Skip to content

Helsingin yliopiston asian- ja dokumentinhallinta uudistui

Helsingin yliopisto

twoday toimitti Helsingin yliopistolle uuden asian- ja dokumentinhallintakokonaisuuden. Toteutus on rakennettu twodayn sähköisen asioinnin ja asiakirjahallinnon ominaisuuksia sisältävällä, avoimen lähdekoodin eBusiness Suite -tuoteperheellä. Järjestelmälle on myönnetty Arkistolaitoksen Sähke2-sertifikaatit kaikilla kolmella eri sertifiointialueella.

case-asiakastarina-Helsingin-yliopisto-otsikkokuva-header

Riihi-järjestelmä tulee toimimaan Helsingin yliopiston tuhansien käyttäjien päivittäisen työn yhtenä tärkeimmistä järjestelmistä. Järjestelmä tarjoaa joukon ominaisuuksia mm. asioiden ja asiakirjojen tallentamiseen, metatiedottamiseen, työnkulkuihin ja arkistoimiseen, sekä sisältää monipuolisia sisältöön pureutuvia, dynaamisia hakutoiminnallisuuksia. Lisäksi Riihi integroituu mm. Helsingin yliopiston käyttäjienhallintaan, kertakirjautumiseen sekä organisaatio- ja ryhmärekistereihin.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Seure kehittää älykästä, monikanavaista asiakaspalvelua twodayn kanssa

Seure valitsi alkuvuonna 2024 twodayn Microsoft Dynamics 365 - ja Power Platform -pohjaisten liiketoimintasovellusratkaisujen kehittämisen ja ylläpidon kumppaniksi. Yhteistyön aikana on jo kehitetty ja otettu käyttöön uusia ominaisuuksia Seuren monikanavaisten palveluprosessien tukena.

Tarkkaa ennustamista ja nopeaa reagointia liiketoiminnan muutoksiin - RELEX käyttää Pigmentiä liiketoiminnan suunnitteluun

RELEX on vuosien ajan luottanut Exceliin taloudellisen suunnittelun työkaluna, mutta yrityksen kasvun myötä se alkoi kohdata yhä suurempia haasteita hajanaisen datan ja manuaalisten prosessien kanssa. Siirtyminen Pigment-ratkaisuun toi mukanaan merkittäviä hyötyjä, kuten läpinäkyvyyden lisääntymisen...

Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en koko organisaationsa käyttöön: Tuottavampi tekoäly alkaa henkilöstön kouluttamisesta

Kiinteistösijoitusyhtiö Sponda otti avullamme Copilot for Microsoft 365:en käyttöönsä. Onnistuneen käyttöönoton avaimena oli henkilöstön aktiivinen koulutus Copilotin käyttöön jo ensimmäisistä vaiheista alkaen. Hanke osoitti, ettei tuottava ja tehokas tekoälyn käyttö riipu vain valituista teknologio...