Ennuste- ja budjetointijärjestelmä toi kokonaisvaltaisen seurannan yksiköiden välille
Real Machinery
Real Machinery on konealan kokonaisvaltainen palveluntarjoaja, joka myy, vuokraa, korjaa ja huoltaa erilaisia teollisuudessa sekä rakennustyömailla tarvittavia koneita. Yrityksellä on noin sadan miljoonan vuosittainen liikevaihto. Real Machineryn kasvua tukemaan tehtiin yhdessä twodayn business intelligence -tiimin kanssa ennuste- ja budjetointijärjestelmä vuonna 2019.
Päätöksenteko on nyt huomattavasti helpompaa kun tietää missä mennään”, kuvaa Real Machineryn talousjohtaja Niko Mähönen.
Projektin nopeaa etenemistä vahvisti Real Machineryn sisältä entuudestaan löytyvä Qlik-teknologian ymmärrys, ja yhteistyö oli hyvin vuorovaikutteista. Projekti tuli myös erittäin sopivaan ajankohtaan Real Machinerylle, ja on jo auttanut konkreettisesti liiketoimintapäätöksissä.
Real Machinery jakautuu viiteen liiketoimintayksikköön, ja johdon yhteiskäyttöisellä ennuste- ja budjetointijärjestelmällä eri palveluiden kannattavuuksien kokonaisvaltainen seuranta on nyt helppoa.
Kehitystyö paljastaa liiketoiminnasta tarkastelua vaativat kulukohdat, ja nyt saatiin jo nopeasti konkreettisia tuloksia. Liiketoimintatietoa lisäävänä projektina järjestelmä maksaa itsensä takaisin nopeasti.
"twoday on BI-kumppaninamme havaittu asiantuntevaksi, ja jatkokehitystä on suunnitteilla”, toteaa Mähönen.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Pilvipohjaista raportointia Power BI:n ja Azure-tietovaraston avulla
Pääsy ajantasaiseen tietoon nopeasti ja helposti tuo huomattavia hyötyjä liiketoimintaan liittyvässä päätöksenteossa. Tämä on tiedostettu myös ammattikäyttöön suunnattuja viestintä- ja kuulonsuojausratkaisuja suunnittelevassa ja valmistavassa Savox Communicationsissa. Ratkaisuna tähän suunnittelimme...
Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla
Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...
WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...