Data-analytiikka tehostaa Kamuxin liiketoimintaa
Kamux
twoday kehitti yhdessä Kamuxin kanssa analytiikkaratkaisun käytettyjen autojen arvonmääritykseen. Algoritmi päättelee auton arvon saatavilla olevien ominaisuuksien ja toteutuneiden kauppojen perusteella.
Käytettyjen autojen kaupassa tärkein päätös on hinnan asettaminen. Laadukas ja nopea hinnoittelu vaikuttaa merkittävästi asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan kannattavuuteen.
"Ratkaisu auttaa ostajia käsittelemään suuria automääriä nopeasti, toimii varmistusmekanismina ja tunnistaa mahdollisia poikkeustilanteita”, kertoo Kamuxin digijohtaja Mikki Inkeroinen.
Ratkaisun sisältämä varmuusluokitus varoittaa automerkeistä, joille myyntidataa on suhteellisen vähän.
"Eniten myydyille automalleille arvonmääritykseen on hyvät perusteet. Hyvin uusien merkkien ja harvinaisuuksien osalta täytyy kuitenkin odottaa että dataa kertyy. Ratkaisun käyttämät mallit on toteutettu Tensorflow:lla, joka on koneoppimiskirjastojen ehdotonta kärkeä”, kertoo twodayn asiakkuuspäällikkö Hans Hartikainen.
Kamuxin suunnitelmissa on jatkaa laajentumista, erityisesti Ruotsissa ja Saksassa. Tarkka ymmärrys autojen hintaeroista maiden välillä mahdollistaa myös varastojen suunnittelun kysyntää vastaavaksi.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Aikaa ja olosuhteita kestäviä teollisuuskoneiden ohjelmistoja
Sandvik on maailmanlaajuisesti toimiva metalli- ja kaivosalan teollisuusyritys, joka työllistää kaiken kaikkiaan noin 45 000 henkilöä. Suomessa toimintaa on Lahdessa, Tampereella ja Turussa. Turun tehdas valmistaa kaivoskoneita, joiden kehittämisessä olemme päässeet tekemään yhteistyötä.
PRH uudistaa kanssamme tuotantojärjestelmiään
Patentti- ja rekisterihallitus on valinnut twodayn (ent. Visma Consultingin) sovelluskehityskumppaniksi vuosille 2016–2020. Sopimus kilpailutettiin Hansel IT konsultointi 2015–2019 puitesopimuksen kautta ja sen arvioitu arvo on 8–12 miljoonaa euroa. twoday toimittaa PRH:n tuotantojärjestelmien suunn...
Suomen työvoimahallinnon uudistamiseen tähtäävä TE-digi-hanke etenee
ELY-keskusten ja TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskus KEHA aloitti kesällä 2018 yhteistyön twodayn kanssa Suomen työvoimahallinnon uudistamiseen tähtäävän TE-digi-hankkeen asiakkuudenhallintajärjestelmän kehittämiseksi. Asiakkuudenhallinnan kehittämisen projektissa suunnitellaan ja toteutet...