistui

Helsingin yliopisto

twoday toimitti Helsingin yliopistolle uuden asian- ja dokumentinhallintakokonaisuuden. Toteutus on rakennettu twodayn sähköisen asioinnin ja asiakirjahallinnon ominaisuuksia sisältävällä, avoimen lähdekoodin eBusiness Suite -tuoteperheellä. Järjestelmälle on myönnetty Arkistolaitoksen Sähke2-sertifikaatit kaikilla kolmella eri sertifiointialueella.

case-asiakastarina-Helsingin-yliopisto-otsikkokuva-header

Riihi-järjestelmä tulee toimimaan Helsingin yliopiston tuhansien käyttäjien päivittäisen työn yhtenä tärkeimmistä järjestelmistä. Järjestelmä tarjoaa joukon ominaisuuksia mm. asioiden ja asiakirjojen tallentamiseen, metatiedottamiseen, työnkulkuihin ja arkistoimiseen, sekä sisältää monipuolisia sisältöön pureutuvia, dynaamisia hakutoiminnallisuuksia. Lisäksi Riihi integroituu mm. Helsingin yliopiston käyttäjienhallintaan, kertakirjautumiseen sekä organisaatio- ja ryhmärekistereihin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Pilvipohjaista raportointia Power BI:n ja Azure-tietovaraston avulla

Pääsy ajantasaiseen tietoon nopeasti ja helposti tuo huomattavia hyötyjä liiketoimintaan liittyvässä päätöksenteossa. Tämä on tiedostettu myös ammattikäyttöön suunnattuja viestintä- ja kuulonsuojausratkaisuja suunnittelevassa ja valmistavassa Savox Communicationsissa. Ratkaisuna tähän suunnittelimme...

Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla

Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...

WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin

Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...