Office365-työkalut mullistivat sisäisen viestinnän Bernerillä
Berner
Jo 1883-vuodesta toiminut Berner on tuotekehityksen, markkinoinnin ja myynnin erikoisosaaja. Bernerillä on yli sadan vuoden kokemus maahantuonnista ja yli viidenkymmenen vuoden historia omasta tuotannosta - ja kaikkea tätä kumisaappaista kosmetiikkaan.
Bernerin toiminnassa on aina ollut keskiössä pitkäjänteinen kumppanuus eri sidosryhmien kanssa, kaikki pohjautuen rehellisyyteen ja avoimuuteen. Digitalisaation myötä Berner on lähtenyt aktiivisesti kehittämään eri viestintäkanavia arvojensa mukaan, unohtamatta sisäistä avoimuutta ja toimintakulttuurin kehittämistä. Sisäisen tiedon jakamiseen ja tehokkaampaan työskentelyyn Berner valitsi työkaluksi Office 365:n.
Viestinnän murros avoimuuteen
twoday aloitti Bernerin kanssa yhteistyön kesällä 2015 Intranet-palvelun toteutuksesta. Alustaksi oli valittu Office 365, ja itse Intranet lähdettiin konseptointi- ja roadmap-työskentelyn jälkeen toteuttamaan SharePoint Onlinella ja Yammerilla. Tärkeänä taustatekijänä valinnoille oli yhdenmukainen käyttökokemus sekä ajasta ja paikasta riippumaton yhteistyö. Bernerin roadmap-kehitys nojaa tulevaisuudessakin sisäisissä työkaluissa Office 365:n ja Microsoftin ekosysteemeihin, tarjoten yhtenäisen työskentelyalustan työntekijöille Heinävedeltä Liettuaan.
Kokemukset ja tulevaisuus Office 365:ssa
Intranet otettiin käyttöön vuoden 2016 alussa, ja ensikokemukset ovat olleet erittäin positiivisia. Intranet on tuo esiin avoimemmin sekä ajankohtaisia asioita että pysyväissisältöä. Erityisesti Yammer-käyttö on lähtenyt aktiivisesti käyntiin, ja sen mahdollistamaa läpinäkyvyyttä koko yrityksen toimintaan on runsaasti kiitelty. Ryhmät ovat pääasiassa avoimia ja työntekijät ovat ottaneet aktiivisesti vastuun niiden ylläpidosta.
"Yammer on mukana automaattisesti kaikissa uusissa tärkeissä projekteissa keskeisenä viestintäalustana. Avoimuus ja ketterä viestintä on selkeästi lisääntynyt – hyvänä esimerkkinä jopa johtoporras kirjoittaa oma-aloitteisesti koko yritystä koskevista asioista Yammeriin", kertoo Bernerin viestintäpäällikkö Martina Lilius.
Berner jatkaa reippaalla vauhdilla Office 365-polkuaan eteenpäin ottamalla seuraavaksi käyttöönsä SharePoint-työtilat sekä valjastamalla mm. Skypen ja Office 2016:n tietotyön tueksi. Martina Lilius näkee tulevaisuudessa paljon uusia mahdollisuuksia kehittää työskentelytapoja:
"twodayn tarjoama asiantuntijuus ja sen pohjalta rakennetut perustukset Office 365:n maailmaan toimivat erinomaisena lähtökohtana tuleville muutoksille. Positiiviset ensikokemukset avoimuudesta, mobiilikäytöstä kuin itse Office 365 -alustastakin ovat innostavia!"
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla
POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.
Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää
THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.
Ulkoistettuun asiakaspalveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla
Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.