Ennuste- ja budjetointijärjestelmä toi kokonaisvaltaisen seurannan yksiköiden välille
Real Machinery
Real Machinery on konealan kokonaisvaltainen palveluntarjoaja, joka myy, vuokraa, korjaa ja huoltaa erilaisia teollisuudessa sekä rakennustyömailla tarvittavia koneita. Yrityksellä on noin sadan miljoonan vuosittainen liikevaihto. Real Machineryn kasvua tukemaan tehtiin yhdessä twodayn business intelligence -tiimin kanssa ennuste- ja budjetointijärjestelmä vuonna 2019.
Päätöksenteko on nyt huomattavasti helpompaa kun tietää missä mennään”, kuvaa Real Machineryn talousjohtaja Niko Mähönen.
Projektin nopeaa etenemistä vahvisti Real Machineryn sisältä entuudestaan löytyvä Qlik-teknologian ymmärrys, ja yhteistyö oli hyvin vuorovaikutteista. Projekti tuli myös erittäin sopivaan ajankohtaan Real Machinerylle, ja on jo auttanut konkreettisesti liiketoimintapäätöksissä.
Real Machinery jakautuu viiteen liiketoimintayksikköön, ja johdon yhteiskäyttöisellä ennuste- ja budjetointijärjestelmällä eri palveluiden kannattavuuksien kokonaisvaltainen seuranta on nyt helppoa.
Kehitystyö paljastaa liiketoiminnasta tarkastelua vaativat kulukohdat, ja nyt saatiin jo nopeasti konkreettisia tuloksia. Liiketoimintatietoa lisäävänä projektina järjestelmä maksaa itsensä takaisin nopeasti.
"twoday on BI-kumppaninamme havaittu asiantuntevaksi, ja jatkokehitystä on suunnitteilla”, toteaa Mähönen.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Danfoss Editron Oy:n kasvua tukemassa
Danfoss Editron kehittää ja valmistaa sähkömoottoreihin perustuvia korkean tehokkuuden voimalinjajärjestelmiä. Tuotteet ovat hyvin ohjelmistointensiivisiä. Globaalina kasvuyhtiönä Danfoss Editron on vahvassa investointivaiheessa. Yhtiö on nostanut raskaan kaluston voimalinjojen sähköistämisen uudell...
Aito kumppanuus takaa asiakasprojektin onnistumisen
Viemme läpi suuren määrän asiakasprojekteja vuodessa, ja valtaosan näistä hoidamme yli 400 oman ammattilaisemme voimin. Osassa projekteja hyödynnämme kuitenkin laajaa kumppaniverkostoamme, jolloin kriittisiksi tekijöiksi nousevat oikeiden kumppanien löytäminen, sekä kaikille osapuolille tuloksellise...
Parempaa sidosryhmäviestintää ja asiakashallintaa Fingridille
Fingrid käynnisti vuoden 2014 alussa organisaation sisäisen muutosohjelman, jonka tavoitteena oli kehittää Fingridin organisaatiokulttuuria ja toimintatapoja asiakasohjautuvaan suuntaan. Muutos edellytti merkittäviä toimintatapamuutoksia kohdistuen sidosryhmäviestintään ja asiakastiedon hallintaan.