Skip to content

Helsingin yliopiston asian- ja dokumentinhallinta uudistui

Helsingin yliopisto

twoday toimitti Helsingin yliopistolle uuden asian- ja dokumentinhallintakokonaisuuden. Toteutus on rakennettu twodayn sähköisen asioinnin ja asiakirjahallinnon ominaisuuksia sisältävällä, avoimen lähdekoodin eBusiness Suite -tuoteperheellä. Järjestelmälle on myönnetty Arkistolaitoksen Sähke2-sertifikaatit kaikilla kolmella eri sertifiointialueella.

case-asiakastarina-Helsingin-yliopisto-otsikkokuva-header

Riihi-järjestelmä tulee toimimaan Helsingin yliopiston tuhansien käyttäjien päivittäisen työn yhtenä tärkeimmistä järjestelmistä. Järjestelmä tarjoaa joukon ominaisuuksia mm. asioiden ja asiakirjojen tallentamiseen, metatiedottamiseen, työnkulkuihin ja arkistoimiseen, sekä sisältää monipuolisia sisältöön pureutuvia, dynaamisia hakutoiminnallisuuksia. Lisäksi Riihi integroituu mm. Helsingin yliopiston käyttäjienhallintaan, kertakirjautumiseen sekä organisaatio- ja ryhmärekistereihin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

OP muutoksessa kohti avointa vuoro­vaikutusta

OP muotoili sisäisen viestinnän uudet toimintamallit ketterästi yhdessä twodayn kanssa. Opit vietiin onnistuneesti käytäntöön ja nyt OP:lla on uusi viestintäkanava koko työyhteisön käytössä.

Svea Perinnän uusi asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa työtä ja helpottaa johtamista

Yhteistyö Svea-konsernin kanssa alkoi vuoden 2018 alussa, kun Svea Ekonomi valitsi twoday AI Worksin asiakaskommunikaatioon liittyvien palveluiden toimittajakseen.

Pitkä sopimuskehitys­kumppanuus Accanto Systemsin kanssa luo arvoa asiakkaille

Accanto Systems kehittää ja toimittaa telecom-operaattoreille maailmanlaajuisesti laadun- ja palvelunhallintajärjestelmiä. Yhtiön tuotteet parantavat operaattoreiden asiakaskokemusta ja palvelunhallintaa. Avainsanoja ovat tietoliikenne, protokollat, asiakaskokemus, big data ja palvelunhallinta.