Skip to content

Data-analytiikka tehostaa Kamuxin liiketoimintaa

Kamux

twoday kehitti yhdessä Kamuxin kanssa analytiikkaratkaisun käytettyjen autojen arvonmääritykseen. Algoritmi päättelee auton arvon saatavilla olevien ominaisuuksien ja toteutuneiden kauppojen perusteella.

case-asiakastarina-Kamux-otsikkokuva-header
twoday

Käytettyjen autojen kaupassa tärkein päätös on hinnan asettaminen. Laadukas ja nopea hinnoittelu vaikuttaa merkittävästi asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan kannattavuuteen.

"Ratkaisu auttaa ostajia käsittelemään suuria automääriä nopeasti, toimii varmistusmekanismina ja tunnistaa mahdollisia poikkeustilanteita”, kertoo Kamuxin digijohtaja Mikki Inkeroinen.

 

Ratkaisun sisältämä varmuusluokitus varoittaa automerkeistä, joille myyntidataa on suhteellisen vähän. 

"Eniten myydyille automalleille arvonmääritykseen on hyvät perusteet. Hyvin uusien merkkien ja harvinaisuuksien osalta täytyy kuitenkin odottaa että dataa kertyy. Ratkaisun käyttämät mallit on toteutettu Tensorflow:lla, joka on koneoppimiskirjastojen ehdotonta kärkeä”, kertoo twodayn asiakkuuspäällikkö Hans Hartikainen.

 

Kamuxin suunnitelmissa on jatkaa laajentumista, erityisesti Ruotsissa ja Saksassa. Tarkka ymmärrys autojen hintaeroista maiden välillä mahdollistaa myös varastojen suunnittelun kysyntää vastaavaksi.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

Sähköinen allekirjoitus ja arkistointi sujuvoittavat Jyväskylän kaupungin toimintaa

Muutama vuosi sitten nopeasti lisääntyneen etätyöskentelyn ja digitaalisten työnkulkujen kasvaneiden tarpeiden myötä Jyväskylän kaupungilla päätettiin hoitaa sähköinen allekirjoittaminen ja arkistointi kuntoon. Selkeänä ratkaisuna haastaviin tarpeisiin erottui lopulta monipuolisesti räätälöitävä ja ...

Tamro laittoi analytiikan ja tietopalveluiden perustan kuntoon modernilla data-alustalla

Tamro, Suomen johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija, modernisoi toimintaansa rakentamalla innovatiivisen data-alustan. Sen avulla saadaan ajantasaista tietoa asiakkaille sekä sisäiseen raportointiin. Lisäksi se mahdollistaa kokonaan uudenlaisten datapalveluiden kehittämisen.

Säästöpankkiryhmä käynnistää merkittävän liiketoimintauudistuksen Microsoft-pilven avulla

Mittava liiketoimintakehityshanke sisältää konkreettisia askeleita kohti Säästöpankkiryhmän digitaalisen vision toteuttamista. Uudistus mahdollistaa henkilökohtaisen ja digitaalisen palvelun saumattoman yhdistämisen, mikä tulee näkymään yhä sujuvampana ja helpompana asiointina niin asiakkaiden kuin ...