Pitkä sopimuskehityskumppanuus Accanto Systemsin kanssa luo arvoa asiakkaille
Accanto Systems
Accanto Systems kehittää ja toimittaa telecom-operaattoreille maailmanlaajuisesti laadun- ja palvelunhallintajärjestelmiä. Yhtiön tuotteet parantavat operaattoreiden asiakaskokemusta ja palvelunhallintaa. Avainsanoja ovat tietoliikenne, protokollat, asiakaskokemus, big data ja palvelunhallinta.
"twoday on osoittanut laaja-alaista teknistä osaamista esimerkiksi IMS/VoIP -tuotekehityksessä, asiakasongelmien ratkaisukyvyssä, mobiilisovellusten kehittämisessä sekä järjestelmätoimitusten hallinnassa Euroopan johtavien teleoperaattorien kehityshankkeissa. Sopimuskumppanina twoday on mukautunut liiketoiminnamme sykleihin erittäin joustavasti."
Jarkko Multanen, Accanto Systemsin perustaja ja toimitusjohtaja
Olemme erittäin ylpeitä Accanto Systemsin luottamuksesta. Pitkä asiakassuhde ja yhä uudet kehitysprojektit kertovat, että tuotamme arvoa heidän toimintaansa. Samalla Accanto Systems edustaa meille hyvin mieluisaa asiakasryhmää: tuotekehitykseen panostava yritys, joka haluaa rakentaa strategisia kumppanuuksia. Jatkuva yhteistyö luo pohjaa panostaa osaamiseen, mutta myös joustaa tarvittaessa kun tiimi kasvaa tai pienenee.
Sopimuskehitys on ydinliiketoimintaamme. Kymmenet asiakkaat luottavat osia tai jopa koko tuotekehityksensä teknisen toteutuksen haltuumme. Olemme tuotekehityksen asiantuntijoita ja alan johtavia yrityksiä Suomessa.
Onnistumisia muiden asiakkaidemme kanssa
Office365-työkalut mullistivat sisäisen viestinnän Bernerillä
Jo 1883-vuodesta toiminut Berner on tuotekehityksen, markkinoinnin ja myynnin erikoisosaaja. Bernerillä on yli sadan vuoden kokemus maahantuonnista ja yli viidenkymmenen vuoden historia omasta tuotannosta - ja kaikkea tätä kumisaappaista kosmetiikkaan.
Ministeriöille yhteinen valtioneuvoston virtuaalityöpöytä
twoday toteutti yhteistyössä Valtioneuvoston kanslian ja Valtorin kanssa koko valtioneuvostolle yhteisen virtuaalisen työpöydän. Kampus on kaikille valtioneuvoston ministeriöille yhteinen sisäisen viestinnän ja yhteistyön palvelu, joka toimii virkamiehen työpäivän keskiössä. Valtioneuvoston kahdento...
Verohallinnon intranet koki uudistuksen, joka parantaa tiedon jakamista ja tehostaa päivittäistä työtä
Verohallinnon organisaatio on viime vuosina muuttunut paikallisista organisaatioista valtakunnalliseksi prosessiorganisaatioksi, jonka tavoitteena on verotuksen yhdenmukaisuus kaikkialla Suomessa. Osana sisäisten toimintatapojen kehittämistä, Verohallinto päätti vuonna 2013 alkaa uudistamaan sisäise...