Skip to content

Pitkä sopimuskehitys­kumppanuus Accanto Systemsin kanssa luo arvoa asiakkaille

Accanto Systems

Accanto Systems kehittää ja toimittaa telecom-operaattoreille maailmanlaajuisesti laadun- ja palvelunhallintajärjestelmiä. Yhtiön tuotteet parantavat operaattoreiden asiakaskokemusta ja palvelunhallintaa. Avainsanoja ovat tietoliikenne, protokollat, asiakaskokemus, big data ja palvelunhallinta. 

twoday_case-accanto-systems_1980x1080

"twoday on osoittanut laaja-alaista teknistä osaamista esimerkiksi IMS/VoIP -tuotekehityksessä, asiakasongelmien ratkaisukyvyssä, mobiilisovellusten kehittämisessä sekä järjestelmätoimitusten hallinnassa Euroopan johtavien teleoperaattorien kehityshankkeissa. Sopimuskumppanina twoday on mukautunut liiketoiminnamme sykleihin erittäin joustavasti."

Jarkko Multanen, Accanto Systemsin perustaja ja toimitusjohtaja

 

Olemme erittäin ylpeitä Accanto Systemsin luottamuksesta. Pitkä asiakassuhde ja yhä uudet kehitysprojektit kertovat, että tuotamme arvoa heidän toimintaansa. Samalla Accanto Systems edustaa meille hyvin mieluisaa asiakasryhmää: tuotekehitykseen panostava yritys, joka haluaa rakentaa strategisia kumppanuuksia. Jatkuva yhteistyö luo pohjaa panostaa osaamiseen, mutta myös joustaa tarvittaessa kun tiimi kasvaa tai pienenee.

Sopimuskehitys on ydinliiketoimintaamme. Kymmenet asiakkaat luottavat osia tai jopa koko tuotekehityksensä teknisen toteutuksen haltuumme. Olemme tuotekehityksen asiantuntijoita ja alan johtavia yrityksiä Suomessa.

Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa

POP Pankki -ryhmä: Parempaa palvelua ja merkittäviä säästöjä asiakkaan tuntemisen automatisoinnilla

POP Pankki -ryhmä automatisoi asiakkaan tuntemiseen liittyvät prosessit Signomin KYC-palvelun avulla. Tämä näkyy parempana asiakaskokemuksena ja säästää aikaa sekä asiakkailta että työntekijöiltä.

Selkeämpää sisällöntuotantoa ja sujuvampaa sisäistä viestintää

THL:n vanhaan intranettiin oli vuosien varrella kertynyt yli 400 000 sivua. Autoimme uuden intranetin toteutuksessa, jonka avulla THL tehostaa sisällöntuotantoa ja sisäistä viestintäänsä.

Ulkoistettuun asiakas­palveluun tehoa twodayn tekoälyn avulla

Suomalainen palveluyhtiö VSP hyödyntää twoday AI Agent -tekoälysovellusta tehostaakseen asiakaspalveluaan ja vastaamaan nykyajan asiakaspalvelutyön vaatimuksiin.