Skip to content

Ennuste- ja budjetointi­järjestelmä toi kokonaisvaltaisen seurannan yksiköiden välille

Real Machinery

Real Machinery on konealan kokonaisvaltainen palveluntarjoaja, joka myy, vuokraa, korjaa ja huoltaa erilaisia teollisuudessa sekä rakennustyömailla tarvittavia koneita. Yrityksellä on noin sadan miljoonan vuosittainen liikevaihto. Real Machineryn kasvua tukemaan tehtiin yhdessä twodayn business intelligence -tiimin kanssa ennuste- ja budjetointijärjestelmä vuonna 2019.

case-asiakastarina-realmachinery-otsikkokuva-header
twoday

Päätöksenteko on nyt huomattavasti helpompaa kun tietää missä mennään”, kuvaa Real Machineryn talousjohtaja Niko Mähönen.

 

Projektin nopeaa etenemistä vahvisti Real Machineryn sisältä entuudestaan löytyvä Qlik-teknologian ymmärrys, ja yhteistyö oli hyvin vuorovaikutteista. Projekti tuli myös erittäin sopivaan ajankohtaan Real Machinerylle, ja on jo auttanut konkreettisesti liiketoimintapäätöksissä.

Real Machinery jakautuu viiteen liiketoimintayksikköön, ja johdon yhteiskäyttöisellä ennuste- ja budjetointijärjestelmällä eri palveluiden kannattavuuksien kokonaisvaltainen seuranta on nyt helppoa.

Kehitystyö paljastaa liiketoiminnasta tarkastelua vaativat kulukohdat, ja nyt saatiin jo nopeasti konkreettisia tuloksia. Liiketoimintatietoa lisäävänä projektina järjestelmä maksaa itsensä takaisin nopeasti.

"twoday on BI-kumppaninamme havaittu asiantuntevaksi, ja jatkokehitystä on suunnitteilla”, toteaa Mähönen.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Janne Sipilä

janne.sipila@twoday.com
050 486 1131

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Insinööriliitto lähti hyödyntämään Salesforcen uusia tekoälykyvykkyyksiä ensimmäisten joukossa maailmassa

Salesforce lanseerasi syyskuussa Dreamforce-tapahtumassa tekoälyagentteihin liittyvän Agentforce-palvelun. Insinööriliitto halusi lähteä yhteistyössä twodayn kanssa kokeilemaan ensimmäisten joukossa, mihin Salesforcen uusimmat tekoälykyvykkyydet taipuvat.

Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa Power Platformin avulla

Raute uudisti globaalin toimitusprosessinsa luomalla yhteistyössä kanssamme Delivery App -sovelluksen. Tämä intuitiivinen digitaalinen ratkaisu on maailmanlaajuisesti saatavilla Power Apps -sovelluksen kautta. Se tehostaa toimintaa, parantaa tarkkuutta ja varmistaa kustannustehokkaan toteutuksen.

Visit Finlandin digitaaliset palvelut tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä

Visit Finlandin digitaaliset palvelut DataHub ja Sustainable Travel Finland, tukevat matkailualan kestävää kehitystä ja kansainvälistymistä tarjoamalla suomalaisille yrityksille tehokkaita työkaluja. Näiden palveluiden avulla Suomi vahvistaa asemaansa maailman kestävimpänä matkailukohteena ja parant...