Pitkä sopimuskehityskumppanuus Accanto Systemsin kanssa luo arvoa asiakkaille
Accanto Systems
Accanto Systems kehittää ja toimittaa telecom-operaattoreille maailmanlaajuisesti laadun- ja palvelunhallintajärjestelmiä. Yhtiön tuotteet parantavat operaattoreiden asiakaskokemusta ja palvelunhallintaa. Avainsanoja ovat tietoliikenne, protokollat, asiakaskokemus, big data ja palvelunhallinta.
"twoday on osoittanut laaja-alaista teknistä osaamista esimerkiksi IMS/VoIP -tuotekehityksessä, asiakasongelmien ratkaisukyvyssä, mobiilisovellusten kehittämisessä sekä järjestelmätoimitusten hallinnassa Euroopan johtavien teleoperaattorien kehityshankkeissa. Sopimuskumppanina twoday on mukautunut liiketoiminnamme sykleihin erittäin joustavasti."
Jarkko Multanen, Accanto Systemsin perustaja ja toimitusjohtaja
Olemme erittäin ylpeitä Accanto Systemsin luottamuksesta. Pitkä asiakassuhde ja yhä uudet kehitysprojektit kertovat, että tuotamme arvoa heidän toimintaansa. Samalla Accanto Systems edustaa meille hyvin mieluisaa asiakasryhmää: tuotekehitykseen panostava yritys, joka haluaa rakentaa strategisia kumppanuuksia. Jatkuva yhteistyö luo pohjaa panostaa osaamiseen, mutta myös joustaa tarvittaessa kun tiimi kasvaa tai pienenee.
Sopimuskehitys on ydinliiketoimintaamme. Kymmenet asiakkaat luottavat osia tai jopa koko tuotekehityksensä teknisen toteutuksen haltuumme. Olemme tuotekehityksen asiantuntijoita ja alan johtavia yrityksiä Suomessa.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Pilvipohjaista raportointia Power BI:n ja Azure-tietovaraston avulla
Pääsy ajantasaiseen tietoon nopeasti ja helposti tuo huomattavia hyötyjä liiketoimintaan liittyvässä päätöksenteossa. Tämä on tiedostettu myös ammattikäyttöön suunnattuja viestintä- ja kuulonsuojausratkaisuja suunnittelevassa ja valmistavassa Savox Communicationsissa. Ratkaisuna tähän suunnittelimme...
Walkin liiketoiminnan suunnittelu ja ennustaminen kuntoon Anaplanin avulla
Pakkausteollisuuden edelläkävijäyritys Walkin haasteena oli datan ja suunnittelun pirstaloituneisuus hajalleen eri järjestelmiin. Siksi heidän oli vaikeaa kerätä ja hyödyntää dataa tehokkaasti suunnittelu- ja raportointiprosesseissa. Tätä haastetta lähdimme yhdessä ratkaisemaan liiketoiminnan suunni...
WhatsApp Assistant kohotti asiakastyytyväisyyden huippulukemiin
Asiakaspalvelun parantaminen, työntekijöiden ajankäytön optimointi ja työn suunnittelun helpottaminen olivat tavoitteina, kun ILP-Groupilla lähdettiin ottamaan käyttöön WhatsApp Assistantia. Palvelun myötä prosesseja saatiinkin suoraviivaistettua huomattavasti ja resursseja kohdennettua sinne missä ...