Skip to content

Data-analytiikka tehostaa Kamuxin liiketoimintaa

Kamux

twoday kehitti yhdessä Kamuxin kanssa analytiikkaratkaisun käytettyjen autojen arvonmääritykseen. Algoritmi päättelee auton arvon saatavilla olevien ominaisuuksien ja toteutuneiden kauppojen perusteella.

case-asiakastarina-Kamux-otsikkokuva-header
twoday

Käytettyjen autojen kaupassa tärkein päätös on hinnan asettaminen. Laadukas ja nopea hinnoittelu vaikuttaa merkittävästi asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan kannattavuuteen.

"Ratkaisu auttaa ostajia käsittelemään suuria automääriä nopeasti, toimii varmistusmekanismina ja tunnistaa mahdollisia poikkeustilanteita”, kertoo Kamuxin digijohtaja Mikki Inkeroinen.

 

Ratkaisun sisältämä varmuusluokitus varoittaa automerkeistä, joille myyntidataa on suhteellisen vähän. 

"Eniten myydyille automalleille arvonmääritykseen on hyvät perusteet. Hyvin uusien merkkien ja harvinaisuuksien osalta täytyy kuitenkin odottaa että dataa kertyy. Ratkaisun käyttämät mallit on toteutettu Tensorflow:lla, joka on koneoppimiskirjastojen ehdotonta kärkeä”, kertoo twodayn asiakkuuspäällikkö Hans Hartikainen.

 

Kamuxin suunnitelmissa on jatkaa laajentumista, erityisesti Ruotsissa ja Saksassa. Tarkka ymmärrys autojen hintaeroista maiden välillä mahdollistaa myös varastojen suunnittelun kysyntää vastaavaksi.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Danfoss Editron Oy:n kasvua tukemassa

Danfoss Editron kehittää ja valmistaa sähkömoottoreihin perustuvia korkean tehokkuuden voimalinjajärjestelmiä. Tuotteet ovat hyvin ohjelmistointensiivisiä. Globaalina kasvuyhtiönä Danfoss Editron on vahvassa investointivaiheessa. Yhtiö on nostanut raskaan kaluston voimalinjojen sähköistämisen uudell...

Aito kumppanuus takaa asiakasprojektin onnistumisen

Viemme läpi suuren määrän asiakasprojekteja vuodessa, ja valtaosan näistä hoidamme yli 400 oman ammattilaisemme voimin. Osassa projekteja hyödynnämme kuitenkin laajaa kumppaniverkostoamme, jolloin kriittisiksi tekijöiksi nousevat oikeiden kumppanien löytäminen, sekä kaikille osapuolille tuloksellise...

Parempaa sidosryhmäviestintää ja asiakashallintaa Fingridille

Fingrid käynnisti vuoden 2014 alussa organisaation sisäisen muutosohjelman, jonka tavoitteena oli kehittää Fingridin organisaatiokulttuuria ja toimintatapoja asiakasohjautuvaan suuntaan. Muutos edellytti merkittäviä toimintatapamuutoksia kohdistuen sidosryhmäviestintään ja asiakastiedon hallintaan.